Ik ben vanacht maar 1 keer wakker geweest om naar de wc te gaan. Verder om me om te draaien.... Maar toen manlief om half zeven naar zijn werk ging heb ik tot 9 uur geslapen. Op die tijd zet ik altijd de wekker, anders kom ik er gewoon niet uit
HiHi vermanen dat ken ik... deed ik ook toen wij nog geen kind hadden. En ik zwanger was van de eerste. Maar helaas is zij nu altijd wakker als een van ons rond de klok van 7 uit bed moet. Gelukkig kunnen we daar in tegen wel op zondag altijd uitslapen. Ze is dan nooit voor half 9 wakker. En dat is dan wel een lekker hoor..
Ja ik geniet er ook extra van omdat ik weet dat dit de laatste dagen zijn zónder dat er iemand is die me eerder nodig heeft.
Ja dat moet je ook zeker doen. Maar jij bent morgen ook al uitgeteld zie ik. Nog geen gerommel van binnen .... Af en toe heb ik wel eens een raar gevoel weer in mijn buik. Maar het stelt nog maar weinig voor. Dus gewoon aan het oefenen hier binnen in.
Goedemorgen meiden. Ik heb wel redelijk geslapen vannacht. Vervelend dat sommige van jullie dat niet hebben gehad. Lekker rustig aan doen vandaag, want die energie heb je straks nog hard nodig. Ik was even in shock vanmorgen. Het is vandaag namelijk 10 April.... Zo onwerkelijk dat ik vandaag uitgerekend zou zijn geweest van Jamelia. Kreeg gister trouwens nog een slabbertje van mijn schoonmoeder, en werd er best wel boos om... Stond de tekst op: Ze zeggen dat ik op de melkboer lijk,.... en aangezien zij afgelopen week een aantal uitspraken heeft gedaan kon ik er niet om lachen. Meiden, succes vandaag. Liefs
Hoera mijn kereltje is alweer een maand! Help wat gaat dat trouwens snel zeg! Bijna eng gewoon. @Sharon; klinkt niet zo relaxed die schoonma van jou, (aangezien je al vaker het een en ander hebt verteld) en ze heeft toch geen 'grapjes' gemaakt of Jamelia wel van je vriend is he?! Dat zou wel heel triest zijn namelijk. Fijne dag allemaal dames. Hoop dat de (bijna)niet slapers nog wat uit kunnen rusten. Nou, ik heb er zin in vandaag (weet niet waarin maar ja ) dus jullie krijgen van mij allemaal een dikke KUS!
Nou ze kwam met nog iets ergers door de bocht. Had allemaal kleingeld bij zich... dus hoop dat het nu genoeg zegt aangezien het niet voor herhaling vatbaar is
Ja, morgen uitgerekend. Maar er rommelt nog niks. Heb wel eens dát het rommelt, maar dan wordt ik de volgende morgen wakker en is alles weer verdwenen. Dus nog niks.' Ik ga ook gewoon nog naar bijbelstudievereniging en de kerk en boodschappen doen. En diegene die mij kennen kijken me wel veelbetekenend aan. Maar ik zeg niks Ze zien zelf ook wel dat er dus blijkbaar nog niks aan de hand is. En schoonmama's die zijn er in vele soorten en maten. Zo ook mama's uiteraard! Mijn moeder had bijvoorbeeld meer op met haar schoonmoeder dan met haar eigen moeder. Zo kan het ook. Bij mij is het dus weer volgens de originele manier, maar die schoonmama woont ook nog eens 255 km ver, dus dat scheelt En ik heb nérgens zin in! Zit nog steeds in mijn pj en badjas mijn ontbijt af te ronden. Is wel veel, maar ik heb smorgens gewoon trek! En ik zit ondertussen hier te kleppen, dus kan dan ook niet eten he
Goedemorgen! Geen kindjes geboren zie ik... Althans, ik heb nog hoop voor Sab of Frumpje! Die hebben zich nog niet gemeld zie ik... Kelly, gefeliciteerd met Dano! Gaat zeker hard!
Gelukkig gaat het hier ook heel goed met mij en mijn schoonmama... Ze woont ook veel dichterbij dan mijn eigen moeder. Die woont namelijk op een km of 300 bij mij vandaan. En mijn schoonmoeder woont op een km of 15. Dus dat scheelt nog al. Ook doet mijn schoonmoeder op Yanouck passen. En straks ook op de volgende. Dus dat hebben gelukkig heel goed geregeld. Zo de was hangt al weer lekker buiten. Heerlijk dit weer...Krijg er echt kriebels van. Wil allemaal plantjes zetten. Maar dat gaat nog niet nog ff een maandje wachten.
ik heb ook al een week alle kamerplanten beneden staan bij de achterdeur. Dan kan ik ze verpotten zei ik tegen manlief. Maar ja, je ziet hoeveel dr van gekomen is. Misschien vandaag met het zonnetje toch maar eens gaan doen.
