Goedemorgen meiden. Ingrid: Gefeliciteerd met je verjaardag. Miss: Fijn dat alles goed was bij de apk. Dat van je moeder kan ik me best voorstellen, al is het niet leuk. Hier gaat ondertussen elke dag de telefoon of we al weten wanneer Jamelia thuis komt, en daar wordt het helaas ook niet beter van. Adriana: Vervelend van je rug. Hoop toch stiekem voor je dat het wat beter wordt. Met Jamelia gaat het SUPER! Ze heeft gister een groot bed gekregen, bijna net zo groot als haar bedje hier. Verder gister gesprek gehad met de kinderarts, en ook zij zijn erg tevreden. Ze hadden verwacht dat het veel slechter zou gaan aangezien Jamelia zo ontzettend vroeg geboren is, maar volgens hun doet ze het net zo goed als kindjes die rond de 32 weken geboren zijn, dus daar zijn we heel blij mee. Ze willen vandaag kijken of ze weer kunnen afbouwen naar 0.05, dat is ook meteen het laagste wat er nog is. Zit zelf beetje met twijfel of dat gaat lukken, maarja, niet proberen lost ook niks op. Ook weer giga-ruzie met mijn schoonmoeder hier. Ze belde zondag op dat ze een week kwam slapen, maar dat kwam me niet uit, dus heb ik gezegd, sorry maar een week kan niet, je kan best een dagje komen, maar ik heb het behoorlijk druk. Dat kon ze niet accepteren, dus kreeg mijn vriend te horen dat ik van alles en nog wat was, en dat ze Jamelia wel even van ons af zou pakken. Oooh, wat was ik kwaad. Nu nogsteeds omdat ze elke morgen bij het ziekenhuis staat, en ik dus telefoon krijg omdat ze niet weg wil gaan. Maargoed, niks aan te doen. Meiden, succes vandaag. Wordt weer tijd voor een beebje. Liefs
Goedemorgen, Hier nog ff een berichtje.. Bedankt voor de felicitaties.. Alheowel ik me niet jarig voel. Maar straks maar ff een lekker gebakje halen dacht ik zo.. Straks eerst naar ht ziekenhuis, eerst aan de CTG, en daarna door naar de gyn.. En ff urine laten nakijken.. Gisteravond van 7 tot zeker voorbij 23.30 uur, regelmatige vervelende harde buiken gehad. En met regelmatig bedoel ik dus echt om de 10 á 15 minuten, en ze hielden gewoon echt een volle minuut aan.. Alleen was de een wat steviger dan de andere.. Nu is het weer rustig.. Maar ik hoop dat het wel doorzet binnenkort, want dit gerommel ben ik zat.. Verder nog geen bijzonderhedne. Ben benieuwd wat de gyn ervan zegt straks.. Tot later!
missc: blij te horen dat alles weer goed was. hopelijk voel je je snel weer wat opgeknapt... Dophin en ingrid succes met controle... Wij gaan zo ff boodschapjes doen, esmee dr tandpasta is op, en dr toetjes. Maar kan natuurlijk ook wachten tot corne er is. die is om 11u al klaar met werken en komt dan naar huis... pfff, word steeds zenuwachtiger voor het zhuis voor Esmee... is echt nix voor mij hoor zoiets!
@Sharon, ik upload een foto bij www.imageshack.us en dan plak je de code waar achter staat: hotlink for forum(1) in mijn berichtje... dan zie je een foto. qua formaat vink ik aan bij 320x240 anders is je foto te groot.
Nou, hier is het vannacht rustig geweest. Ik had gehoopt dat het vannacht zou gaan beginnen. Wel wat krampjes, maar niet veel..Die 4 cm ontsluiting hebben me misschien wel teveel hoop gegeven. Ik ben nu aan het wachten op de VK. Ze komt zo bij me thuis om me te strippen. Dat gaat de bevalling dan misschien in gang zetten.
goeiemorgen meiden. Heb net weer even bijgelezen, maar ben bijna alles alweer vergeten weer 3 meiden die de uitgerekende datum hebben gehaald. Gefeliciteerd, hoop voor jullie dat het nu snel komt. Bij marleen was het al aardig bezig! Sterkte! Ik zit er een beetje doorheen, ben nu een week over de datum en heb het echt gehad. En nog steeds niets! Heb gisteren en vandaag wel een deel van de slijmprop verloren denk ik. Maar dat zegt nog niet veel, kan nog wel een week duren. In ieder geval niet langer dan dat!
@Balen Frumpje.. Dat wachten duurt zo lang lijkt me.. Je kijkt toch uit naar de uitgerekende datum en als het dan een week later is...
heej frumpje, sterkte meid, kan t me goed voorstellen dat je het echt beu bent, al 1 week overtijd. Heb ons 3tjes maar bij jou geset, sta je op t lijstje iig niet meer alleen... Ik hoop dat je snel kan gaan genieten van je kleintje hoor! tis je gegunt!
Ja ik hoop het ook zo... Ik ben nu al vanaf 8 uur op, omdat ik niet weet hoe laat ze komt. De tijd kruipt voorbij. Ze zou 's morgens komen dus het duurt nog hooguit een uur (als er tenminste niks tussen komt) @MissC: Balen dat je zo verkouden bent! Misschien is het tegen de tijd dat de bevalling begint wel over. Goed stomen! Dat verlicht wel wat.
