Hey allemaal, @ vermanen: spannend zeg, nog 1 dagje tot de uitgerekende datum. @ sharon: ja, dat zal wel vreemd voor je zijn: 10 april. Gelukkig las ik op hyves dat het de goede kant op gaat met Jamelia. Echt super! Het slabbetje van je schoonmoeder vind ik ook een beetje raar... maar je opmerking over het kleingeld snap ik niet (ja sorry... zwanger ). Heb je trouwens geen last meer gehad van die vervelende mensen van de hond? @ Bri: leuke site! @ Kellox: wow, 1 maand alweer?!?! Gefeliciteerd! En dat die stolsels er goor uitzien, had ik ook wel eens begrepen ja... @ Nikita: ah, jij bent dus ook gezwicht voor het gemak van Albert hahaha. En de slijmprop verloren, nu gaat het vast niet lang meer duren. Spannend hoor... @ Missc: ik zou gewoon vanavond even kijken hoe je je voelt. Denk niet dat ik in jouw situatie meegegaan zou zijn, maar ik hou ook helemaal NIET van voetbal hahaha. @ Esjuh: jeetje, dit is niet het nieuws waar je op zit te wachten op het moment zeg... Probeer toch rustig te blijven. Die meid is immers ook in de pubertijd; ik lag ieder weekend zowat out van de alcohol of drugs en het is bij mij ook helemaal goed gekomen ! @ Marleen: echt beter al 4 cm ontsluiting, wat tot 7 cm rekbaar is. Ben heel benieuwd of je er straks ook echt profijt van hebt tijdens de bevalling. Hoop het voor je. Dat je na 10 minuten weeën al mag persen en hup... daar is de kleine al! Hier een rustig dagje. Vanmiddag even naar het huis, wat dingen afplakken voor mijn lief, zodat hij daar niet teveel tijd aan kwijt is en lekker kan sausen. Vanmorgen alweer een klachtenbrief geschreven naar de aannemer... We worden er echt niet goed van... En vanavond weer voor APK. Heb erg last van maagzuur deze week en heb het idee dat we zeker geen kleintje gaan verwachten. Verder heb net helaas wel mijn eerste striae ontdekt, en behoorlijk wat ineens. Zo heb je bijna 39 weken niks en nu... Hoop dat het niet al te erg wordt! Het zit op mijn buik en benen.
hahaha jah als je niet van voetbal houdt dan is de keuze snel gemaakt he... maar ik vind dat heerlijk, lekker in de frisse lucht mn mannetje aanmoedigen
Hij zal denk ik ook wel balen want psv moet vanavond ook voetballen.... Maar je bent niet de enige die het leuk vind hoor. Ik hou er ook wel van.
haha ach ze moeten vroeg spelen dus denk dattie nog wel wat van de wedstrijd van psv kan zien (even voor de duidelijkheid, hij is geen psv-fan hoor )
Wit/bruin/rood. Echt van die lekkere slierten/klodders, blegh! Kellox: En bedankt he, nu heb ik ook geen trek meer Emmetje: Ja, ik had het maandag besteld, en dinsdag nog wat dingen bijgedaan, en vandaag in huis. Het enige nadeel is dat ik in de supermarkt altijd de meest lange houdbare (verse) zuivel pak (achter uit het schap als het ware) en nu moet je het doen met wat je krijgt. Gehakt wat ik binnen kreeg is nog maar twee dagen houdbaar, en normaal pak ik dan een pakkie die nog minimaal vier dagen houdbaar is. Verder geen klagen hoor, fruit zag er perfect uit, evenals de groenten. Hier toch wel de stille hoop dat het één dezer dagen gaat doorzetten. Tijdens het typen moest ik tot nu toe al twee keer stoppen omdat die kramp niet te harden was. Het voordeel ten opzichte van heftige menstruatiekramp vind ik wel dat het steeds wegtrekt, dat doet menstruatiekramp bij mij dus niet. Bij de fysio voelde ik me helemaal niet lekker en iedere keer als er zo'n kramp kwam opzetten werd ik volgens haar vuurrood. (kan ook wel kloppen, het zweet brak me uit). M'n gezicht was ook totaal veranderd zei ze. Ik voel de krampen ook van tevoren opkomen: Onder op m'n stuitje krijg ik een grote druk, dan wordt m'n buik keihard en dan trekt de kramp zo door m'n hele baarmoeder, beginnende bij de onderkant. Dan glijdt ie na zo'n kleine minuut langzaam af en ontspant de hele boel weer, en kan ik zoals nu weer verder met typen Dit met een onregelmatige regelmaat van tussen de 5 en 10 minuten. Het zou me verbazen als het nu begonnen is, maar het zou me ook verbazen als dit niks zegt! Ik bal m'n vuisten ook tijdens zo'n kramp viel me net op.
