Goedemiddag Zo ben weer thuis.. En weer ff goedgekeurd.. Alles ziet er prima uit bij mij.. CTG is goed, bloeddruk is goed, urine is schoon.. En de kleine doet het ook goed.. Wat willen we nog meer? Ja dat het geboren wordt.. Gelijk wat dingetjes gevraagd, over die steken achter mijn schaambeen, dat heeft te maken met het verweken van de baarmoedermond, en het drukken van de kleine.. En ik heb gevraagd of bitterlemon en tonic, echt kan helpen om de boel op gang te brengen. Nou de gyn kon het in elk geval niet met zekerheid zeggen, maar soms werkt het, en soms niet.. Dus toen ik grapte dat ik maar ff 2 flessen tonic ging halen, gaf hij aan dat het te proberen was. Bij de winkel dus 2 flessen tonic gekocht, en voor vanavond lekker 2 appelpuntjes.. En we zullen zien of de kinine uit de tonic voldoende aanslaat.. Die ananaspit werd me door de gyn afgeraden, dat schijnt toch niet zo goed te zijn, je kunt er harstikke ziek van worden, en de baby ook.. Dus dat doen we maar niet.. Nou ja.. In elk geval moeten we vanaf nu 2 keer per week aan de CTG, dus nu zaterdag, en dan dinsdag weer, en dan dinsdag na de CTG gelijk weer bij de gyn op visite.. Ach ja gezellig.. Verder geen bijzonderheden.. Groetjes..
ingrid, hoezo moet jij zovaak aan de CTG dan? je bent nog helemaal niet uitgeteld ofzo toch? hihi misschien moet ik dan ook maar eens bitterlemon/tonic gaan halen en me daar eens goed aan laten gaan. van het ananashart had ik ook al gehoord dat dat heel slecht is...maargoed, stukjes ananas kan natuurlijk wel, lijkt me niet dat die kinine alleen in het hart zit
Karin wat een leuk kaartje! En wat is Noelle een schatje! Buddy kan me voorstellen dat je baalde dat je moeder voor de deur stond. Voor hetzelfde geld lig je wel te bevallen, dan heb je daar toch ook geen zin in? Oh en wat een rotnacht zeg! Wel fijn om te weten dat je lichaam waarschijnlijk al aardig bezig is geweest! Hopelijk duurt het niet te lang meer. Marleen de VK heeft mij toen ook gestript, was niet heel prettig maar ik vind de weeen toch echt pijnlijker . Bij mij hielp het trouwens niet want er kwam maar 1,5 cm bij in 3 uur, toen hebben ze de rest van mijn vliezen doorgeprikt (was nl helemaal boven aan open gegaan dus er zat nog wat voor zeg maar) en toen had ik 3 uur later Ben in mijn armen. Veel succes in ieder geval! Ah Kellox wat een schatje! Ik heb hier het lopen overgeslagen en ben hem al aan het leren dansen , hij heeft talent! Jeetje wat een naar verhaal weer zeg van de juli mama's. Ben zo blij dat iedereen hier nu eigenlijk veilig zit. Adriana wat balen van die rugpijn. Doe maar rustig aan! Corina wat leuk dat jullie al met hem gewandeld hebben! Ik durf het nog niet zo goed aan omdat hij nog zo klein is, hopelijk is het dit weekend een beetje lekker weer en dan gaan we ff lekker naar buiten. Lijkt me heerlijk achter die kinderwagen! Simone wat lief dat Esmee zo zit te wachten op de kleine! Sharon wat heerlijk dat het zo goed gaat met Jamelia. Maar die schoonmoeder van je klinkt niet best zeg! Moet er ook niet aan denken zeg zomaar ff een week komen logeren. Pff ik wil niet eens dat mijn eigen ouders dat komen doen . Ingrid gefeliciteerd! Wat heerlijk dat alles goed is! Frumpje ik hoop voor je dat het nu eindelijk eens gaat beginnen! Corina leuke foto! Die trekjes noemen we hier ook gewoon lachjes hoor, heerlijk is dat he! Afgelopen nacht was hier weer drama. Gelukkig was lief zo lief om beneden te zitten met Ben, daardoor heb ik gelukkig aardig geslapen. Mijn vriend slechts 2,5 uur. Dus vanacht is het mijn beurt. Maar tot nu toe gaat het wel goed, dus ik heb goede hoop dat het alleen gister was dat hij zoveel huilde. Nou ik plaats ook nog ff lekker een foto van mij en mijn kleine man, iedereen vind dat hij als 2 druppels op mij lijkt, zelf zie ik dat soort dingen nooit. Maar ik zie het maar als een compliment want het is me toch een lekker ding .
@ Miss.. Ik weet niet waarom ik zovaak aan de CTG moet.. De gyn zei dat dat normaal was, dat iedereen die bij hun onder controle bleef, vanaf 38 weken 2 keer per week aan de CTG moet.. Ik vind het prima hoor..
