Hoera Adriana: wij zijn vandaag uitgerekend! gefeliciteerd Dano kon alleen niet wachten T is alweer een behoorlijke lijst aan t worden he...uitgerekende dames. toi toi toi! weer n mooie dag vandaag!
Zo ik ben dr ook weer. Een beetje rot gelegen vannacht. Niks lag lekker, alles deed zeer Dus ik heb geslapen tot de wekker om 9 uur ging. Toen even lekker onder de warme douche gestaan. Maar inmiddels al weer opgedroogd en wou dat ik er nog stond. Nog steeds veel last van een trekkend gevoel in mijn onderbuik. Maar nog niks gebeurd vannacht dus.
Goedemorgen! Nog geen babynieuws zie ik. Ook bij mij vannacht weer niks. Vanmorgen wel steeds buikpijn, maar dat waren mn darmen. Gisteravond stond ik voor de spiegel. Ik heb de hele tijd een mooie gladde buik gehad. En wat zag ik? STRAIE! Nee he.. En dat net op het laatste nippertje.. Echt heel erg vind ik het ook niet hoor, maar ik was juist zo trots op mn gave gladde buik!
zo, ik heb manlief maar meegestuurd met mijn moeder om de boodschappen te doen. Ik zag het echt niet zitten om vandaag rond te hangen in de winkels... Ben benieuwd wat ie er van bakt
Ben ik weer... Heb toch nog even kunnen slapen. Meiden met een weekje erbij, gefeliciteerd! Balen Simone, dat er nog steeds niets aan de hand is. Marleen: O... Shit zeg zo op het laatste moment! Ik ben ook zo trots op mijn gladde buik en ben gelijk ook maar even gaan kijken of er misschien toch wat striemen zijn. Nog niet in ieder geval.. Maar je hoort wel vaker dat het opeens op het laatste moment komt. Nou ja... Tis niet anders!
Ik heb het lijstje zo geschreven dat ie precies de winkel door kan lopen zonder iets te vergeten. Doe ik voor mezelf de laatste tijd ook anders vergeet ik de helft op te schrijven en dus mee te nemen... Maar mijn moeder is mee, die weet wat ik hebben moet en altijd neem omdat we samen boodschappen doen. Dus het zal wel meevallen.
En nog geen striemen te zien Adriana? Ik vind het ook zo dom van mezelf.. Misschien is het toeval hoor.. Ik heb echt maanden elke dag trouw gesmeerd en nu heb ik dus twee dagen niet gesmeerd en striae!
Nee geen striemen bij mij gelukkig, maar ja... Je weet nooit natuurlijk! Hij is er nog niet uit.. Ik denk dat je jezelf wel mag troosten met het feit dat smeren wel lekker is, maar het volgens mij niet kan voorkomen... Scheurt van binnen uit toch? Hey meiden, ben toch wel een beetje chagerijnig hoor! Wat een k*tdag wordt dit zeg.. Moet maar veel afleiding gaan zoeken!
Ik heb dat ook wel gedaan. Toen ik smorgens om half zes al wakker was. Dan ging ik eerst rustig ontbijten. En 1,5 uur later dook ik mijn bed weer in om er vervolgens 2 uur pas weer uit te komen. Blijkbaar hebben we het nodig ook! Vind alleen dat je dag zo gebroken is dan. Maar aan de andere kant. Ik heb niks anders te doen.
nou als het hier zou kunnen zou ik t ook doen hoor. maar ja kan moeilijk esmee alleen laten hier! wat moet je anders met je tijd doen? En je kan maar goed uitgerust zijn voor de bevalling begint!
Op zich kom ik in totaal wel aan mijn uren slaap hoor... Slaap ook veel overdag. Ben verder ook niet vermoeid ofzo daardoor.
Ik had vannacht ook zoiets raars.. Ineens moest ik erg huilen! Ik zag mn mannetje naast me liggen en kreeg ineens zo'n sterk gevoel dat ik zoveel van hem hou dat ik er emo van werd.... ? Hormonen?
Ah meis, kan het me hélemaal voorstellen, nu ben je toch ineens de volle 40 weken zwanger. (en wie weet wat nog meer) Ik weet dat het cliche is wat ik nu ga zeggen maar ik zeg t toch. . .(al heb je er nu niks aan). . .Als je beeb er eenmaal is, dan lijkt de zwangerschap ineens eeuwen geleden. Geniet aub nog wel goed van het getrappel in je buik. Heb ik achteraf te weinig gedaan en heb voor mijn gevoel gewoon géén afscheid kunnen nemen omdat het allemaal ineens zo snel ging. Hoop dat je wat afleiding hebt! Leuke dingen doen etc. Geloof me meis. . .voor je het weet heb je je schatje in je armen!