Dan kan het toch goed begonnen zijn hoor.... in ieder geval serkte ermee... Ik ga nu de zolder ff stofzuigen. En dan de was ff strijken opvouwen. Verder niks meer doen.
idd Nikita lijkt er wel op. Weeen komen als een soort golf opzetten, worden dan heeeeeeel hevig en zakken dan weer langzaam af. Echt steeds golven ja, kan t niet anders omschrijven
Nog geen nieuwe kindjes hier helaas! Wel een hoop gerommel zo te lezen, hoop voor jullie dat het snel doorzet! Bri wat een schatje! Simone gefeliciteerd met je vader! Kelly gefeliciteerd met Dano! Wat gaat daat hard inderdaad! Jeetje Esjuh wat een verhaal over je zusje. Lijkt me inderdaad niet verstandig om haar op kamers te laten gaan, zo te horen is ze daar nog helemaal niet klaar voor. Nikita dat klinkt toch echt wel als flinke weeen.
Het zou me idd verbazen als dat niet het echte werk is hoor Nikita. Ik heb trouwens ook striae. Heb na het douchen ff met een spiegel rondgekeken en ik heb het links en rechts op mijn heupen, links loopt het wat verder door dan rechts en op mijn linker bovenbeen. En een groot vierkant rond mijn navel. Dat glimt ook helemaal. Dus ik heb me weer lekker ingesmeerd met zwitsal, dan trekt et allemaal niet zo. Net ff de badkamer een snelle beurt gegeven en de was opgehangen/afgehaald. Ga zo ff de kamerplanten verpotten (met handschoenen) omdat ik daar zo'n zin in heb én misschien nog wel ff de tuin vegen. Maar daarna ff lekker in mijn tuinstoel van die heerlijke zonnestralen genieten. Misschien wil de baby er dan ook wel vandaag uit ?
ik zou ook verbaasd zijn als dit niet het begin is nikita! simone, gefeli met je paps! kelly gefeli met dano's 1e vermaanddag! net nog ff weer paar envelopjes geschreven.. jaja schandalig dat het nog niet af is hahaha
Hier ben ik ook weer even. Net even lekker gelucht met mannetje. Hij heeft me ook nog maar even duidelijk gemaakt dat de familie nu even niet mijn ding is en ik me lekker op ons en de kleine moet concentreren. Ohh nikita wat spannend.. ik hoop dat het doorzet hoor.. klinkt iig goed allemaal .. Heb ook nog niks verder van Simone gehoord he.. hoop dat het bij haar ook door zet allemaal.
24 nog te bevallen April 2008 mama`s AL UITGEREKEND: 2 april 2008 frumpje - 33 jaar - zuid holland - 1e kindje MEISJE!!!! 9 april 2008 Sab85-22 jaar- Zuid Holland - 1e kindje - MEISJE!!! denkt zelf te bevallen op 30/03 of 06/04( kan niet meer) nikita23 - 24 jaar - noord-holland - 1e kindje - G Denkt zelf te bevallen op 21/03 of 16/04 Simone79 - 28 jaar - Brabant - 2e kindje - MEISJE!!!!!!! denkt zelf te bevallen op 04/04 of 16/04 NOG NIET UITGEREKEND: 12 april 2008 adriana82- 25 jaar - Noord Holland - 1e kindje - JONGEN!!! denkt zelf te bevallen op 11/04 of 14/04 15 april 2008 Mielenl- 34 jaar - Noord-Brabant - 1e kindje - V denkt zelf te bevallen op 01/04 of 03/04 oOMissCOo- 20 jaar - Aalten - 1e kindje- JONGEN!!! denkt zelf te bevallen op 29/03 of 07/04 wuppie 01- 25 jaar - Noord Holland - 1e kindje-MEISJE!!! denkt zelf te bevallen op 01/04 of 03/04 Esjuh- 21 jaar - Delft - 1e kindje- JONGEN!!! 