Ik ben blijkbaar té enthousiast de tuin aan het vegen geweest. Zit nu al een half uur met pijn in mijn onderbuik achter de pc. Dus die soep is ineens niet meer zo erg Dat eitje is een goed idee, die ga ik ook ff koken. Is weer eens wat anders dan pasta op je brood
Nee dat snap ik. Maar komt denk ik meer uit mijn eigen gedachtengang, omdat ik zelf ook niet de hele dag op de kop zou willen hangen. Maarja.. Wat de natuur al niet kan verzinnen..
okee, ook het album is gelukt! boel geleerd vandaag zeg ik ga mn appeltaart afmaken en lekker voor de tv hangen... wat de pot schaft weet ik nog niet, we eten altijd pas om een uur of 8... maar soep klinkt ideaal... fijne avond allemaal @ Vermanen, ben benieuwd of wij onze deadline morgen gaan halen
Nou dames ben benieuwd of we morgen met baby nieuws kunnen beginnen... haha Hopelijk begint er straks iemand. Zou wel mooi zijn he. Smakelijk voor de dames die nog gaan eten.
bloempje79 bekende spiegel hier hangt tie in de woonkamer haha Hier nog steeds niet gegeten. Heb geen zin om pannenkoeken te bakken en ook me vriend niet maar ik heb wel onwijze trek haha.. lekker dubbel he. Net kwamen me opa en oma even langs.. Heb een hele mooie orgidee (of hoe je het ook schrijft) gekregen voor in me grote vaas.
zoo daar was ik ook weer, heb wat croissantjes gebakken voor mannetje en mij, hij is nu voetballen. zou eigelijk mee gaan kijken maar aangezien ik de hele tijd moet niezen en dan telkens wat laat lopen heb ik toch maar besloten thuis te blijven. niet echt relaxed om dan aant veld te staan. ga zodalijk nog wel iets lekkers maken, maar weet nog niet wat...gehaktballetjes klinken wel heel verleidelijk hahaha
Kleine update: Weeen zijn flink momenteel, moet ze al beh..... (daar was er weer een) behoorlijk wegzuchten en ze komen om de 4 minuten en duren een minuut. Als ik het begin van de wee goed te pakken heb kan ik me er goed op concentreren, maar moet ik bijvoorbeeld even naar de wc dan kan ik het begin niet meer goe...... (deze kwam na 2,5 minuut) goed vinden en weet ik dus niet hoe ik ze moet opvangen. Zolang ik me concentreer vanaf het moment dat ik em voel opkomen gaat het super. Ik kan me heel goed ontspannen tussen de weeen door, ik lijk wel apathisch.... Denk niet dat ik vanavond nog online kom.
kwebbeltje nou je er toch bent... weet jij of het hebben van niesbuien kwaad kan? ik heb hele tijd buien dat ik zo'n10x achter elkaar moet niezen en dat doet best pijn aan mn buik...
Zo, lekker bakkie chin tomatensoep op en 2 boterhammen met ei en majo. Best lekker hoor! Wilde eigenlijk afbakbroodjes, maar die zagen er niet lekker meer uit...