Voor iedereen met twijfels of bloedverlies: veel sterkte en ik hoop zo dat het meevalt voor jullie! Ik heb de foto van mijn echo in mijn album staan!
Bedankt voor de snelle reacties. Vind ik echt prettig. Ik heb vandaag een 'op de hang bank broek' aan. Zit toch lekkerder @Esjuh: ik wilde RT (remedial teaching) gaan doen. Kinderen die in een bepaald vak niet zo goed zijn, neem je dan een aantal keren per week apart uit de klas en dan ga je ze stap voor stap dingen uitleggen e.d. @mariaatje: stoeeeeeeeeer zeg (ik wil ook)
oke das wel leuk werk lijkt mij maar je moet zeker doen wat goed voelt hoor. ik heb vaak in het weekend als ik thuis ben ook altijd lekker me huisbroek aan. mariaatje mooie echo hoor.. echt gaaf. ik hoop hem ook over 2 weken in me album te hebben de vorige was te klein
@ mariaatje mooie echo foto hoor! @ kellox gewoon erom vragen....heb ik ook gedaan als ik thuis kom dan ren ik als eerste naar boven om mijn joggingbroek aan te trekken (en te plassen natuurlijk).
Hoi Meiden, Snik snik snik, Ja bij het plassen en hele straal bloed ook bij het afvegen. verder loopt het niet weg in mijn inlegkruisje. Het lijkt erop dat als ik druk zet dus bloedverlies.
He, worden jullie soms ook helemaal gek van hetgeen je wel en niet mag eten? Ik wel. Hoe zit dat nou met kaas? Zachte kaas mag niet, maar smeerkaas dan? En gewone kaas bij de supermarkt? Zucht...
Karin: hier nog zo 1! Had dit weekend bruin en rozig slijm, ik dacht oh jee...gisteren ietsje rood, niet veel maar toch. Ik kon wel huilen! VK gebeld, maar zegt dat als het niet erger wordt ze eerst niks kan doen, kan van een goed doorbloede baarmoedermond komen. Maar ik zit nog steeds in de stress! Gisteravond en vandaag heeeel licht roze bij afvegen en verder (nog) niet. Ben toch wel bang! Mijn moeder neemt vandaag van haar werk een zwangerschapstest mee, denkt echt van: straks ben ik helemaal niet meer zwanger! Vrijdag om 12:20 een echo gelukkig!
De hcg blijft in je lichaam zitten, dus je zal denk ik toch positief testen, hoe dan ook. Ik duim ook voor jou dat het niet doorzet !
Nee gewoon precies 4 jaar, was in augustus afgestudeerd en kreeg het diploma pas in nov. Maar er waren hier dus ook geen banen, en invalwerk was er in het begin vh nieuwe jaar nauwelijks dus vandaar dat ik nu ff ergens anders werk. Bij de Abn Amro. En heb het er voorlopig reuze naar mijn zin, dus zeker in deze spannende tijd ga ik ff geen gekke veranderingen doen
Als het ook bij het plassen is dan moet ik toch eerlijk zeggen dat het bij mij ook zo was. Maar het schijnt zo te zijn dat het bij 50% om een mk gaat en bij 50% 'andere' bloedingen, en die gewoon zwanger blijven. (heb het nu dus wel over helderrood bloed en krampen) Meis bel gewoon de VK nog eens, misschien kunnen ze ivm bloedverlies wel een echo maken.
@kellox: hartstikke goed. Ik ga ook lekker relaxen. Heb al vier jaar keihard moeten werken voor de opleiding. Hier is ook geen werk. Heb wel een sol. lopen, maar je kunt schrijven tot 15 sept. Duurt dus nog ff. Nu wachten dat ik gebeld wordt voor invalwerk. Welke groepen vind jij het leukst? Ik de bb
@kellox: he, ik ook groep 6. Dat is echt mijn groepie zeg maar. Heerlijk. Ze zijn nog erg kinds, maar willen tegelijkertijd erg dtoer zijn en beginnen ze te puberen.
haha heeeeeel herkenbaar Wat toevallig he! MAar had na de studie wel echt ff de behoefte om t allemaal ff te laten rusten. al dat studeren etc. Vind het nu wel lekker om als ik thuis kom, niks aan mijn hoofd te hebben. (tenminste qua werk dan )