't is inderdaad een prachtig mannetje hoor, ladi! @ marleen ik hoop voor je dat het nu doorzet, succes he!
@ buddy, wat een super schattige foto joh! echt een droppie *smelt* even een vraagje, is het echt zo ondankbaar om mensen te vragen aub niet meer zomaar langs te komen of om de haverklap te bellen hoe het gaat? ik word er zoooo moe van, vooral omdat men schijnbaar zo'n geweldig gevoel voor timing heeft dat de telefoon/bel altijd gaat als ik lig te slapen of aan het douchen ben ofzo had op de beebiesite dat verzoekje gezet en kreeg gelijk onderuit de zak dat ik voor eens in mn leven eens dankbaar moest zijn dat er mensen voor me zijn heb em dus gelijk maar weer weg gehaald.... krijg echt het idee dat ik er maar neer moet zetten, KOMT ALLEN GEZELLIG MIJ UIT MN SLAAP HOUDEN, KOMT ALLEN GEZELLIG BIJ MN BEVALLING KIJKEN, KOMT ALLEN, WANT IK MAG GEEN RUST!
Goedemiddag meiden. 7 cm zonder iets gemerkt te hebben? Dat komt me heel bekend voor Maar nu was Jamelia natuurlijk nog wel erg klein. Ananashart is heeel slecht (maar dat had ik geloof ik al eerder gezegd) Dus die gyn heeft helemaal gelijk. Nou meiden, hoop dat het toch een beetje opschiet voor jullie. Kan me heel goed voorstellen dat jullie ongeduldig zijn, want ik ben het toch ook stiekem een beetje. Wat mij trouwens vanmorgen ineens te binnen schoot is dat ik rond deze tijd had moeten bevallen. Ik was tussen 4 en 10 april uitgerekend, dus ja... Kwam me ineens te binnen schieten. Heel vreemd. Ik zal zo eens proberen foto neer te zetten. Liefs
cynthia, idd heel triest dat mensen geen begrip op kunnen brengen voor een HOOGZWANGERE nota bene! Heel jammer, maar hoop dat je het je niet teveel aantrekt. Sommige mensen weten gewoon niet beter blijkbaar. Ik vind dat je zoiets rustig op je site kan zetten hoor. Evt ook op hyves in een blog of zo. MAar je moet je zeker niet gaan verantwoorden hoor! Die is gek! Poe ik hou sowieso niet van onverwachts bezoek, vreselijk. En dat is altijd op momenten dat het net een zooitje is bijv Of als ik net een bad hair day heb, haha
@mielenl, de bel weet ik nie hoe dat moet en toen ik gister mn telefoon alleen al niet opnam stond mn moeder al hysterisch voor et slaapkamerraam terwijl ik gewoon aant douchen was... dus of dat nou zo'n goed idee is
Ach gossie! Wat een schatje die Jamelia! Ze ziet er echt goed uit zeg! idd steeds meer een baby'tje ipv prematuur. Super meis!
Misschien ipv een geboortebord, een bord in de tuin met LAAT ME MET RUST AUB! IK LEEF NOG! ANDERS HOREN JULLIE T WEL
Miss: Ik vind mensen, die jou daarvoor op de donder geven, geen respect hebben. Jij hebt je rust hard nodig en dat hebben ze maar te accepteren. Het is toch jou huis en niet dat van hun? Liefs
@ sharon, wow wat word je meisje groot zeg! tis idd zoals kelly zegt steeds meer een baby ipv een prematuurtje!
Zo hier zijn we weer. Vanmiddag naar de vk geweest. Alles was prima in orde. We hebben meteen besloten omdat het kindje toch groot is. Om het in het ziekenhuis te doen. Dus gewoon poliklinisch. Dus hoef me er geen zorgen meer over te maken. Nou deed ik dat ook niet dus scheelt dat ook wel weer. Verder was de bloeddruk prima en mijn gewicht uitstekend. Het is nog steeds 7 kilo. Dus geen gram aangekomen. haha heerlijk. Voor alle dames die vandaag zijn uitgeteld hopelijk gaat het nog gebeuren voor vandaag. maar ook voor de dames die al mogen natuurlijk. Heb net nog ff het een en ander in de tuin gedaan. En ga nu nog ff rustig zitten. En dan straks die kleine maar weer uit bed halen. Anders wil ze er straks misschien niet meer in haha... tot morgen allemaal en een fijne avond
Ze is nu ook al 5 pond geweest he... gaat hard hoor. Maar begint indd op een baby te lijken. gelukkig... zo'n soort alien is ook behoorlijk eng om naar te kijken. Zat gister alle foto's door te kijken maar kon gewoon niet kijken naar die eerste foto's. Vond het ineens zo eng om te zien, terwijl het met de bevalling zo "normaal" leek. Liefs