Ik zal zo ook ff proberen foto te plaatsen. Zag dat Sharon het toevallig net gevraagd had. Wist nl. ook niet hoe ik een foto moest plaatsen. Dus er komt zo ook een foto van Jochem
ach wat een schatje, wat een wijs mannetje zeg! Noelle gaf met net een gemeend lachje toen ik tegen dr praatte, best snel meestal doen ze dat bij de 6 weken. Je vreet ze op he die babies!
Kreeg gisteren ook allerlei lachjes van hem. Zijn nu nog van die trekjes. Maar vond het geweldig! Ja het is echt een droppie he! Zeker nu hij gisteren (foto is van gisteren) van die stoere jongens kleertjes aan had
40 weken!!! vandaag onze dag! nouja officieel dan....want hier gebeurt verder nog nix ik zag simone en nikita alweer voorbij komen en frumpje ook...waar blijven ze nou he die beebjes? corina wat een schattig ventje, hij kijkt heel wijs uit zn ogen en heb inderdaad nog veel meer leuke foto's voorbij zien komen, allemaal zoo lief. heel leuk kaartje ook 4cats! missc fijn dat alles verder wel goed was bij de vk! gewoon geduld hebben..ben ik zelf ook zo goed in simone succes bij de oogarts vandaag, hopelijk valt t allemaal mee... sharon wat super dat jamelia nog steeds zo vooruit gaat...en wat groeit ze hard nu he? nou ik ga maar even snel wat eten en dan naar de vk!
meiden tot later, ik ga richting zhuis met esmee en corne.... weet niet of ik darna mss nog naar ons nieuwe huis ga ofzo dus wet ook niet hoelaat ik er weer ben! Dus maak je niet ongerust he als ik een tijd weg blijf haha als er wat aan de hand is laat ik t wel weten aan 1 van mn buddy's!
Ik raak helemaal gefrustreerd.. Hoezo geen geduld? De VK zou VANMORGEN komen. Dan ga ik er vanuit voor 12.00 uur. Maar ze is er nog niet.. Ik zit echt al vanaf 8.00 uur te wachten en het duurt zo lang. Ik wou dat dat strippen voorbij was..
zo, heb net ff heerlijk 2,5 uur geslapen en spring zo lekker onder de douche... het is hier echt een rommeltje dus daar ga ik vanavond met mannetje maar aan beginnen. gelukkig is het niet vies maar alleen zooi....moet er niet aan denken nu schoon te maken. @ kelly, hoop idd dat op deze manier me een boel uren echt werk bespaard blijven. @kwebbel, tja ik ben echt een kei in slechte timing hebben @nikita, is dat zo ja?zou je lichaam echt de bevalling uitstellen? hoop het toch niet.... @All met baby, ooooooooooooooooh wat een heeerlijke droppies zie ik toch steeds voorbij komen! *smelt* jullie maken het -ons die nog moeten- er niet makkelijker op om geduld te hebben. ik ga nu maar eens lekker ff douchen. wel stom, ben ik bij de drogist geweest vanmorgen, vergeet ik capsules om te stomen
poe hee, lees net dat er zich bij de juli mama's een heus drama heeft afgespeeld! op 5 en 6 april is een mama met 27+ weken bevallen van 2 zoons (tweeling) van 700+ en 900+ gram. Helaas zijn ze beiden toch nog op dezelfde dag overleden. Weet niet precies wanneer en hoe of wat. Vreselijk
Ik ben net gestript. Was niet echt lekker Maar goed, als het maar effect heeft he! Ze was zeer verbaasd. 4 cm ontsluiting en al oprekbaar tot 6 a 7 cm! Dit had ze nog nooit meegemaakt dat het zo week was zonder echte weeen. Ik moet er dus op rekenen dat het heel snel kan gaan. Ik moet ook bellen als de vliezen breken en bij weeen om de 6 a 7 minuten i.p.v. 3 minuten. Ze vroeg of dit mn 6e kind was haha!
whaha je 6e kind! Wow meis, hoe krijg je het voor elkaar. Dan zal het idd geen ellenlange bevalling worden nee! Das dan wel weer mooi Ben benieuwd zeg! straks ga je ff naar de WC omdat je denkt dat je moet poepen, baar je ineens een kind!
jemig zeg marleen, oprekbaar tot 7cm en dat zonder enig hard werk *jaloers* @kelly, dat meen je toch niet, zijn die kindjes echt overleden?
Ja, vreselijk he! 1st stond er een berichtje bij 'geboren', en nu staan ze in de vlinder lounge. Echt geen woorden voor. . .