ik hoop echt van harte dat et dan echt maandag of dinsdag komt, wil echt niet overtijd lopen. had met de VK afgesproken, volgende keer bij mij
nee ik wilde ook niet overtijd lopen maar je ziet t ....loop(waggel) nog steeds rond.... Ik denk dat degene die t geuldigst zijn het eerst worden beloond! haha kijk maar naar nikita en esjuh....
Ik heb maandag een afspraak bij de Gyn. Zei ik ook nog, of eerder. Maar dat zei ik al 2 keer eerder hé....
Hoe is het nu Vermanen? Beginnen er al krampen door te zetten? Ik heb sinds dinsdag regelmatig slijmverlies, maar ik had net echt extreem veel! Ook een beetje rozig nu weer.. Mn man zei meteen: Oh jee?
Nou, ik heb de TENS erbij gepakt en aangezet. Als ik nu een wee voel opkomen kan ik hem op hoge stimulatie zetten en anders voel ik alleen wat lichte tintelingen. Maar sinds kwart voor twee niks meer.... Volgens mams was et echt een wee. Heb wel een minuut zitten puffen op die wc omdat dat het enige was wat afleiding gaf. Maar ben benieuwd hoor. Voorlopig maar weer de was opgevouwen. Ga maar ff strijken, want staan voelt beter dan zitten. En zo hebben we de nesteldrang weer terug
Mijn lever was ook aangetast maar bij jou was het ernstiger, ik had pre eclampsie. Ik zag wel een tijdje gelig vond ik zelf maar niemand anders viel het echt op. Ik baal er wel van want die bevalling was voor mij zo'n eitje. Als ik die pre eclampsie niet had gekregen was ik allang weer opgeknapt. Moet jij nog terug voor controle? Ik moet in ieder geval over 4 weken naar de gyn. Ik kreeg ook een belletje uit het emc voor een onderzoek naar zwangerschapsvergiftigingen omdat je dan meer kans heb op hart en vaatziekten. Ik weet niet of ik eraan mee doe hoor. Weer al dat medische gedoe. Eigenlijk geen zin in.
Geen pijnstilling, eerder pijnverlichting. In mijn geval heeft het zeker pijnstillend gewerkt voor en na mijn operatie vorig jaar. Maar het is bedoeld als verlichting. Kijk eens op www.GeboorteTENS.nl. Daar heb ik de mijne vandaan.
ow nou wie weet! haha Ja hoop het wel voor je natuurlijk.... Ik denk trouwens dat frumpje ook al wle bevallen zal zijn hoor, nu anders al 10dgn overtijd..en nix meer van dr gehoord...
dames ik ben er vandoor... naar mn moeder en dr vriend voor hun verjaardagen. Dus dan weten jullie waar ik ben he! doeggggg
Ha eindelijk alles bijgelezen. En ja hoor weer babynieuws. Esjuh van harte gefeliciteerd met je kleine ventje. Geniet lekker van je kraamtijd. Ik las net iets over striae. Had heel lang ook een hele mooie gladde buik. Smeer hem ook goed in om jeuk te voorkomen. Nu ben ik op mijn 12 de geopereerd aan een acute blindedarmontsteking en dat litteken rekte uiteindelijk niet snel genoeg mee. Gevolg ...striae. Ook aan de andere kant onderaan mijn buik is het opgekomen. Volgens mij is het kindje te snel ingedaald want ik heb geen rek meer over. Op de foto's in mijn album kun je de striae ook wel goed zien. Verder zit ik er niet zo mee het hoort erbij he. Hier verder alles rustig. Verrek alleen sinds gistermiddag echt van de rugpijn vandaar dat ik wat minder vaak hier ben.
Ik ben dr ook weer. Net om kwart voor vier een twijfelgevalletje, wel of niet wee. Maar verder geen tekenen. Heb wel dat ik met mijn benen wijd moet lopen omdat ik anders iets voel knakken in mijn bekken. Maar dat zal wel omdat er iets ín zit.
jeeej hij doet et weer (konden jullie er net ook een hele poos niet op?) heb ff snel een pan pasta uit mn mouw geschudt en de koffie aangezet (mannetje krijgt zo 2 vrienden over de vloer met wie die naar de tractorpull dinges gaat) daarna ga ik lekker eten en douchen enzo en om 8 uur krijg ik de dames over de vloer lekker avondje kaarten en ontspannen. junior hier is sinds gisteravond MEGADRUK!
Ik kon er wel gewoon op, maar vond het wel érg rustig. Zal daar dan wel aan gelegen hebben. Onze junior is juist heel rustig, miss ook een voorteken? Wij eten vanavond patatjes en een witlofsalade die ik nu ga maken. Begin trek te krijgen en ben het zitten na een half uur al weer zat. En ach, rondlopen is goed voor het opgang houden hé!
hahaha ik kan ook niet lang zitten...is echt moeilijk! nou de heren zijn hier al weer weg dus nu 2,5 uur alleen...lekker kalm aan eten en douchen enzo
Hey! Ben ik ook weer... Moet nog even teruglezen! Was dus even de stad in. Mijn moeder ging onverwacht mee en hoewel mijn energie eigenlijk ver te zoeken was, ben ik heel blij dat ik ben gegaan. Had het gewoon even nodig om de deur uit te gaan. Ook moest ik nog 2 cadeautjes halen voor mijn vriend. Ik heb namelijk als verassing voor hem een kraammand met voor elke kraamdag een cadeautje om uit te pakken. Die is nu gelukkig toch nog afgekomen voordat die kleine er is. Nou, ga nu maar even bijlezen!