Ja...ik ben om 13.00 begonnen dus tot vanacht 01.00 alles opvangen en in een fles gieten. Veel ziekenhuizen doen nog 24 uur, maar gelukkig bij ons is het 12 uur geworden. Kwebbel
Kan wel tegen grapjes gelukkig. Echter mocht de uitslag morgen (moet om half 5 naar de gyn) niet goed zijn en de bloeddruk nog hoog dan vraag ik of ze me in willen leidden. Aangezien het nummer drie is lijkt me indien mogelijk geen bezwaar. Maar de voordelen uit de nadelen halen Kwebbel
En dat 24 uur heb ik dus heel vaak moeten doen in het ziekenhuis een aantal weken geleden Had ook wel ERG veel eiwit in de urine. Ze spreken van vergiftiging boven de 0.3. Het begon bij mij al met 1.6 (veels te veel dus) en toen t echt goed uit de hand liep 5.1 Blij dat t achter de rug is!
jeetje.. ja nou ja.. het is maar goed dat ze het kunnen toch. En kwebbel dat inleiden zal lijkt mij ook niet een probleem zijn idd.. je bent ook al bijna 39 weken dus dat is ook niet een gevaar toch?
jemig joh... nouja laten we maar blij zijn dat ze het op die manier kunnen testen en er op tijd bij zijn he!
pff missc.. bij ons staan ook nog maar 5 dagen op de teller... Wordt spannend he.. jij eerst of ik? Ik ga me trouwens maar eens douche een aankleden. zo weer de deur uit voor apktje
Jeetje urine sparen voor 12 uur... veel succes ermee... Ik heb bij de vorige zw. ook wat eiwit in mijn urine gehad. Maar gelukkig was dat te verwaarlosen. Want mijn bloeddruk was perfect toen. je krijgt meteen de uitslag als je het hebt ingeleverd of... moet je nog weer wachten. Ben het namelijk alweer vergeten.?! Zo ga nog ff voor mijn raam aan de buitenkant doen.... hihi. Mijn was is namelijk toch nog neit droog. Dus ja... en stil zitten heb ik geen zin in. Kan vanavond nog wel ff... ben toch de hele dag alleen. Man lief komt waarschijnlijk pas tegen half 9 thuis vanaaf.
en en en ? is er al iemand bevallen? ik zal is even teruglezen, jullie hebben je best weer gedaan geloof ik. hier nix hoor, tonic heeft niet geholpen
pff esjuh, ja 5 dagen hahahaha de tijd is voorbij gevlogen zeg! Sab, ben je nou nog niet aant bevallen?
bevallen ? ik? nee voorlopig niet.... maar bij jullie rommelt het aardig geloof ik, simone krampen, en nikita dat lekkere slijmverhaal jullie gaan me toch niet alleen laten wachten he?
hallo, heb even bijgelezen, een boel gerommel dus bij iedereen maar de kleintjes laten nog op zich wachten... hier zelfs nog geen gerommel of kramp ( maar ook niet van die vieze slijmverhalen gelukkig ) morgen uitgerekend, net als jij Vermanen! Ik doe maar gewoon of het een normale dag is, jij? Anders ga je ook zo zitten wachten he.
nee echt helemaal NIX... was het maar zo, voelde ik maar IETS dan weet je tenminste dat er iets gebeurd daarbinnen. maar ik voel me gewoon nog net zo als 20 weken geleden ... ik blijf maar hopen dat het gewoon opeens begint en dan meteen doorzet hihi maar die kans is maar klein volgens mij. adriana ja erg he van die tonic..kostte me zoveel moeite om weg te krijgen, heb nog nooit zoiets smerigs op maarja alles voor mijn beebje he haha vanavond weer een glaasje