@kellox: hoeveel dagen werk je nu? Ik heb net de opeleiding opgebeld en geannuleerd. Toch wel een opluchting. Eerst ervaring opdoen en lekker gaan genieten van de zwangerschap, wat ook spannend is. Wil wel gauw invalwerk doen, anders ga ik me zo vervelen.
Kellox fijn dat jou echo goed was! Ik hoop dat adriana straks ook goed nieuws heeft! Nieuwe zwanger: van harte en welkom! Mensen met bloedverlies: niet al het bloed is het teken van een miskraam (daar ben ik inmiddels wel een voorbeeld van) vooral helder rood bloed is vaak een directe oorzaak. Kan een geknapt vaatje zijn ofzo. Sterkte ermee.
Ik werkte altijd 36 uur per week. Dus ene week 5 dagen andere week 4. Ben nu naar 32 gegaan dus altijd 1 dagje vrij. (das wel lekker) En als ik bevallen ben ga ik naar 28. Goed van je trouwens dat je die beslissing hebt genomen. Zal toch wel een rust geven he! Gewoon lekker genieten van je zwangerschap en er komt vanzelf iets op je pad!
Ja meis, ook dat hoort er hier helemaal bij! De ene dag gieren de hormonen door je lichaam en de andere dag vraag je je af waar ze heen zijn gevlogen. haha Daar ben ik inmiddels wel achter.
Hoi hoi, Ik ben blij dat ik bij jullie terecht kan met alles. Heb het echt nodig. Mocht inderdaad de verloskundige bellen wanneer het bloeden heviger wordt. Ik zou echhhhttttt heeeeel graag die echo willen. Misschien dat je me of zo gerust kunnen stellen of dat ze gewoon zeggen het is over en uit. Nou ja durf eigenlijk gewoon niet meer te bellen zeg. Dit omdat hun het nog steeds niet alamerend vonden. Karin
heey goede middag net pas wakker heb vanacht nachtdienst zie er tegen op ben toch al steeds zo moe en moet nu ook nog de hele nacht opblijven. bruin verlies is zo goed als over! ben blij als we een week verder zijn krijg ik mijn echo hoop dat alles dan goed is en niet als de vorige keer dat ze je vertellen dat er niks meer in de baarmoeder zit dat komt dan echt wel hard aan zeg. ben er wel heel erg zenuwachtig over. adriana hoe is het meis we zijn benieuwd!
Jij hebt dezelfde pech als ik en dat is dat ze niet skunnen doen. eene cho heeft nl geen zin, omdat je nog geen hartactie kan zien. Misschien (heel misschien) wel , maar doorgaans pas met 6 weken en bovendien als je geen hartactie ziet, wil dat niet zeggen dat het mis is, dus een echo levert je gewoon weinig op. het is moeilijk maar we kunnen alleen maar afwachten.
Meis, ik zou zeggen, pak die telefoon en zeg dat jij het even hebt aangekeken maar het nu wel alarmerend vindt! Misschien krijg je dan snel die echo en dan kun je weten waar je aan toe bent! Zo is het ook niks natuurlijk! Ik weet het. . .het is best moeilijk om te bellen, vaak ben je bang dat ze het niet serieus nemen oid, maar jouw gevoel en lichaam gaan nu voor hoor! Zou het gewoon doen meis! Ik duim heel hard voor je in ieder geval!
o zie nu pas de reactie van Luna, misschien is het idd een kwestie van afwachten. Maar volgens mij kunnen ze op een echo wel zien of het vruchtje goed ingenesteld is en of het bloed daar. Dus dat zou misschien toch een reden zijn voor een echo. . .
echo heeft bij karin geen zin. Althans geeft niet echt duidelijkheid want ze is pas 5w. hetzelfde verhaal als bij mij dus. Afwachten en geduld en vertrouwen. dat is het enoge recept, hoe zwaar en frustrerend ook.
Hoi hoi, Kunnen ze niet kijken waar die bloeding vandaan komt dan? Dan ben ik al wat geruster gesteld. Ja wat moet ik nu doen! help!
volg je gevoel. Als jij toch liever een echo wilt, dan bel je toch? Al is er niet gezegd dat je bij elk bloedverlies een echo krijgt hoor. Soms kunnen ze zien idd waar het bloed vandaan komt maar in veel gevallen niet. Sterkte Ik weet exact hoe je je voelt.
Hey karin sterkt meid ik duim voor je dat er niks aan de hand is. en als jou gevoel zegt dat je moet bellen moet je dat gewoon doen.. heb ik vorige week ook gedaan.
http://onsgeheimpje.punt.nl/upload/Knuffel.jpg hier een knuf voor ieder die die nodig heeft.. sterkte meiden echt.. en blijf postief he kus