hihi nog 1tje om t af te leren, hihi Ben vast begonnen om m te leren lopen! Je kunt er niet vroeg genoeg mee zijn toch. . . (grapjuh)
Hey Corina, hoe gaat het met jou? Ik wil trouwens ook even een klacht met jullie delen! Heb sinds zaterdag ongelooflijke rugpijn! Ter hoogte van mijn bh bandje zeg maar en dan links iets meer dan rechts. Elke houding is pijnlijk... WORD ER KNETTERGEK VAN! De vk denkt dat het komt doordat alles een beetje in de verdrukking raakt.. Nou, ben ik lekker mee hahahahaa! Dan houdt het dus echt pas op als die kleine er is.
Grappig dat jij dat ook al zegt.. . wij zitten soms ook echt verbaasd te kijken. Soms is t net of er gewoon al iemand met een heel leven achter zich in zijn lichaampje verstopt zit! echt heel maf! Probeer er wel een xtje een goede foto van te maken. Trouwens wel shit dat je zo'n last van je rug hebt, idd balen als dat tot het (bittere ) einde zo door moet gaan. Misschien moet jij maar gewoon heeeel snel gaan bevallen! lijkt me een prima oplossing toch?
Iris, gaat gelukkig met de dag beter met me! Vandaag zijn de krammen er uit gehaald. En vanmiddag zijn we als troste ouders, lekker een eindje met de kinderwagen wezen lopen Op het laatst kom idd alles behoorlijk in de verdrukking. Jochem heeft ook behoorlijk in de kreukels gezeten bij me. Zijn ene wangetje is wat platter en aan die kant is zijn neusje ook wat platter. Kelly, je bent er al vroeg bij, met leren lopen
Ja snel bevallen lijkt me ook wel lekker, maar ga er al een tijdje vanuit dat ik zwaar overtijd ga lopen om mezelf in te dekken. Heb een hekel aan wachten en de laatste weken en dagen staan toch een beetje in het teken van wachten he!? Dus ik verwacht nog niets, kan het alleen maar meevallen.... Corina, lekker gewandeld!? Heerlijk.. Het was volgens mij ook erg goed weer vandaag. Ik kan me eigenlijk nog niets bij voorstellen dat wandelen ooit weer leuk gaat worden aangezien het nu alleen maar heel veel pijn doet!
Adriana: die pijn heb ik daar ook zitten, aan beide kanten. En ook onderin mijn rug. Ik kan ook weinig meer. Kelly: wat een schatje. Ik heb toch wat langer moeten wachten voordat Annika eindleijk liep.
ik ga ff esmee douchen en naar bed doen. wat heb ik een lieve fotos gezien zeg! echt schattig! Corina lekker dat je al naar buiten bent geweest zeg, was er ook echt lekker weer voor! tot strax dames
@Kelly: Wat een mooi mannetje! Lief hoor! @Adriana: Vervelend zeg dat je zo'n last hebt van je rug. Rare plaats zo hoog. Meestal hoor je dat het laag zit. De laatste loodjes zijn zwaar he..
Ja zijn echt zwaar! pffff.. Maar wil niet de hele tijd klagen dus speel heel veel mooi weer in mijn omgeving! En ja zeker hoog! Dacht eerst dat ik misschien verkeerd had gelegen, maar het is al vanaf zaterdag dus had de vk gebeld en die zei dus dat het komt doordat de boel gewoon in verdrukking raakt. De 1 heeft er last van, de ander niet. Paracetamol helpt alleen niet echt dus dat is wel balen.. Heb jij al iets wat weeen zouden kunnen zijn? Vind het voor jou toch wel heel spannend nu hoor...
zo...ben weer gedouchd en in pyama gehezen.... esmee ligt op bed(hopelijk slaapt ze ook daadwerkelijk) nu lekker tv tijd....
@Adriana: Nee, hier nog steeds niks wat op weeen lijkt.. Soms wel wat harde buiken (erg hard!).. Ik merk nu wel dat ik wat ongeduldig aan het worden ben. Heb me misschien teveel voorgesteld van die 4 cm.. IK dacht dat het nu zo gebeurd zou zijn, maar tot nu toe nog weinig actie.. (Ik heb maar weer een bakje ananas genomen en twee glazen bitterlemon..)
zo nog maar eens proberen om wat te schrijven computer doet een beetje raar. nog steeds geen beebjes hier wel rustig (hoop een goed teken) simone morgen zou voor jou de dag moeten zijn ik hoop het echt. Adriana die pijn ken ik wel ik merk als ik teveel met mijn armen heb gedaan dat het daar zeer doet inmijn rug het lijkt bij mij een vochtprobleem te zijn veel vocht waardoor alles op spanning komt. Marleen jeetje dat het niet doorzet als je al 4 cm heb. ik heb ook van die hele harde buiken ook vorige week bij de vk. Kelly mooi stoer ventje. morgen mag ik weer voor de apk ben benieuwd.
goeiemorgen dames. hier weer een kl*t*nacht achter de rug. ben gister zo ineens snotverkouden geworden en heb alles dichtzitten en een mega pijnlijke schrale keel resultaat: om het uur wakker geworden en zooooo geirriteerd geraakt dat toen mannetje me voor de zoveelste keer opzij duwde en ik zowat uit bed viel ik em gemept heb(helaas was ik niet wakker genoeg om die knal goed te plaatsen want ik sloeg em een bloedneus ) moet om 9 uur weer voor een APK en ga otch vragen of dat gerommel van maandag en gister iets uit heeft gehaald, heb namelijk ook steeds steken van onder en een pijnlijk drukkend gevoel om mn vag*na zeg maar. En ga daarna denkik meteen de dokter maar bellen, stel nou dat de bevalling begint en ik heb alles waarmee ik adem kan halen potdicht zitten ik raak al in paniek als ik er aan denk
Goedemorgen! Hier ook weer een rotnacht achter de rug! Lag gewoon klaarwakker! Maar ja, probeer de schade vandaag wel weer in te halen. Cynthia, hoe laat moet je naar de vk? En een bloedneus? Zal hij blij mee zijn geweest hahahaha! Mijn vriend liet ook weinig ruimte voor mij in bed. Ben toen eerst er aan de andere kant ingeklommen, maar ja.. Lag toch de hele tijd maar wakker dus ben toen maar in het kraambed gaan liggen! Wuppie: Vocht? Zou kunnen, maar voor zover ik weet hou ik geen vocht vast. Jij ook succes bij de vk!
moet om 9 uur naar de vk...kruip daarna lekker mn nest weer in denkik, voel me zoooo belabberd (en voel me een echte zeur) pff ik zou soms willen dat we een kraambed hadden, ging ik daar ook inliggen. hahaja een bloedneus ik dacht dat ik zn elleboog raakte maar dat was dus niet zo
Succes bij de vk en laat je het wel even weten als ze hebben gekeken en ontsluiting hebben geconstateerd? Ben wel erg nieuwsgierig!