April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    jeetje dat jou man nog zoveel geduld heeft :confused: die van mij trekt der t liefst vandaag nog aan der haren naar buiten :)

2. bloempje79

bloempje79 Bekend lid

23 jul 2007
    582
    0
    0
    Amsterdam
    Jippie, er wordt een pakje bezorgd - H&M babykleertjes en ook wat leuke dingen voor mij die ik hopelijk binnenkort weer pas!

echt een tip hoor, online shoppen bij H&M :-D

3. ja beetje bezig blijven he!
    moet toch wat doen....

Ik zit ook weer aan de bitter lemon!
    ga het haast nog lekker vinden ;)
    en heb ook lekker m&m's!

4. ja hier nog 1....
    heel plotseling eigenlijk,
    de hele tijd was het: wacht nog maar ff , dan is het huis ver klaar...
    en nu ineens is hij omgeslagen....

5. bloempje79

bloempje79 Bekend lid

23 jul 2007
    582
    0
    0
    Amsterdam
    haha, ja echt? Die van mij is afgelopen weken echt heel druk geweest met laatste klussen en werk, dus ik denk dat hij gewoon een paar nachtjes goed wil slapen voordat het circus losbarst!

En ach, aangezien ik het nog wel prima volhou allemaal snap ik dat ook wel weer :D

6. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    hij is al zo bezig vanaf 37 weken haha wou die eigelijk het huis niet meer uit :)

7. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    heb hier de kast al volhangen met kleding van de h&m voor na de bevalling hahaha leuk he

8. bloempje79

bloempje79 Bekend lid

23 jul 2007
    582
    0
    0
    Amsterdam
    haha, dus hij sleept de tonic met kratten tegelijk aan? En jij maar glaasjes drinken en rondjes wandelen, ik zie het zo voor me :)

9. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    haha ja tis echt erg hoor , ik hoef maar te zuchten of hij zit al klaar in de auto met de vluchtkoffer hahaha.

10. bloempje79

bloempje79 Bekend lid

23 jul 2007
    582
    0
    0
    Amsterdam
    ja, hoe mooi ik mn buik ook vind ik wil ook wel weer es iets normaals aan - ben zoooo uitgekeken op die suffe zwangerschapskleding!

moet alleen nog op zoek naar goeie beetje mooie voedingsbh's, want ojee wat zijn die LELIJK en ontzettend PRAKTISCH :confused:

11. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Nou ik vier mijn dag door gewoon buiten in mijn tuinstoel te hangen.
    Met als voordeel dat die harde buiken zijn opgehouden of is dat nou juist het nadeel?
    Heb in elk geval wel het gevoel alsof mijn bekkenbodem aan het oprekken is ofzo. Het trekt ontzettend, maar ja. Ik loop nog wel regelmatig ff naar binnen om drinken oid te halen, maar ik vermaak me prima met mijn boekie. Dus sorry, weinig berichtjes van mij :)
    Voor mij geen tonic of annanas en al helemaal niks vieren met manlief. Lust geen tonic en ik ben blij dat mijn maag weer rustig is en dan ga ik er geen verse annanas in stoppen! En dat vieren met manlief kan natuurlijk ook met lekker eten he....
    Waar ik dan weer geen zin in heb om te maken, omdat ik dan naar binnen moet :p
    Dan maar ff wachten tot de zon in de keuken staat, blijf ik nog een beetje warm :)

12. bloempje79

bloempje79 Bekend lid

23 jul 2007
    582
    0
    0
    Amsterdam
    ga nog ff naar buiten met de hond, wie weet heeft dat resultaat. ;)

Tot later en Vermanen ik zou lekker in de tuin blijven zitten als ik jou was - klinkt als een perfecte besteding van deze dag!

13. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    bonprix heeft mooie voedingsbeha's, zelfs in kleur, dus geen wit of zwart.

14. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ik ook hoor, nou moet ik zeggen dat ik wel heel erg veel zw. kleding heb, had me aardig uitgeleefd :D maar heb het na 9 maanden toch wel gezien eigenlijk. hoop dat ik van de zomer weer lekker in mn eigen kleren pas!

15. ow wat lekker die m&ms
    haha

Vanaaf lekker frietjes eten!
    ook al zo lekker!

16. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Ik had wel zin in lasagne en zure komkommer.
    Weet ik toch niet meer hoe je dat laatste maakt he....
    Moeder maar weer gemaild en wachten op antwoord. Want daar heb ik wel trek in met die zon hier. Lekker fris!
    Die lasagnesaus ga ik nu alvast maken, nu ik er nog zin in heb zeg maar :) Anders wordt et weer soep met brood en daar sport manlief niet lekker op.
    Toedels!

17. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Hoi,

Ik meld me ook weer even. Paar dagen niet hier geweest, totaal geen puf.
    Ga zo bijlezen, eerst even update. Vanochtend bij vk geweest. Bloeddruk gaat klein beetje omhoog (130/85) en ik houd wat vocht vast. Niets zorgwekkend. Beebje ligt nog steeds goed en is al klein beetje ingedaald. Volgende week wordt er gekeken of ik naar gyn doorgestuurd ga worden ivm grootte van kleine. Kan dus weer rustig weekje op de bank gaan hangen.
    (heb zelf het idee dat dit wel weer eens langer dan 42 wk kan gaan duren, snik). :cry:

18. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    De VK is vanmiddag geweest bij mij. Bloeddruk was wel oke. Was nu 140/85+ (net iets hoger dan 85). Ze vond me er beter uitzien. Moest wel lachen om me omdat ik onderwerp van gesprek ben in de praktijk met al die ontsluiting en nog geen baby! Ze vroeg of ik wilde dat ze weer ging strippen, maar ik heb gezegd dat het van mij niet hoeft. Dat begreep ze wel. Dus afwachten maar weer!

19. emmetje

emmetje Bekend lid

13 jul 2007
    517
    0
    0
    @ Isra & Nikita: gefeliciteerd met jullie zoon! Heel veel geluk toegewenst.

@ Simone: wij nemen de telefoon ook niet meer altijd op hoor, doen we trouwens wel vaker niet... :D Toevallig hadden we het er pas nog over dat als de kleine straks wat groter is, dat dat wel wat moeilijker wordt hahaha. En wat een stomme vraag van jeschoonmoeder om meubels te gaan kijken als je al overtijd bent, nou ja :confused:. Wij weten het geslacht trouwens niet, dus een verrassing. In het begin dacht ik een jongetje, nu denk ik een meisje :rolleyes: .

@ Bloempje: helemaal mee eens dat die voedingsbeha’s echt oerlelijk zijn... Heb er uiteindelijk maar 2 gekocht bij Prenatal, maar ze zien er niet uit. Voel me echt a-sexy in zo’n ding zeg… Niet dat ik me nu sowieso erg prettig voel met mijn dikke buik, benen, voeten, striemen, etc. :oops:

@ Angel: gatsie, ik haat naaktslakken! Brrr.... :rolleyes:

@ Bloempje en Vermanen: gefeliciteerd met jullie 40 weken. Nu maar hopen dat er snel wat gaat gebeuren he?!

Ben net helemaal uit mijn plaat gegaan, heb keihard staan schreeuwen, krijsen, janken, spullen staan gooien etc. :oops: :cry: :evil: :rolleyes: Ben in mijn hele leven nog nooit zo overstuur geweest als net... Zie het echt niet meer zitten, alles zit zo tegen met het huis, heb er zoveel stress van nu en dat is iets wat ik nu juist NIET kan gebruiken. Manlief heeft me thuis gebracht en heb net 2 uur huilend op bed gelegen met poes naast me. Ga er niet meer naartoe! Mijn buik doet nu pijn, is werkelijk keihard (net als gisteravond). Als ik het afgelopen jaar over zou mogen doen, dan had ik het wel geweten...

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    zooo daar was ik ook weer, jullie hebben flink wat afgekletst zeg!

net is mn ma hier geweest en we hebben in recordtijd het hele huis aan kant gemaakt :D
    *bentrots*
    nu wel hele tijd harde buiken maargoed, heb nu alle tijd om ff rustig te gaan zitten.
    al ga ik denkik zo alvast beginnen met koken en daarna lekker douchen..
    heb vanavond nog een verjaardag en heb geen zin me te moeten gaan haasten

Deel Deze Pagina