Ja ik ga vanmiddag ff een paar grote planten buiten zetten en ff afspuiten die zitten onder het stof. En op een gegeven moment zien ze dan zo dof... En ik ga niet alles blad voor blad af doen. Zo de deurbel gaat hier komt mijn visite... dus kom vanmiddag nog wel ff langs
Goedemorgen. @Simone.....een schrale troost...maar je hebt tegenwoordig echt hele leuke kinderbrillentjes. Maar ik snap dat het niet leuk is. @Bri...wat een scheet zeg. Prachtige plaatjes van je mannetje. De rest weet ik niet meer. Ga zo maar weer even in de zon zitten. Ma komt de ramen even wassen..altijd fijn. Kan Isa mooi even helpen knoeien. Had vanmorgen iets bruinige afscheiding....maarja zal ook wel niet al te veel zeggen Kwebbel
IIIEEEEUUUWWWW! Gatver! Sorry dames, maar wat is dit vies. Sorry voor de details, maar ik slaap vaak bloot, en als ik dan 's ochtends wakker wordt doe ik even snel een joggingbroek en een shirtje aan, ik ga vaak een kwartiertje later toch douchen en trek dus geen ondergoed aan op dat moment. Nu voel ik daarnet wat lopen: Grote vieze klodders gekleurd slijm van de slijmprop denk ik. Ik voelde het zo langs m'n benen lopen Brrr bah. De krampen zijn wel iets afgenomen, en ik heb begrepen dat het na de slijmprop nog dagen tot een week kan duren, maar een beetje vies is het wel. Kellox: Een maand! OMG wat gaat dat hard zeg! Angel: Laat je niet gek maken hoor, ik zou lekker doen alsof je de hint niet snapt met dat soort dingen en haar uitvoerig bedanken. Wat een kreng zeg! Bri: Wat een kanjer zeg! Lekker ding hoor, die jongen van je! Net de boodschappen van Albert.nl binnengehad, toch wel lekker hoor, deze manier van boodschappen doen! Alles klopte, dus dat scheelt ook weer. Lekker veel in huis gehaald, het paste bijna niet in de (grote) koelkast.
goeiemorgen! hier een redelijke nacht, kon moeilijk in slaap komen maar van 2 tot 7 toch lekker geslapen en daarna tot 10 nog ff voel me gelukkig wel iets beter dan gister,een uitje naast het bed doet echt wonderen. simone, wat vervelend dat je meisje een brilletje moet. maar zoals iedereen al zegt, er zijn tegenwoordig ontzettend leuke montuurtjes! sharon, wat een mens die schoonmoeder van je, ik had dr er gelijk uitgezet! verder ben ik het weer ff kwijt. zit te twijfelen over iets, mannetje heeft vanavond voetbalwedstrijd, op 20 minuutjes rijden van huis. wil eigelijk wel mee gaan kijken maar dalijk sta ik daar en begint het dan wat?
Óf sta je daar en wil je eigenlijk thuis op de bank hangen? Dillema's alom. Maar misschien beter om even te bekijken hoe je je vanavond voelt?
Simone wat vervelend dat Esmee een bril moet. Je heb wel veel leuke tegenwoordig dus ik hoop dat je er snel aan gewend bent. Wat vind ze er zelf van? Gefeliciteerd met je vader ook . en zet het allemaal nog een beetje door. Ik hoop het voor je. Missc je moet gewoon aangeven als je rust wil hoor. Lekker aan jezelf denken. En ik zou ff kijken hoe je vanaaf voelt. Voel je je goed gewoon lekker met je mannetje mee gaan hoor. Bri wat een leuke site zeg. EN WAT EEN PLAATJE Tessa gefeliciteerd met je 38 weken en fijn dat je apktje weer goed was. Angel wat een raar slabbetje zeg. Snap dat je dat anders heb opgevat als mis bedoelt is. En idd raar dat je vandaag uitgerekent bent he. Ze groeit wel heel hard hoor. Echt een vechter en als ik jou af en toe lees met wat je mee maakt weet ik van wie ze het heeft. Kelly gefeliciteerd met Danos eerst vermaandag. Gaat zeker hard zeg Ohhh Nikita wat klinkt het smerig idd.. hoop dat het toch een goed teken is en niet lang meer duurt nu voor je Hier verder niet zo veel aan de hand. Vanmiddag naar de vk dus we horen het dan wel weer. Loop al wel 2 nachten te spoken. Kan gewoon niet slapen tussen 1 en 5 om gek van te worden. Verder ook veel gerommel maar ook dat went ondertussen en denk ik er niet zo veel meer van. Pff.. ik hoor weer een verhaal van me ouders thuis. Me zusje van 17 die een achterstand heeft in dr doen en laten is vaak alleen thuis in het weekend daar me ouders naar de camping in brabant gaan en zij geen zin heeft. Nu is ze vrijdag met een vriendinnetje van 15 jaar gaan drinken dat meisje heeft zo veel gedronken dat ze Out is gegaan en in het ziekenhuis is beland Jezus ik schrok me dood toen ik dit hoorde. Me zusje heeft totaal geen verantwoordelijkheids gevoel en zat daar dus alleen thuis.. me ouders hebben haar zaterdagochtend pas opgehaald (als ik het goed begreep.) Ik heb me op zitten vreten toen ik dit hoorde want het leuke van alles is is dat ze in september op kamers gaat.. hellemaal alleen. In een vreemde omgeving. Een uur reizen vanaf huis :S.. ik weet niet hoe ik hier mee om moet gaan het liefst bel ik me ouders op om te vragen hoe ze me jongste zusje gaan verzieken.. dit kan toch niet.