16 april 2008 Marleen1979- 28 jaar - Zuid-Holland - 1e kindje - JONGEN!!! 17 april 2008 H25 - 25 jaar - Gelderland - 1e kindje - Verrassingdenkt zelf te bevallen 12-04 18 april Booky - 23 jaar - Gelderland - 1e kindje - Verrassing denkt zelf te bevallen 02/04 of 12/04 19 april 2008 emmetje- 29 jaar - Utrecht - 1e kindje 20 april 2008 AstridvD- 36 jaar -Leusden - 2e kindje-MEISJE!!! denkt zelf te bevallen op 23/04 of 01/05 Ingrid-31 jaar - Assen - 1e kindje- Verassing denkt zelf te bevallen op 16/04of 25/04 Najet- 29 jaar -Den Haag- 2e kindje-Verassing denkt zelf te bevallen op 14/04 21 april 2008 Kwebbeltje - 33 jaar - Duitsland - 3e kindje Verrassing 22 april 2008 Fleerpje27 jaar, noord-holland, 1e kindje, verrassing! 23 april 2008 24 april 2008 Tessa1981- 27 jaar - Noord-Holland - 1e kindje-Verrassing 28 april 2008 aprilmama- 26 jaar - Overijssel - 1e kindje - V kili- 25 jaar - Gelderland - 1e kindje-Verrassing Denkt zelf te bevallen op 20-4 of 29-4. 29 april 2008 Joyo -25 jaar- Brabant- 2e kindje- Jongen 30 april 2008 8samantha8- 18 jaar - Stein - 1e kindje - JONGEN!!! BoGi- 25 jaar - Friesland - 1e kindje - G denkt zelf te bevallen op 20/04 of 06/05 6 jongens 5 Meisjes 12 Verrassingen 2 Geheim 11 bevallen mama's angel4life- 30 december 2007 - Jamelia Hedwig Ysa Cristel1986- 5 maart 2008 - Yorgos Alessio Mamaatjevan4- 7 maart 2008 - Naqéamo, Angélo, Pasquenelle Kellox- 10 maart2008 - Dano zwemmertje- 16 maart 2008- Anna 4Catsandagirl - 24 maart 2008 - Noelle Adriana LaDi - 25 maart 2008 - Benjamin Floris Alexander Ally - 26 maart 2008 - Alize Corina- 1 april 2008 - Jochem Bri- 4 april 2008 - Deane Robin-Bri had haar datum GOED!!!!! Jorntenfemmigje-7 april 2008 - Davy Danio Lucas Agenda April 10 - Simone vk 13.30 uur 10 - Esjuh VK 15.20 uur 10 - Dolphin VK 20.10 uur 11 - kwebbel gynaecoloog 16.30 11 - AstridvD vk 11.15 uur 11 - Booky vk 12.50 uur 12 - Booky jarig!! 15 - kwebbel gynaecoloog 14.40 17 - Missc vk 11.20 uur 21 - Esjuh Jarig!! 25 - Dolphin VK 9.00 uur Buddy's: Femmigje - Tessa Bri - oOMissCOo - LaDi Mielenl - Nikita23 Simone79 - Sab85/Corina Sab85 - Cristel1986 Esjuh - Corina Kellox - Adriana82 Kili - AstridvD Buikomvang race! Wie doet er mee met de race? Buikie meten en ff op goede volgorde zetten! 1. Astrid 1m 37 cm ( bijna 34 weken) 2. Najet 1m 36 cm (37 weken) 3. Simone 1m 31 cm (36 weken) 4. Sab 1m 27 cm (38 weken) 5. mielenl 1m 24 cm (36 weken) 6. Ladi 1m 23 cm (38 weken) 7. Corina 1m 21 cm (36 weken) 8. Kwebbel 1m 21 cm (35 weken) 9. Bogi 1m 20 cm (36 weken) 10. Bri 1m 18 cm (40 weken) 11. Ingrid 1m 16cm (38 weken) 12. H25 1m 14 cm (38 weken) 13. Cristel 1m 13 cm (38 weken) 14. Esjuh 1m 13 cm (38 weken) 15. Dolphin 1m 10 cm ( 36 weken) 16. Wuppie 1m 10 cm (34 weken) 17. Emmetje 1m 10 cm (34 weken) 18. Femmigje 1m 5 cm (33 weken) 19. 4cats 1m 03 cm (35 weken) 20. Missc 1m 03 cm (37 weken) 21. Adriana 0m 98 cm (36 weken) Heb de lijst maar weer even opgezocht..
Ik kreeg net telefoon uit het ziekenhuis dat ik toch eiwitverlies heb. Moet nu 12-uurs urine sparen (gelukkig mag dat thuis) en dat morgen meenemen. Kwebbel