April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Geweldige foto's en kaartje Karin. Heel mooi.

Esjuh...die hoofdpijn herken ik maar al te goed. Bij mij komt het van de hoge bloeddruk. En moet per order van de gynaecoloog echt 1000 paracetamol innemen als het niet te houden is. Maar het is echt vermoeiend steeds hoofdpijn. Zelf merk ik door voldoende rust dat de hoofdpijn wat naar de achtergrond zakt.

Kwebbel

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ik kan het me voorstellen, maar moest wel een beetje lachen om je bericht.

Kwebbel

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ooh laat ze hier het lef eens hebben!

word er nu al strontziek van, al dat gevraag of het al wil vlotten

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    vind het niet echt om te lachen...eerder om te huilen.

5. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ femmigje gefeliciteerd met jullie zoontje Davy!

hehe werd wel weer eens tijd, een beetje babynieuws. Ik heb niet ver teruggelezen, maar is alles goed met Femmigje en Davy?

vandaag een drukke dag gehad, zit nu even op de bank uit te puffen. zometeen de schoonouders te eten geven (die komen elke dinsdag bij ons eten :D) en dan kan ik weer definitief in de relax-stand!

net nog even bij de VK geweest, bloeddruk goed, niets aangekomen, alleen nu is keessie ineens een flinke baby terwijl hij twee weken terug nog een gemiddelde baby was......nouja ik merk het wel als hij/zij er is....

6. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    ik weet hoe je je voelt :cry:

Ik ben echt blij dat ik deze keer eerder ben bevallen, al die bemoeienissen, kan er ook slecht tegen.

Ik ben trouwens vandaag een uurtje weggeweest op de fiets, zooo lang geleden. Ik denk dat ik voor het laatst op de fiest zat in september ofzo. Ben bij ons in het dorp wezen shoppen, een uurtje. Mijn ouders waren bij mij thuis, dus even voeden en wegwezen. Was wel even lekker hoor. Ik heb gelijk wat kleine maatjes gekocht bij de Hema. En voor mezelf een shirt. Geweldig om te kunnen slenteren zonder bandenpijn, hele verademing.

7. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    heyhey

nou ik denk is wel iemand bevallen maar nee hoor..

kelly: ben jij alweer op je oude gewicht? nou ik nog niet :( was het maar waar.. maarja zal over een maandje er wel weer aan zitten ben volop aan het sporten nou ja soms doe ik het nog wel rustig aan maar ben bezig als ik tijd heb..

karin: wat een mooi kaartje en lieve fotos.. ik moet weer nieuwe fotos op de pc zetten ze zitten nog allemaal in mn camera

yorgos wilde gister niet slapen hij was om 20 uur wakker en was niks dan aan het eten...... hij was om 12 uur nog steeds wakker hij heeft in die 4 uurtjes 6 keer gegeten :( elke keer 20 min nou doet het wel zeer hoor.. hij zal wel aan het groeien zijn ofzo... de 6e keer heb ik maar gewoon bv in een flesje gegeven die nog in gevroren staan..
    cailynn was gister ook lekker vervelend... maarja i wilde er 2 he :p maar vandaag is ze geloof ik vrolijk dus wordt een makkelijk dagje

ooh en cailynn had dr zelf gister helemaal onder geplast dus ik denk ik zet dr in bad.. doe de bad deur open staat het hele bad vol met vies zwart bruin water.. nou ik helemaal pissig.l ik naar de manager van het apartementen complex... de man die dat soort dingen maakt kon morgen pas. nou daar zit je dan met 2 kindjes... daarna kreeg cailynn ook nog es diaree zat alles onder tot dr rug toe en kon dr dus niet in bad doen heb dr toen maar gewassenmet een washandje maar ja is ook niet alles.. toen spuugde yorgos ove zich zelf heen en over mij en het was bijna al d emelk die die had gedronken dus hij en ik ook stonken ook als de ziekte.. nou het was weer lekker.. ben nu nog n ahet wachten op die vent laat m maar snel komen dan kan ik mn beebjes wassen en mezelf.. vreselijk!

8. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Karin: Wat een leuk kaartje en een erg mooi kindje!

@MissC: Je moeder is vast erg gespannen haha! Wij laten expres niet teveel weten aan mn schoonmoeder want die raakt helemaal over dr toeren.

9. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik heb net nog even gebeld met de VK. Als vannacht nog niet echt begonnen ben met de bevalling dan gaan ze me morgenochtend strippen. Het komt nu wel echt dichtbij he.. Ik zie er wel een beetje tegenop want het schijnt zeerder te doen dan weeen. Maar goed, het is niet anders.
    Het blijft hier wel rommelen hoor. Is ook een gekke gedachte dat ik al 4 cm heb.

10. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Beetje late reactie.. Ik had ook al een hele tijd niks meer ontvangen! OOk een mailtje gestuurd en toevallig het april-nummer gisteren gekregen.

11. heej

Cristel: wat vervelend zeg dat je niet kan badderen...

Marleen: bij mij hebben ze ook gestript bij esmee, vond het niet echt pijn doen. het komt idd heel dicht bij voor je!

Missc: wat irritant zeg dat je ma dan gelijk boos aan de deur staat, ben je lekker mee.

Esjuh: lastis die hoofdpijn zeg....had ik pas ook, nix hielp....

12. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Sollie missco....kan er niets aan doen. Maar zag het tafereel even voor me.

kwebbel

13. we hebben net gegeten.....
    nu mag esmee nog ff tv kijken en dan ga ik dr douchen, en hopelijk gaat ze dan lief slapen....
    maar dat zal wel weer een probleem zijn....

14. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik hoorde net toevallig ook via iemand anders dat dat strippen soms helemaal niet pijnlijk is. Daar ga ik dan maar gewoon vanuit! Kwam Esmee daarna snel?

15. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Karin: wat een mooi kaartje en Noelle is echt om op te vreten! Wat een mooi meisje!

Esjuh: Ik heb heel veel last van hoofdpijn gehad. Mijn vk zei dat het door mijn hormonen kwam. Heb er de laatste week gelukkig geen last meer van gehad, maar wat een rotpijn was dat zeg!

Cynthia: ze bedoelt het goed. Kan me voorstellen hoor, dat je er boos over was. Bij mij reageert iedereen zo overdreven als ze een oproep van me gemist hebben. Dan bellen ze terug met een soort paniekerige toon. Ik heb maar afgesproken dat als ik ze bel om te zeggen dat het zover is en ze niet opnemen ik echt nog wel een keer bel. Of een sms stuur. Je moet maar zo denken, voor je moeder is het ook spannend en jij geeft al een paar dagen aan het gevoel te hebben dat je een beetje aan het rommelen bent, dus ze zal de spanning waarschijnlijk even niet hebben aangekund.

16. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Marleen, zou me ook niet druk maken over dat strippen hoor. Bij iedereen is het immers anders en het is zonde van je energie als je je er nu al druk over maakt terwijl dat misschien nergens voor nodig is!
    Vind het wel allemaal heel spannend hoor meis!

17. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Karin het is echt een schatje! :baby: Cute!

@MArleen, dus t komt echt dichtbij! maar dat moet ook wel. . .geloof ook echt niet dat t bij jou nog lang kan duren.
    T wordt sowieso weer es tijd voor een nieuw poppetje in ons midden! :)

@christel; tja die kilo's vlogen er ineens af. de meeste kilo's zaten in t vocht dat ik de laatste weken vast hield ivm zwangerschapsvergiftiging. Was op t laatst toen ik echt goed ziek was geworden echt niet meer normaal! :confused: zelfs mijn kop was helemaal opgeblazen, gewoon echt eng! En ik was lijkbleek en geel ivm lever en slecht bloed. Tis maar goed dat er geen foto's van zijn! haha had mijn man een fotoverbod opgelegd! ;)
    Na een week zat ik nog maar 2 kilo boven t startgewicht. Dus zal er nu wel helemaal af zijn. Vaag he?
    Maar zal ook wel een beetje van alle stress/zorgen zijn gekomen die we de afgelopen maanden hadden.

Nog ff een dude foto van Dano dan ;):

18. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Hey Kelly, wat een schatje zeg!

19. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Femmigje, gefeliciteerd met jullie zoon!!
    Gaat goed he met de jongetjes! Flinke meerderheid al.

Word wel erg spannend hoor wie de eerst volgende gaat zijn.
    Is toch al volop aan het reutelen bij de meeste.

Bij mij deed het strippen wel behoorlijk pijn :(
    Maar net wat je zeg, das bij iedereen verschillend.
    Iedereen ervaart het anders.

Karin, echt een gaaf geboortekaartje!
    En geweldig lieve foto's van Noelle

20. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Kelly, oh wat een schatje!

Ik ben nu 12 kilo kwijt. Heb er nog zo'n 10 te gaan.
    Helaas is nog lang niet al het vocht weg. Mijn voeten zijn nog behoorlijk dik.

Cynthia, leuk is dat he dat mensen zo 'meeleven'.
    Kon het de laatste week ook niet meer hebben, dat mijn schonmoeder iedere dag belde, om te vragen hoe het ging. Werd er knettergek van! :evil: Gelukkig voelde manlief dat goed aan en pakte hij meestal de telefoon. ;)

Deel Deze Pagina