Ja dat heb ik ook! Ik kan niet wachten totdat ik voor de eerste keer het hartje hoor e.d. Het is ook zo spannend! En de hele tijd maar hopen dat alles gewoon gaat zoals het moet gaan!
Goeiemorgen meiden, ook ik mocht vanmorgen op een roze wolk springen (wel voorzichtig natuurlijk), en kom me nu melden bij de april mama's! Moet het hele gebeuren nog wel een beetje verwerken, al had ik vanaf vrijdag al het gevoel dat het "raak" was......morgen ga ik het ZH bellen en dan hoor ik wel wat me allemaal te wachten staat. In elk geval alle april-mama's die ik nog niet persoonlijk gefeliciteerd had: GEFELICITEERD MET JE ZWANGERSCHAP!
Joepie! Daar is ze hoor ! Nogmaals gefeliciteerd! Laat even weten of het je eerste kindje word, wanneer je bent uitgerekend en je leeftijd en waar je vandaan komt.. Dan zet ik je in het overzicht! xxx
12 april 2008 mama`s cristel1986 - 21 jaar - Long beach - 2 april 2008 - 2e kindje corina - 25 jaar - Zeeland - 2 april 2008 1e kindje frumpje - 33 jaar - zuid holland - 2 april 2008 - 1e kindje kaley - 43 jaar - friesland - 3 april - ? angels - 27 jaar - zuid holland - 5 april 2008 - 1e kindje Ally-30 jaar-Zuid Holland - 8 april 2008 - 2e kindje Sab85-22 jaar-Zuid Holland - 9 april 2008 - 1e kindje nikita23 - 24 jaar - noord-holland - 10 april 2008 - 1e kindje kellox - 24 jaar - Gelderland - 13 april 2008 - 1e kindje vicky - 26 jaar - enschede - 13 april 2008 - 2e kindje adriana1982- 24 jaar - leiden - 17 april 2008 - 1e kindje Mielenl- 34 jaar - N-Brabant - 14 april 2008 - 1e kindje (ik heb mezelf even aangevuld )
ik zie trouwens dat er hier iemand uit Long Beach is! Daar zijn wij afgelopen april geweest, naar de Champcar! grappig!
Ik ben uitgegaan van de berekening bij mijn langste cyclus. Ik denk dat deze nog wel aangepast wordt, maar laat het even staan totdat ik bij de vk ben geweest
oh maar ik hoorde dat je gewoon van je laatste menstruatie moest uitgaan. ik had ook in eerste instantie vanaf mijn eisprong gerekend, dan kwam ik een paar dagen later uit.......maar goed wat maakt 't uit
Van je laatste cyclus bedoel je? Ik heb geen idee.. Je moet toch altijd het aantal dagen van je cyclus invullen? Ik laat het maar even zo... Mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was 07-07-07...
de mijne op 9-7..... Maar het grappige is, dat je volgens je banner precies gelijk loopt met kellox maar dat jullie niet op dezelfde dag uitgerekend zijn, hahaha!
Ja he! Had ik ook al gezien! Maar dat heeft er dus mee te maken dat ik een langere cyclus heb. Ik wacht gewoon af wat de vk zegt. Heb jij al gebeld?
nee nog niet. maar ik ga eerst naar het ZH bellen omdat ik daar onder behandeling ben. En die afdeling is in de vakantieperiode alleen op ma, wo en vr bereikbaar. Ik had gisteren ook al gebeld omdat ik doodnerveus was (hahaha) maar ik mocht pas vrijdag langskomen om bloed te prikken. Maar nu ik zelf eigenlijk de uitslag al heb, weet ik niet zeker of ik dat ook nog moet doen, of wanneer ik voor het eerst op controle moet etc etc. Ik heb me daar bewust nog heel weinig mee bezig gehouden tot nu toe.
hoi meiden ik mag me hier ook melden, super gevoel. Wel heel spannend hoor, nog zo pril enzo.Ik vind het enger dan de eerste.
@ Mielenl, ik kan het me voorstellen dat je gisteren al had gebeld! Maar ga je ze dan wel morgen bellen om te vertellen dat je positief hebt getest? @ karin, gefeliciteerd! En welkom! Om je in het schema te kunnen zetten hebben we je woonplaats of provincie nodig, wanneer je bent uitgerekend en je hoeveelste kindje het is (2de, maak ik uit je verhaaltje op)... Heerlijk he, op de roze wolk! xxx
gefeliciteerd met je zwangerschap! ik weet ongeveer hoe je je voelt......ik vind het ook zoooooo spannend!
13 april 2008 mama`s cristel1986 - 21 jaar - Long beach - 2 april 2008 - 2e kindje corina - 25 jaar - Zeeland - 2 april 2008 1e kindje frumpje - 33 jaar - zuid holland - 2 april 2008 - 1e kindje kaley - 43 jaar - friesland - 3 april - ? angels - 27 jaar - zuid holland - 5 april 2008 - 1e kindje Ally-30 jaar-Zuid Holland - 8 april 2008 - 2e kindje Sab85-22 jaar-Zuid Holland - 9 april 2008 - 1e kindje nikita23 - 24 jaar - noord-holland - 10 april 2008 - 1e kindje kellox - 24 jaar - Gelderland - 13 april 2008 - 1e kindje vicky - 26 jaar - enschede - 13 april 2008 - 2e kindje Mielenl- 34 jaar - N-Brabant - 14 april 2008 - 1e kindje 4catsandagirll- 32 jaar - Zuid Holland - 15 april 2008 - 2e kindje adriana1982- 24 jaar - leiden - 17 april 2008 - 1e kindje
@adriana ja tuurlijk ga ik morgen bellen! ik wil ook wel weten wanneer ik mag langskomen voor een 1e echo.....ik dacht tenminste dat ik tot een week of 12 nog onder behandeling blijf
Welkom hier Mielenl en 4catsandagirl! Allebei gefeliciteerd met jullie zwangerschap Geniet er maar lekker van! Liefs, Corina
thanks corina! Ik zie dat jij ook een clomid-beeb verwacht! Ben jij nog onder behandeling bij de gynaecoloog of ben je direct doorverwezen naar de vk?