misschien bevalt een glaasje bitter lemon beter...? daar zeggen ze toch ook van dat het helpt... en tonic is inderdaad heel erg VIES!
Ja nou moet eerlijk gezegd ook niet aan bitterlemon denken hoor. Krijg al zuur als ik er aan denk! Jakkes!
ja bitter lemon heb ik ook al klaar staan in de koelkast maar dat woord bitter klinkt al niet veel beter zit nu aan de tonic, heb er wat siroop doorheen gemixed..maar het blijft vies kan me niet voorstellen dat iemand dat voor zn lol drinkt
een vraagje, enerzijds zit ik te wachten op voortekens dat het zover is, maar ik zie tegelijkertijd best wel tegen de bevalling op - hebben jullie dat ook of zijn jullie er voor je gevoel echt helemaal aan toe?
een paar weken geleden zat ik er af en toe nog wel tegenop..maar nu ben ik er echt klaar voor, heb echt zoiets van laat maar komen. volgens mij heeft iedereen dat wel, als het (bijna) zover is, laat je het gewoon over je heen komen. pijn doet het toch wel
ah, zo kun je dus het berichtje waar je reageert erbij zetten! moet het allemaal nog een beetje uitvinden hier (lekker laat, 1 dag voor beebs deadline, ik geef het toe )
Ja, ik ben er ook wel redelijk laconiek onder hoor, het zal idd wel pijn doen en ach, het moet er toch uit he! maar soms denk ik dat ik het misschien wat onderschat, juist omdat ik er tamelijk nuchter in sta... (en zo maak ik het toch weer ingewikkeld voor mezelf ) maar jij zit al in je blessuretijd toch Sab?
ohhhh ik lees dat het spannend is bij mijn buddy! ik zit bovenop mijn telefoon hoor en zet 'm op nikita, ik hoop voor je dat het doorzet
hihi ja ik wel, maar de beeb wil nog niet! ik denk gewoon niet teveel na over de bevalling, ga er ook geen voorstelling van maken want je weet toch nooit hoe het zal lopen. ik denk alleen wel dat erin leuker was dan eruit
ja, dat laatste weet ik wel zeker! haha. Als het andersom zou zijn zouden er vast niet zoveel bolle buiken rondlopen... ben benieuwd wie de eerstvolgende is, nikita zo te horen...? Zet hem op!
Sab: Don't worry, ik heb zeer weinig voortekenen gehad, vannacht veel kramp en nu die rare golfkramppijnen waarbij ik m'n ogen dicht moet houden om de 5 minuten... Heb net even gespiekt en ze houden zo'n 50 seconden aan. Het kan dus zomaar in één keer opzetten! Of dit moeten ook voorweeen zijn, maar als dit voorweeen zijn ben ik zeer benieuwd hoe echte weeen voelen M'n man zou aan het werk gaan vandaag, maar hij is nu als een dolle het huis aan het opruimen haha. Tussen de krampen door voel ik me vooralsnog erg goed. Het voordeel van typen is toch wel dat je tussentijds even kan stoppen haha, als dit een telefoongesprek was geweest zouden er gekke stiltes vallen We gaan er, voor zover mogelijk, een ontspannen dag van maken en zien wel waar het schip strand. Als ik me tussendoor goed blijf voelen meld ik me zo nu en dan nog wel, en anders horen jullie wel wat via m'n buddy('s).
nikita dat geeft me weer hoop dat het toch wel opeens uit het niets kan beginnen. klinkt echt wel serieus bij jou hoor, zal me niets verbazen als jij vandaag(of morgen) je kindje vast hebt! hou ons op de hoogte he!spannend ben benieuwd hoe het bij simone is..heb geen berichtjes meer van haar gezien en ze is niet op msn..of moest ze weg vandaag?
Bitterlemon en ananas hebben hier in ieder geval niks geholpen.. Ik weet even niet meer wie iets vroeg over tegen de bevalling opzien.. Ik zie er helemaal niet tegenop. Ik kijk er vooral naar uit eigenlijk. Lijkt me heel bijzonder om mee te maken. Uiteraard zal het wel zeer doen, maar dat maakt me niet uit.
Hey bloempje, ik heb morgen ook D-day idd. Maar ik heb gewoon nog boodschappen gepland om te doen. Doe ik elke vrijdag met mams. Heb net 2 uurtjes buiten de kamerplanten verpot. Je weet wel 10 min staan, 10 min zitten. Zal me niks verbazen als ik nog bruin geworden ben ook. Meteen nog ff wat late bloembollen geplant, eens kijken of ze nog willen en anders volgend jaar weer. En hier geen kramp alleen steken in bekkenbodem, zeer vervelend...
Ik heb trouwens vorige week nog een hele ananas gegeten. Wel 4 dagen over gedaan want ik kreeg er et zuur van. En manlief wilde niet mee-eten.. Maar je ziet et, niks niks niks. Ik houd helemaaaaal niet van prik dus bitter lemon oid wordt em niet. Dan maar ouderwets wachten hoor.
hi, dat was ik, ja het lijkt me ook heel bijzonder - maar je weet ook niet goed wat je ervan kunt verwachten en dat maakt het ook wel weer een beetje eng! Misschien komt het doordat ik me op zich fit voel en goed slaap etc, ik ben er nog helemaal niet zo 'zat' van als sommige anderen (wat ik me erg goed kan voorstellen hoor, als je veel last hebt en slecht slaapt!)
@Bloempje: Juist doordat ik niet weet wat ik ervan moet verwachten kijk ik er naar uit. Misschien dat ik er juist bij een tweede tegenop zou zien omdat je dan wel weet hoe de pijn is. (beetje warrige zin.. is het nog wel te volgen?)