April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babs1980

babs1980 Actief lid

2 nov 2006
    378
    0
    0
    Simoon, ik weet precies hoe je je voelt hoor. Ik kreeg ook te horen dat Sanne een brilletje moest toen ik hoogzwanger was van Kevin.
    Echt klote, maar ik kan je zeggen het went echt hoor. En je hebt zo veel leuke brilletjes tegenwoordig! Kijk naar mijn meisje, het staat haar zo goed! (alleen die stomme pleister, bah)

2. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Sharon wat een leuke foto's, inderdaad al een echte baby nu!

Joyo fijn dat alles goed was bij de VK.

Zo Sab je krijgt dus echt een flinke meid!

Over albert.nl, wij hebben het op mijn werk weleens gedaan maar was niet echt een succes. Zaten allerlei dingen niet bij en die stonden wel doodleuk op de factuur. Dus check wel goed of alles geleverd is voordat die lui weer weg gaan!

Buddy ik vind ook dat je gewoon mag aangeven dat je rust wil hoor, tuurlijk is het goed bedoelt van mensen maar ze moeten ook wel kunnen begrijpen dat het voor jou niet prettig is. En deze tijd draait helemaal om jou en niet om hun gevoelens hoor!

Vermanen welkom!

Ah Simone, vervelend! Maar ze hebben zulke leuke brillen tegenwoordig! Wat vindt Esmee er zelf van? Waarom deed je schoonmoeder dat? Dat snap ik echt niet, natuurlijk wil je haar dat zelf vertellen!

Bri leuk dat je er weer ff bent! Logisch dat je moe bent :D.

Straks Ben weer even gewogen, zit nu al op 2770 gram, is dus 270 gram aangekomen sinds zijn geboorte. En vanmiddag was zo leuk, hij was weer eens wakker dus ik zat hem een beetje te wiegen en toen kwam Amy Winehouse op de radio dus ik ging meezingen en hem in het ritme wiegen en hij begon echt breeduit te lachen *smelt*! Dan ben je al dat gehuil ook meteen weer vergeten!

3. Bri

Bri Niet meer actief

Heb 'even' bijgelezen en intussen Deane getroost met een pink om op te zuigen. hij heeft nogal last van krampjes...

Als je hem wilt zien: hij heeft al een eigen site www.deane.nl We zullen nog veel meer berichtjes en foto's gaan plaatsen!

Femmigje, nog van harte gefeliciteerd met Danio!
    En verder iedreen die ongeduldig is; veel sterkte. Het duurt niet lang meer.
    Ik ga zo maar weer even voeden en dan naar bed!

4. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Hey Bri, wat een knap kereltje!

5. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    vanmiddag naar het zh geweest en alles is prima. Hij gaat bij de geboorte ongeveer 6 pond wegen en ze verwachten dat ik nu ongeveer nog 3 weekjes geduld moet hebben, oke dat heb ik nog wel.. ;) :)

6. Mooi kereltje Bri!

7. pfff wat een ellende voor die juli mama zeg!

8. pff, ik verveel me..
    Lief kijkt voetbal.. bah..

9. sorry dames maar ik zeg gedag voor vandaag...
    tot morgen....

10. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    IEUW BAH BAH BAH ik wist niet dat tonic zooooo smerig was BAH en heel die smaak gaat niet meer uit mijn mond gatver! :confused:

nou maar hopen dat het werkt :(

simone wat jammer dat ze een brilletje moet..maar wat jij al zegt, het zal wel gewoon even wennen zijn, en je hebt nu ook al zoveel aan je hoofd. komt vast goed!

11. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Helemaal niet erg, ik baal er alleen niet van dat ik het niet heb :(

Ieder zijn ding hé. Net als dat de een zich lomp en zwaar en moe voelt en de ander letterlijk energie voor twee heeft.

12. heej dames.,

Hier een nachtbrekertje, ben al vanaf 4u wakker...
    enorme steken/krampen gepaard met misselijkheid.
    Ik heb t gevoel dat t wel wat zegt maar of het zo is...
    we wachten maar af....

kon iig niet meer in slaap komen dus heb manlief maar gevraagd mn lappie te halen toen zijn wekker toch af liep.
    vandaar dat ik nu ff kom typen vanuit mn bedje...

zou wat zijn zeg als t vandaag door zet, mn pa is jarig!

13. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Jeetje simone al om 4 uur wakker.... ik heb het met je te doen.

Hier gewone normale tijd zo rond de klok van 7 uur. Ze hoort dan mijn man die gaat wassen of douchen dus dan roept ze ons als ze uit bedje wil.

Zo gisteravond op bed wat oefen weeen gehad. Nu weet ik weer wat het was.

Zo straks ff mijn ziekenhuis tas klaar zetten. Wat er allemaal in moet. En dan nog wat opruimen. Want straks komt mijn vriendin met haar dochter ff lekker een bakkie doen. Dus ik verveel me deze morgen niet.

14. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Simone: Hier de hele nacht ook zo'n beetje bijna niet geslapen, ook veel krampen. Duizend keer naar de wc en niet alleen om te plassen... Maar ik ga er vooralsnog vanuit dat het niet zoveel voorstelt. Ik hoor zo vaak dat het evengoed niet doorzet, wil mezelf zeker geen valse hoop geven. Het is overigens nu wel voor het eerst dat de krampen niet ophouden bij het opstaan.

15. mn meisje was niet wakker hoor joyo...alleen ik! haha

Lekker he nikita.....
    er zit hier alleen weinig regelmaat in verder ofzo.
    ga zo lekker douchen als esmee op school zit!

16. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Vervelend dat jullie niet lekker geslapen hebben... Hier wel :oops:

Gister naar de VK geweest en alles was goed, kindje ligt nu BIBI. Bloeddruk was ietsje hoger, maar geen probleem verder. maandag mogen we weer ben benieuwd...

17. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    hey mijn ticker loopt een dag achter, via de site krijg ik ook een foutmelding, misschien ligt het daaraan. Ik ben vandaag 38 weken...

18. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    nee simone.... ik lashet wat later .... dat jij het was en niet je dochter...

Maar des al niet te min... wel erg vervelend. Dat geld ook voor de andere meiden.

Ik heb wel weer heerlijk geslapen. Ondanks de krampen die ik af en toe had.

Tessa joepie 38 weken...

Zijn er dames vandaag uitgeteld en wat zijn jullie plannen voor vandaag.

19. emmetje

emmetje Bekend lid

13 jul 2007
    517
    0
    0
    Hey allemaal,

Ook hier een slechte nacht, ieder uur wakker geweest om te plassen en zit vanaf 4.30 al beneden... Zal wel niet veel worden vandaag... Sterkte iedereen met de laatste loodjes!

20. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Jeejte emmetje... ook al zo slecht geslapen. Wat heb ik het met jullie te doen.

Ga nog ff verder met mijn huishouden haha

Deel Deze Pagina