April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Maar, we zijn wel wat gewend toch dames?
    Ik bedoel al dat gepraat over de eerste poepluiers en welke kleur het moet hebben?
    Dat kennen die meiden misschien niet die voor het eerst zwanger zijn, maar het hoort er allemaal bij.
    En dat komt er straks ook weer aan. :p

2. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    ohh ja.. ik zag ook nog foto's van me buddy en karin.. wat lief zeg.. het gaat alleen maar meer kriebelen door jullie lieve schatten :D

3. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Hey Esjuh,
    Vervelend verhaal zeg!
    Vind het nogal wat voor een meisje van 17 om op zichzelf te gaan wonen. Als ze wat achter loopt zal ze wat verantwoordelijkheidsgevoel miss bij 15 jaar zitten? Maar het ene kind is het andere niet natuurlijk.
    Maar zou er geen instantie zijn waarbij je kan informeren wat je hiermee moet? Ze is tenslotte nog geen 18 en mag dus nog onder begeleiding worden gesteld zonder dat ze het zelf wil zeg maar.
    Maar aan de andere kant wil je je ouders niet beledigen door te twijfelen aan hun manier van opvoeden.
    Lastige situatie hoor!

4. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    ja dat is het zeker.. kijk ik heb het zelf al allemaal meegemaakt. ben ook weggelopen en opgevangen door jeugdzorg.. maar dat is voor haar te zwaar het klinkt hard maar ze is beter af bij me ouders dan dat ze jeugdzorg of id ingaat. maar idd wie laat haar dan op zich zelf. Ze wil een opleiding gaan volgen en dat kan alleen in barneveld. Ze heeft het 2 maanden geleden besloten dat te willen gaan doen en me moeder heeft haar kamer al geregeld! zo snel.. ik weet niet wat ik er mee moet doen.. en eerlijk gezegt denk ik dat ik beter me energie in mijn gezin kan steken straks want dit breekt me gewoon.

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    pff esjuh, wat een verhaal zeg :confused:
    wat moet je daar nou mee...
    poeh, denk idd dat je beter je energie en tijd in je eigen gezinnetje kan steken, dat heeft je harder nodig

6. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    tja.. denk het ook.. maja andere kant, heel de fam denkt zo.. denk dat ik vanmiddag toch even dingen af bel over hoe of wat.. desnoods anoniem.. maar als ik dat doe.. voel ik me ook weer zo'n verrader :S.. pff.. zit nu al weer te janken achter me pc.. wordt hier zo gek van he

7. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Hier ben ik weer even... Geen puf om alles bij de lezen.. NOg geen nieuwe baby's?

Gisteren ben ik dus gestript, maar helaas geen resultaat.. :( Ik had er misschien teveel van verwacht. Wel heel veel krampen gehad en ik dacht dat het door zou gaan zetten. De VK is gisteravond nog langs geweest ook maar het is allemaal weer afgezakt.. Is wel een tegenvaller. Dus nu loop ik nog steeds met mn 4cm ontsluiting (en rekbaar tot 7 cm) Als het begint dan is het vast zo gebeurt.. Maar wanneer gaat het beginnen he? Dat is nu de vraag! Zodra mn vliezen breken moet ik meteen bellen.

8. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    jammer zeg dat het niet heeft doorgezet :S.. en er is dus geen cm bij gekomen begrijp ik.. Wat zit ons lichaam toch weer raar in elkaar he.. pff om gek van te worden

9. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Whaha wachten jullie maar tot je de stolsels ziet na de bevalling! :confused: ;) hihi Daar is dat slijm echt helemaal niks bij hoor, hihi

10. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik heb ook nog geen echte weeen gehad dus het had me verbaasd als er nog meer cm bij zouden gekomen zijn... Het is al een wonder dat ik al zoveel cm heb zonder die weeen...

Vervelende situatie trouwens met je zusje.. Probeer inderdaad je energie maar in je eigen gezin te steken. Dat heb ik nu hard nodig lijkt me!

11. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    pfff Marleen, lijkt me idd vreselijk, dat af moeten wachten terwijl je eigenlijk al een heel end gevorderd bent!

12. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    hahahaha!

13. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ja... Dat is echt eigenlijk ook wel... Mijn lichaam is er helemaal klaar voor en daarom duurt het wachten nu zo lang.. Als ik het niet had geweten van die ontsluiting dan doe je nog meer je gewone dingen. Maar mn vliezen kunnen echt elk moment breken zei de VK dus ik ga echt niet meer weg nu. Maar wanneer komen die echte weeen nu he? Kan snel zijn, maar kan ook nog een paar dagen duren.. (zucht...)

14. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    @ Esjuh, idd erg naar om zo in dubio te zitten over je zusje. MAar idd zoals Marleen ook zegt, steek je energie gewoon lekker in je eigen gezinnetje en probeer het wat los te laten. Hoop dat je je niet te verantwoordelijk voelt want dat is in principe niet jouw taak he meis!

Hoop dat het allemaal wel losloopt. (meestal is dat ook zo he. . .bijv als ik naar mezelf kijk ;) was ook een pittige tante

15. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    ja was ze maar pittig.. ze heeft het gedrag en verantwoordelijkheids gevoel van een kind van 8.. ze is heeeeel naief ook. maarja.. het zal idd wel loslopen. Ik hoop het iig.. Ik kan ook niks doen hiermee..

ben het iig weer even kwijt.. vind dat wel fijn hier met ons clubje hoor dat je af en toe ff je verhaal kan doen.

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hihi lekkere praat hier zeg, stolsels enzo :)

@marleen, wel spannend dat je vliezen elk moment kunnen breken maar echt balen dat het niet heeft doorgezet gister :(

hier nog steeds constant een kramperig gevoel onderin me buik en steken...

17. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Haha! Ja, heerlijk die stolsels.. Ik heb er sinds dinsdag heel veel last van (vanaf de dag dat de gyn getoucheerd heeft). Soms echt heel veel (en bloederig haha)

Dus bij jou rommelt het ook nog steeds MissC? Wat een onzekerheid allemaal he.. Ik vind het ook zo lastig om te voelen of het nu een echte wee is of niet..

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    jah het rommelt aardig hier, maar behalve maandag geen -oefen- weeen meer gehad, alleen die steken maar volgens de VK is dat voorwerk dus et is allemaal wel prima zo...
    duurt nie lang meer hoop ik

19. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Het is denk ik je slijmprop geweest. Ik ben hem de vorige keer verloren toen ik 38 weken was. En ben uit eindelijk met 40 weken en 1 dag bevallen. Maar het kan ook goed zijn dat het straks toch begint.

Ik hoop het voor jou....

Hier is de koffie bezoek net weg. En ga zo ff een op bed doen. En dan boven ff stofzuigen

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik ga zo ook de stofzuiger er eens bijpakken...
    nie zinnin mjah

Deel Deze Pagina