April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    wow vermanen, wat deel ik jou mening zeg!

welkom trouwens :)

2. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    ach, zal wel aan de hormonen liggen :p

Ik besef dat ik me een beetje laat aanmeld, maar zag nu pas dit forum. Zit wel al een hele tijd te kleppen op andere topics hier.

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    haha maakt niet uit, als onze kleintjes er zijn gaan we allemaal over naar de mama's nog tijd genoeg om te kleppen daar :D
    ik ga er ff vantussen, lekker eten.

4. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Ik zal jullie anders wel een beetje van mijn nesteldrang willen geven hoor. Iedere dag stofzuigen, was is aan de kant, boven is alles netjes. Beden zijn schoon en fris... :oops:

Er staat nu alleen nog een wasmand boven met was die gestreken en opgevouwen moet worden. En een was staat klaar voor de wasmachine. Dus morgen weer werk zat..... erg ben ik he ;)

5. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    welkom trouwens vermanen

6. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Heb ook even geprobeerd een foto hier op te krijgen maar ben niet zo'n kei met foto's bewerken en het is dus mislukt. Zet alle foto's wel gewoon weer in mijn album.

7. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Ik kan alleen maar zeggen: AMEN :D :thumup:
    En o ja: welkom meis! :)

8. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Over boodschappen gesproken. . .dat ga ik maar es doen nu :(

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    pffff boodschappen..moet er niet aan denken.

hier net lekker patatjes gegeten. spring denkik zo nog weer ff onder de douche...dan gaat mn neus tenminste weer goed los

10. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    net boodschappen gedaan...toch maar een flesje tonic en bitter lemon meegenomen :) kon het niet laten

11. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hey dames..

nog geen april baby bnou had ik wel verwacht:

cynthia: ik lag gister idd al op bed vergeten de pc uit tezetten ;)

corina: wat een flink ventje zeg :) super lief
    sharon: ook al zonm lieve foto echt leuk die bolle wangetjes ook
    ladi: jullie lijken idd wel op elkaar

buddy nou spannend wordt het dan het einde is in zicht :)

nou verder de helft dus vergeten sorry :oops:

nou vandaag lekker rustig aan doen.. we gaan even naar het strand wandelen met yorgos en cailynn we gaan de vakantie plannen voor eidn april begin mei :) dan gaan we lekker een week weg... ga dadelijk kijken waar heen:)

12. Bri

Bri Niet meer actief

Goedenavond! Ik ben er even een paar daagjes niet geweest (echt té moe om in te loggen, maar dat zullen jullie vast snappen). Ik ga even wat lezen, vooral kijken of er al nieuwe babies bij zijn gekomen, en om te zien of het nog goed gaat met alle aprilmama's!

13. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    heeeee bri wat een prachtige banner! maar volgens mij heb je z'n geboortedatum niet helemaal goed ingevuld ;)
    Hoe gaat het met jou en Deane?

14. Bri

Bri Niet meer actief

Dat had je goed gezien.... je moet blijkbaar niet '4 april' maar '4 4' invullen. Ja, alles gaat goed met ons!

15. ben er ook weer....
    ben een beetje sipjes...
    mn meisje moet n brilletje :cry: :cry: :cry:
    Heb ff nog geen tijd gehad om terug te lezen....

zag alleen dat bri er weer is, alles goed meid, en met de kleine jongen?!

16. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Ach gossie. . .Simone kan me voorstellen dat je er wat verdrietig van bent. T went vast snel meis. En je hebt hele schattige brilletjes tegenwoordig. MAar blijft natuurlijk erg balen als het nodig is. Knuffel van mij, ook voor Esmee!

Heej Bri! Meis leuk dat je er weer bent! er komen steeds meer beebjes bij, gave naam ook joh. Ga je ook een foto'tje oploaden. hihi wij trotse april mama's zijn al flink met foto's aan t paraderen hier. :)
    Hoestie met je? Kan me idd voorstellen dat je moe bent! been there;)

17. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    ja.....al die april-wolkjes.....zou verboden moeten worden! ;) grapje hoor bri, we zijn ontzettend benieuwd naar dat kereltje van jou, dus zet maar gauw een foto hier neer!