Ingrid van harte met je verjaardag. Frumpje...het is nu toch echt jouw beurt om te bevallen. Hopelijk duurt het niet lang meer. Dames die vandaag zijn uitgeteld......op naar de weeen. Simone succes straks in het ziekenhuis met esmee. Spannend hoor. Krijgt ze een uitslag van iets? Missco....inderdaad goed stomen. Balen hoor dat je dat nu moet overkomen. Verder weet ik het niet meer wat ik heb terug gelezen. Ga zo even lekker in het zonnetje zitten met een bakkie. Even daar nog van genieten. Kwebbel
Frumpje: Ik ga voor jou het hardst duimen, want jij wacht het allerlangst! Ik kan me voorstellen dat je het nu echt zat begint te raken, maar één troost: over een week heb je een kleine! Hou je taai! MissC: Ik begin nu ook keelpijn enz te krijgen, en ze zeggen dat je lichaam de bevalling dan vaak uitstelt. Lekker dan Ingrid: Gefeliciteerd! Ik denk dat ik, om je verjaardag te vieren, ook maar een gebakje ga halen (goed excuus toch?)! Marleen: Succes vanmiddag! Hopelijk haalt het wal uit. Angel: Wat goed dat je kleine meid het zo goed doet! Ik sta er steeds versteld van hoe taai ze is. Leuk hoor! Enne schoonmoeders kunnen inderdaad knap lastig zijn. Een week is best lang om je schoonmoeder over de vloer te krijgen als het niet helemaal klikt. Simone: Succes bij de kinderarts. Adriana: Bij de volgende zorg ik gewoon dat ik de uitgerekende datum in m'n hoofd twee weken naar voren zet, dan beval je altijd te vroeg haha, en hoef je nooit te wachten. Hier lekker geslapen, maar dat zal wel komen omdat ik me vannacht niet lekker voelde (nu nog steeds niet, beetje grieperig gevoel). Maar daardoor heerlijk geslapen. Vandaag uitgerekend idd (sab en simone van harte) maar daar gaan we vrolijk overheen denk ik. Ik vind het wel spannend nu! Kan nooit lang meer duren (twee weken hooguit). Had ik trouwens al gezegd hoe cute de foto's allemaal zijn? Van Dano, Noelle, Benjamin en Nageamo? Volgens mij heb ik er niet eens op gereageerd, terwijl ik ze uitvoerig bestudeerd heb! Wat een schatjes allemaal! Eén ding is zeker: Aprilbaby's zijn handsome! Dat biedt hoop voor ons haha.
@Kwebbel, nee esmee moet naar de oogarts, op het cb vinden ze dat dr rechter oogje slechter is als links. Dus wat ze nu gaan doen weet ik niet eigenlijk. kreeg een brief waar alleen in stond dat het een uur kan duren en dat je een petje of zonnebril mee moet nemen. Dus ik denk iets van druppelen ofzo... maar ik heb het er niet op als ze aan mn meisje zitten pfffff ben wat dat betreft echt een mietje hoor!
Thanks meissie! en idd de april baby's zijn allemaal om op te vreten! Hebben we goed gedaan toch dames! Ben ook zo benieuwd naar die van jullie allemaal. T wordt wel tijd he! al 4 dames die op of zelfs over de datum zitten! Zet m op ladies! En echt heel veel sterkte met de laatste (hele zware) loodjes. Kan me voorstellen dat je t op een gegeven moment goed zat bent! @ Dolphin; succes @ VK. Ben zooooo benieuwd of je misschien idd toch verder bent dan gedacht! Heel spannend. @MArleen; hoop dat je VK er inmiddels is om te strippen meis! En dat het dan meteen raak is! @Sharon; ben iedere keer zo blij om te lezen dat het zo goed gaat met jullie dappere Jamelia! Echt een pittige tante joh! ga je ook foto's plaatsen? hihi @missC: idd balen dat je nu weer zo verkouden bent! en ik denk serieus dat je lijf al flink wat voorwerk gedaan heeft zoals ik al zei, en dat scheelt altijd als je straks echt aan de gang gaat. Anders had je misschien wel uren extra aan t werk gemoeten Nou Frumpje. . .ik vind het voor jou wel een mooie dag om te bevallen, en Nikita, Sabje en Simone. . .voor jullie eigenlijk ook wel! Maak er maar een mooie marathon van O jee. . .duty calls babyboy is crying! Dus ga maar weer aan het 'voeren'. haha
hey meiden nog geen nieuwe baby's hier hee wat jammer nou het is toch echt al april dus aprilbaby's komop @sharon jeetje wat vervelend zo een schoonmoeder ik zou haar er helemaal niet meer inlaten wie denkt ze wel dat ze is jullie meissie af willen pakken pffffffffff schoonmoeders , blij te horen dat jullie kleine meid nu in een groot bedje mag slapen geweldig voor alle meiden die rommelen of bezig zijn (nogmaals het mag hoor) succes groetjes nathalie
goedemorgen allemaal! Wat een gekwebbel weer hier! Heb alles gelezen maar weet even niet meer waarop ik moet reageren. Zag wel idd hele lieve foto's voorbij komen. Zo schattig... Noelle is gisteravond voor het eerst onder de douche geweest, en lekker dat ze het vond; ze viel ervan in slaap. Vannacht heeft ze lekker geslapen gelukkig. Ik ga nu even de toilet poetsen, dionne heeft met chocolade vingers het toilet bevuilt. Lijkt net of iemand poep aan zijn vingers heeft gehad haha. Daarna even douchen en vanmidddag ga ik lekker even lopen met de wagen. Het ziet er heerlijk uit buiten. Meiden zet hem op, ik ga duimen dat er vandaag apilbabies worden geboren, het is een mooie dag ervoor! de foto is niet van mezelf maar wel heeel lief!