lekker dat alles goed was joyo! maar ik dacht dat tuinieren uit den boze was tijdens de zwangerschap?
Mooie foto's allemaal hier... krijg er soms echt de kriebels van. Maar ik moet denk ik nog ff geduld hebben. Mijn man heeft morgen een afscheid van een collega waar hij totaal geen zin in heeft dus van hem mag het vanacht gaan beginnen haha
Ja als je maar niet in de aarde gaat zitten vroeten... maar ik heb alleen wat onkruid tussen de tegels weg gehaald en wat geveegd. Maar ik heb het bij de vorige zw ook gewoon gedaan hoor. Zelfs planten gepoot. Maar je kan er inderdaad iets van oplopen.
wow 5 pond alweer kan me best voorstellen dat het in het begin eng was om naar te kijken... zat laatst op een vlindersite van een kindje van 22 weken, en die foto's zijn zoooo confronterend heb keihard zitten huilen. had het er met simone nog over, dat kindje was maar 3 weken minder ver ontwikkeld dan jamelia dus kan me inbeelden dat jij heel erg geschrokken moet zijn in het begin, en dat het fijn is dat jamelia nou een echt babytje aant worden is
Hey allemaal, Heb niet alles terug gelezen, maar was alleen benieuwd of er zich al weer nieuwe kleintjes hadden aangediend, maar helaas... Hier ook alles nog redelijk rustig, al heb ik wel een onaangenaam harde buik de hele dag. Maar dat komt omdat ik gisteren veel te veel heb lopen doen in het nieuwe huis (voor mijn situatie dan natuurlijk ). Manlief zat er behoorlijk doorheen, dus wilde hem zoveel mogelijk helpen. Maak me echt zorgen hoe dat straks moet als hij weer moet gaan werken. Hij staat al maanden op instorten en heeft gewoon rust nodig en dat is iets wat er de komende tijd echt niet inzit (klussen, keidrukke baan, baby, verhuizing...).
O ja, tippie: heb mijn boodschappen bij Albert besteld. Ze komen het tussen 16 en 18 brengen. Lekker veel ingeslagen en hoef lekker niet te sjouwen (ze zetten het in de keuken neer): flessen drinken, beschuit met muisjes (alle 2 de kleuren maar even ), eten, etc.
Je kan natuurlijk ook handschoentjes aan doen. Dan is er niks aan de hand als je gaat lopen wroeten in de aarde.
ben weer terug van de vk... alles was weer goed, ze gaat nu wel even met de gyn overleggen hoe en wat, omdat ik misschien toch een weekje verder was(4 april) dan zou ik nu al 41 weken zijn en dan moet ik maandag naar de gyn in plaats van naar de verloskundige, maar dat hoor ik vrijdag dus ben wel heel benieuwd. Kindje wordt geschat op 8 pond, flink beebje dus. Afwachten maar weer he!
dan krijg je idd een flinke meid sab! poeh. ben benieuwd of je datum bijgesteld word dan...want dan zou je al overtijd zijn @emmetje, kun je overal je boodschappen laten bezorgen of alleen in de grote steden?
Fijn dat alles weer goed was bij de verloskundige. Boodschapen online bestellen lijkt mij ook ideaal. Helaas kan dat hier ook niet. mannetje moet er toch aan geloven Wat een prachtige foto's heb ik weer voorbij zien komen. Krijg steeds meer de kriebels. Kwebbel
Nee erg jammer, heb net even gekeken hoe dat gaat, echt makkelijk! Ik vind dat wij dat ook verdiend hebben, maarja daar zal appie wel niet naar kijken Sab....nee ook niet Kwebbel
had dit berichtje over het hoofd gezien... ik vind dat dus ook dat ik dat best op een site mag zetten...maar dan krijg je gelijk snoeihard op je donder dat je ondankbaar bent enzo. en ja bezoek komt altijd als het een zootje is... laatst ook, staat mn schoonmoeder voor de deur zonder aankondiging en gelijk krijg ik te horen hoe hard ze is geschrokken van de rotzooi (tja als mannetje de vaatwasser nog moet uitpakken stapelt op het aanrecht de smerige vaat zich op., en als ik naar het dorp ben geweest staat mn tafel vol met boodschappen en liggen er overal folders DUH!) maar ik heb daar dus ook echt geen zin meer in, zonder aankondiging hoeven mensen niet meer langs te komen.
Hallo, hier ook een aanstaande april mama. We wachten, we wachten En bij mij in huis is het ook niet zo proper als ik normaal ben. Heb al eventjes geen stofdoek of stofzuiger aangeraakt. Manlief doet alleen wat ik vraag en meer niet. Geen wonder, ík zit de hele dag thuis te hangen en hij werkt, reist 1,5 uur terug naar huis en kan nog even dit of dat... Ik doe gelukkig voor hem nog wel de was ophangen, opvouwen en strijken maar ook daar heb ik wel eens geen zin in. En hoewel ik er vreselijk van baal dát ik nergens zin in heb, en me elke dag weer voorneem om toch eens een beetje alles netjes te houden.. juist op die dagen kán ik niks door pijn in benen, rug of buik etc... Hey, we zijn hoogzwanger, lopen rond met een skippybal die overal in de weg zit, slapen rot, moeten duizend keer per dag naar de wc. Hoeveel moeite kost dat al niet? Als mijn moeder me helpt de boodschappen binnen brengen, die ik dus altijd samen met haar doe, nog steeds . Maar goed zij helpt met sjouwen en als ze het zootje ziet, dan zegt ze niks. Ze weet hoe ik me voel. Zij voelde zich geweldig toen ze zwanger was, maar veroordeelt me er niet om. En ach, zij heeft ook wel eens een baaldag waarop het een zootje is bij haar thuis, maar dat zien wij nooit... Ik negeer de blikken en opmerkingen gewoon. Wat heb ik eraan als ik me uitsloof om mijn huis op orde te houden als ik me daardoor uitput en nog vervelender voel? Als ze het zootje in de weg vinden zitten komen ze toch lekker voor jou schoonmaken?