@ simone da's inderdaad even slikken dat esmee een brilletje moet.....ik hoop dat ze er zelf niet zoveel moeite mee heeft, zeker als ze samen met haar mamma een prachtig montuurtje mag uitzoeken ;)

18. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Emmetje: Hier komen de boodschappen morgenochtend. Ik heb het maandag besteld, en het is de eerste keer dat ik het zo doe. Ik wilde toch wel royaal inslaan, ook voor kraamvisite enz. dus dacht: Dat scheelt een hoop gesjouw voor m'n man. Normaal knallen we met z'n tweeen de supermarkt door en zijn we in no time klaar met de weekboodschappen maar nu hij de meeste dingen alleen moet sjouwen en ik ook nog eens niet zo snel meer loop gaat alles zooooo traag. Ook gelijk maar zware boodschappen als waspoeder etc. besteld. Man was me dankbaar in ieder geval ;)

Bri: Wat leuk om weer wat van je te horen! En natuurlijk is het logisch dat je nu wel iets anders dan het forum aan je hoofd hebt. Lekker genieten van je prachtige nieuwe wondertje hoor!

Simone: He wat vervelend voor je! Het zal wel snel wennen maar kan me voorstellen dat je er even van schrikt.

MissC: Heel herkenbaar, die mensen die ineens massaal gaan bellen. M'n oma hangt ook meerdere keren per week aan de telefoon, en die heeft dus ook een belverbod gekregen van me: Ze mag nog maar één keer per week bellen. M'n schoonmoeder vind het heel erg raar dat ik niet wil laten weten wanneer de bevalling begint. Ja hallo, straks duurt ie 24 uur en zit ik met het idee dat anderen dus ook zitten te wachten. Ik bel wanneer ik daaraan toe ben en dat kan makkelijk pas anderhalf uur na de geboorte zijn. Buren hebben ook al drie keer deze week aangeklopt, terwijl we normaal toch echt de deur niet platlopen bij elkaar. En dan die kennissen die je normaal misschien een keer in de twee maanden spreekt, die dus nu minstens twee keer per week aan de lijn hangen.... Grrrr. Vriendinnen die ik normaal al twee keer per week sprak daarvan vind ik het logisch dat we elkaar gewoon spreken, maar die snappen dat ze echt niet hoeven te vragen of er al wat is. Oke, genoeg frustratie voor vandaag ;)

Net even lekker bij m'n ouders gegeten. M'n stiefmoeder moest snel de deur uit, en m'n vader heeft me net even lekker thuisgebracht. Tijd om lekker onderuit op de bank te gaan ;)

19. ja opzich heb ik zoiets van wat moet dat moet...
    maar toch, had t niet verwacht...
    En tis gewoon ff alles bij elkaar denk...

En we gingen na afloop naar t nieuwe huis, en esmee sliep.
    dus ik naar binnen om te zeggen dat ze n brilletje moet maar dat ze t eigenlijk nog niet weet dus ze nix moesten zeggen.
    Gaat mn schoonma met t eten beginnen over haar bril en tegen esmee van: wil jijn ook een brilletje, dat is leuk hoor bla bla...
    IK WILDE MN KIND ER ZELF OVER INLICHTEN, DAAR BEN IK TOCH MOEDER VOOR?!?!?!?

t word me gewoon allemaal ff teveel allemaal....
    pfffffffffffffff

20. ik lees nog over dat onverwachte bezoek en telefoontjes enzo...
    Nou hier echt niet hoor...ja de telefoon gaat wel, maar heb ik geen zin laat ik hem gewoon rinkelen.
    Het is goed, ik denk aan mezelf en t interesseert me niet wat anderen daar van vinden, als ik geen zin heb om te bellen doe ik dat lekker niet!
    Onverwachts bezoek is hier niet, omdat iedereen vd familie buitenaf woont, dus dat is dan wel weer ff een voordeel!

Deel Deze Pagina