Berichtje van Sab: Dr pc is overleden, hij gaat niet meer aan. Dus we hoeven niet te denken dat er wat aan de hand is. Ze moet nu of afkicken of snel een nieuwe kopen! De vk heeft nog gebeld en ze gaan qua datum toch uit van 9 april, dus hoeft voorlopig niet naar de gyn. Dus dan zijn jullie op de hoogte he!
nou ik ben dr maar even snel.... heb het warm... en kids willen aandacht maar.... NIKITA GEFELICITEERD MET JARI geniet ervan he hopelijk gaat het snelbeter met je ISRA jij ook gefeliciteerd met RYAN nou verder is er hier dus niet veel gebeurt? ben benieuwd wie de volgende is... nou het weekend incl vandaag wordt het super weer... 30+ graden dus daar gaan wse van genieten
nee marleen dat is idd niks.. met cailynn was het de laatste week van mn zwangerschap en met de bevalling 38 graden... wat was ik chaggi zeg
Nou moet ik eerlijk zeggen dat het vandaag binnen lekker koel was. Maar weet natuurlijk niet hoe dat is als het 30 graden buiten is. Ben wel blij dat die ventilatoren gewoon zijn blijven hangen van de winter. Hoefde manlief die nu niet nog even op te gaan hangen
Yes, Nikita ik wist het! Van harte meis, geniet van jullie wondertje! Morgen lekker naar huis he! Lekker laten verwennen na een zware bevalling! Nou dames. . .sorry maar ik kan t niet laten. We hebben net zo'n GEWELDIGE foto gemaakt, al zeg ik t zelf, hihi Onze acrobaat: (wel meerdere pogingen moeten doen maar toch )
marleen met yorgos was het uhm met de bevalling 20 graden ofzo de dag at ie naa rhuimoch dat was 5 dagen later was het wel lekker weer zon 27 graden... leuke foto kelly is zijn nekje ook al zo sterk... deze kreeg ik vandaag in mn mail box... vind dat bloesje zo leuk echt een mannetje al
Wie weet wekken de schattige april beebs wel weeen op Hoop dat jullie ook allemaal gauw flink kunnen showen dames!
Leuke foto's meiden! ** Buddynieuws ** Esjuh is om 16.40 uur bevallen van een zoon Dani. Alles is goed en ze zijn heerlijk thuis! ** Einde buddynieuws ** Nogmaals Esjuh van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Geniet lekker van je kraamtijd en ben hartstikke benieuwd naar jullie knul!
Wow gefeliciteerd Esjuh! Das ineens snel gegaan dan! vanmorgen was ze er nog! En wat grappig, we hebben een Dano, Danio en Dani!
nou wat vaag ik droomde vannacht dat er een dani werd geboren ESJUH VAN HARTE MEIS EN LEKKER GENIETEN VAN JE ZOONTJE DANI hop dat je je goed voelt... vandaag is wel en baby dag zeg
Esjuh van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Inderdaad erg grappig Dano, Danio en Dani! Wat is dat toch met al die namen ! Geniet lekker van je jochie Esjuh!