Ik ga momenteel echt van harde buik naar harde buik. De hele tijd door.. Maar ja, daar heb ik niks aan he!
Ja.... en zo lang dat niet komt hebben we er niks aan he! Heb je dat al langere tijd Simone? Of sinds vandaag?
Ik heb ook wel langer harde buiken, maar vandaag is het bij mij ook extreem. Echt om de vijf minuten. Zullen we dan maar hopen dat dit een goed teken voor ons is?
neem je toch gewoon bloem ipv mix? 200 gram tarwebloem mespunt zout 2 eieren 1/2 liter melk Voor ongeveer 8 pannekoeken De melk kan je ook vervangen door water als je geen melk mag.
Vannacht gaat t gewoon gebeuren Simone, en anders hooguit morgen! Jij hebt trouwens meer rechten want jij bent al uitgerekend
Dank je wel... We zullen het morgen weten he! Ik had net ook behoorlijk diarree. Is soms ook een voorteken toch?
Hey Marleen, ja zeker! Hoor dat heel vaak, dat je lichaam zichzelf schoonmaakt of leegmaakt vlak voor de bevalling! Spannend hoor...
Nou, ik wens ieder die bezig is of gaat succes. Ik ga lekker op de bank hangen met Daredevil en als die me niet bevalt, ga ik over naar raising helen. We zien wel... En of ík beval zullen we nog wel zien
ik moet ook wel erg vaak naar de wc...en dan niet om te plassen.... en idd...hoor je vaker.... ik zit ondertussen help mijn man is klusser te kijken(althans manlief kijkt dat), echt niet normaal...3 kids..en die slapen me in een rotzooi. En pa en ma slapen op n gewone slaapkamer...
nou ben ik ook weer even... ben aan het koken ook.. mn man komt zo thusi lunchen.. maar spannend hier zeg.. nikita is bezig met de bevalling.. marleen simone en misscoo rommelen.. nou nou... ik zit in spanning the wachten.. ooh en even yorgos spam
nou helaas geen film hier...mannetje is weer thuis en uiteraard staat nu psv op pfff voel me potje beroerd joh wat een mens zich toch lamlendig kan voelen door alleen snotterig te zijn
zo echt he.. ik zit het ook te kijken.. het is al 4 jaar zo! echt schandalig echt.. Dames.. zet hem op he vanaaf.. En Nikita jij helemaal.. suc6 en hopelijk morgenochtend veel babynieuws.
Ik hoop het dan maar.. Ik zit nu ook als een gek naar symptomen te zoeken. Ik moet mezelf ook niet zo gek maken... @ Cristel: Wat een mooi mannetje is Yorgos zeg! Zulke spam willen we wel hoor! Ja, echt verschrikkelijk bij Mijn man is klusser.. Moet je toch niet aan denken?