hihi k had net ff telefoon. heb ff een kruik gepakt want kheb weer krampen onderin mn buik en volgens karin kan een warme kruik ervoor zorgen dat het doorzet.... kan het altijd proberen he!
Ja zeker kan je dat proberen. Trouwens wel lekker hoor zo'n warme kruik..... Zo ff mijn thee klaar maken.... het water heeft gekookt
ja heerlijk is dat, lekker warme kruik op de buik... vooral nu ik al zo'n pijn heb van het steeds niezen
ben ik ook weer dames net uit een warm bad...maar krampen weg... grrrrrr Heb wel mn pa afgezegd voor vanaaf, zie t niet zitten....je weet nooit he!
harde buiken zijn idd niet fijn nee lekker kruikje opleggen, misschien...... simone, heb je goed dat je hebt afgezegd, je moet aan jezelf en je kindje denken
Inderdaad simone.... je moet aan jezelf denken en als je er geen zin in hebt. Dan ook gewoon niet doen. Ja het misschien wel een idee ff een lekker kruik op mijn dikke buik te leggen.
Ja ik hoop het ook voor jullie... en ook voor mij uiteraard. Zeg simone wanneer ben je de vorige keer bevallen?
1 dag te laat... had wel weeen op mijn uitgerekende datum. Alleen was dat pas rond 11 uur s'avonds. Dus helaas was ik 1 dag later