grrrr..net ging al weer de tel....maar heb lekker niet opgenomen. was mn schoonma...terwijl we hadden gezegd: we bellen zelf wel als er wat aan de hand is.... wordt GEK van die telefoon en heb er gewoon geen zin in hoor....
Dat herken ik wel hoor. Ik neem ook de telefoon niet meer op bij iedereen. Ik heb er ook niet altijd zin in. Ook niet meer in visite.
alleen t lastige is, als esmee de tel hoort dan vliegt ze er op af.... dus moet dan zeggen dat t niet voor ons is, en niet hoeft op te nemen
dat lijkt me ook vervelend als ze je steeds bellen hoe het ermee staat.... Gelukkig is er hier nog niet veel sprake van. Anders had ik dat ook wel gezegd tegen de mensen aan de telefoon...
mogge meiden! allereerst: Isra en partner, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Ryan! Wat een leuke namen komen er voorbij zeg, ga bijna twijfelen om nog te veranderen Ik ben ook erg benieuwd naar Nikita maar helaas nog geen nieuws.....ik hoop dat alles goed gaat daar!
GOEIEMORGEN! nog geen nieuws van nikita? jammer zeg... Isra gefeliciteerd met de geboorte van Ryan! hier wel een redelijke nacht gehad maar de buurman laat me niet uitslapen, die is een carport aant bouwen hier weer steeds krampen en harde buiken sinds ik wakker ben..
Gaan jullie allemaal op dezelfde dag bevallen? Volgens mij afgesproken werk. hihi Ik hoop echt voor jullie dat het einde in zicht is, ik weet wat het is om 2 weken over de datum te lopen, je bent het zooooo zat. En idd al die telefoontjes, bahhhhh. Ik ga voor jullie duimen......... Ahhh Noelle lacht steeds naar me als ze me ziet, zoooo schattig. Het is dus geen reflex. Ze doet het alleen naar mij. En ik heb het baby ei binnen, werkt echt super. Noelle valt als een blok in slaap als ze het zeegeluid hoort. Aanrader dus voor onrustige babies!
Ahh... dat is niet eerlijk... wij willen ook een kleine in onze armen hebben....grrr Nee hoor. Ja tuurlijk wil ik het ook wel. Laat hem maar komen. Zo ik ga eens ff lekker zitten op de bank. Ff tot rust komen. Heerlijk.... En denk dat ik de buitendeur maar eens lekker op doe. Kan er nu nog ff van genieten. Misschien morgen niet meer als ik alles moet geloven.
voor je het weet heb je die kleine in je armen, maar het is moeilijk he om geduldig te zijn! Geniet nog maar even van de rustige nachten , uit alles het postieve halen heb ik altijd geleerd.