He, ff een vraagje: ik had net iets meer afscheiding dan normaal. Hebben jullie daar ook wel eens last van? En ook wel jeuk daar? (oh, wat erg) Adriana en Frumpje: ben nieuwsgierig hoe het is gegaan. We horen het wel.
52 april 2008 mama`s 2 april 2008 cristel1986 - 21 jaar - Long beach - 2e kindje corina - 25 jaar - Zeeland - 1e kindje frumpje - 33 jaar - zuid holland - 1e kindje 4 april 2008 campie- 35 jaar - Wieringerwerf - 2e kindje Miky- 24 jaar - Groningen - 2e kindje 5 april 2008 angels - 27 jaar - zuid holland - 1e kindje 8 april 2008 Ally-30 jaar-Zuid Holland - 2e kindje 9 april 2008 Sab85-22 jaar- Zuid Holland - 1e kindje 10 april 2008 nikita23 - 24 jaar - noord-holland - 1e kindje 12 april 2008 mariaatje - 26 jaar - Zuid-Holland - 1e kindje H25 - 25 jaar - Gelderland - 1e kindje Jes1- 27 jaar - Drenthe - 1e kindje 13 april 2008 kellox - 24 jaar - Gelderland - 1e kindje vicky - 26 jaar - enschede - 2e kindje 14 april 2008 Mielenl- 34 jaar - Noord-Brabant - 1e kindje Gerdiendejong- 24 jaar - Overijsel - 2e kindje Illy- 31 jaar - Noord-Brabant - 1e kindje Groentje- 30 jaar - Utrecht - 1e kindje 15 april 2008 Esjuh- 21 jaar - Delft - 1e kindje 4catsandagirll- 32 jaar - Zuid Holland - 2e kindje sangirl- 27 jaar - Amsterdam - 3e kindje 16 april 2008 pechvogel- 32 jaar - Noord Brabant - 3e kindje wuppie 01- 25 jaar - Noord Holland - 1e kindje 17 april 2008 adriana82- 24 jaar - leiden - 1e kindje fay26- ? jaar - ? - 1e kindje Tatty Teddy- 26 jaar - zuid-holland - 1e kindje Eunice1976- 30 jaar - het zuiden - 2e kindje 18 april 2008 rachelle6686- 21 jaar - Gemert - 1e kindje Fantasy- 30 jaar - Zwolle - 1e kindje 19 april 2008 joko- 31 jaar - Maastricht - ?e kindje emmetje- 29 jaar - Utrecht - 1e kindje 20 april 2008 loveable- 25 jaar - ? - ?e kindje AstridvD- 36 jaar -Leusden - 2e kindje 21 april 2008 mamaelle- 25 jaar - Groningen - 3e kindje 22 april 2008 suzy28 - 28 jaar - Zoetermeer - 1e kindje sjouk- 21 jaar - Hoogezand - 2e kindje Mimi2005- 31 jaar - Amersfoort - 2e kindje polly- 31 jaar - ? - ?e kindje Fleerpje- 27 jaar - Koedijk - 1e kindje 23 april 2008 Jon- ? jaar - ? - ? kindje Dandy- 30 jaar - IJsselmuiden - 2e kindje Luna73- 33 jaar - Zwolle - 3e kindje 24 april 2008 Liza84- 23 jaar - ? - 1e kindje dolphin- 22 jaar - Overijssel - 1e kindje 25 april 2008 Kim81- ? jaar - ? - 1e kindje 27 april 2008 Karin29- 30 jaar - Brabant - 2e kindje jorntenfemmigje- 25 jaar - Harlingen - 1e kindje 28 april 2008 Tessa1981- 26 jaar - Noord-Holland - 1e kindje 29 april 2008 Talia- 22 jaar - Dilsen, Belgie - 2e kindje 30 april 2008 Elpee- 27 jaar - Antwerpen - 2e kindje ? april 2008 oOMissCOo- 20 jaar - Achterhoek - 1e kindje Valhalla- ? jaar - ? - ?e kindje narcis- ? jaar - ? - ?e kindje Boontje71- 35 jaar - ? - ?e kindje kaley - 43 jaar - friesland - 3 april - ? - miskraam Denise85 - 22 jaar - Amersfoort- 13 april 2008 - 1e kindje - miskraam mammieloves- 18 jaar - Gelderland - 15 april 2008 - 1e kindje - miskraam foreverfriend- 31 jaar - ? - 22 april 2008 - ?e kindje - miskraam Agenda Augustus 28 - Frumpje 1e echo 28 - adriana82 echo ivm bloedverlies 29 - Eunice1976 1e echo 29 - campie 1e afspraak VK 30 - Tatty Teddy 1e echo 30 - vicky 1e echo + intake gynaecoloog 30 - oOMissCOo intake VK 31 - adriana1982 intake VK September 3 - sangirl intake VK 3 - kellox ochtend: echo gynaecoloog 3 - kellox middag: intake VK 3 - jorntenfemmigje: intake VK 4 - Corina 1e echo 4 - Rachelle 1e echo en intake VK 4 - H25 intake VK 5 - sab85 1e echo 5 - fleerpje intake VK 5 - wuppie 01 1e echo 6 - suzy28 intake VK 6 - 4catsandagirl intake VK 6 - Luna echo 6 - mariaatje 2e echo 7 - mielenl 2e echo 7 - jes1 1e echo 9 - cristel1986 gynaecoloog 9 - narcis 1e echo 10 - Esjuh 1e echo 10 - Nikita23 intake VK 13 - Karin29 1e echo 14 - Talia intake VK 14 - Dolphin intake VK 18 - H25 1e echo 18 - Nikita23 1e echo 18 - emmetje intake VK 19 - Tessa1981 intake VK 24 - Corina controle VK 25 - Karin29 intake VK 25 - Dolphin 1e echo Oktober 15 - Karin29 termijn echo @ Mariaatje, je staat erbij
Oh, oke. Ben blij dat er meerdere zijn. Maar dat jeuk hoort er dus ook gewoon bij? Heb ik niet vaak last van hoor.
Ja erg he! maar denk dat ik het tot het einde toe spannend zal vinden. Nu leven we naar de 12 weken. Dan weer naar de 20 etc!
Zo meiden, weer 7 pagina's volgekletst zonder mij! Ga ze zo lezen... Maar wat ik vandaag heb meegemaakt! Ik werk met verstandelijk gehandicapten, 16 uur invallen op allerlei groepen en 16 uur op een vaste groep. Vandaag moest ik invallen op een groep. Ik kreeg te horen dat ik mee moest naar een ziekenhuis met nog een (voor mij onbekende) collega voor een onderzoek bij een client. Nou prima natuurlijk. Ik had er allemaal niet zo bij stil gestaan, maar toen we de rontgenruimte inkwamen vroegen de radiologen "en is er toevallig iemand zwanger?" Dus ik echt met mijn mond vol tanden en rood hoofd. "hmm, ja ik, maar nog maar 5 weken en niemand weet het nog!". Die collega feliciteerde me, maar ik was helemaal overrompeld! Wel erg raar, aan de ene kant weet ik dat zij het niet door verteld, maar ik wilde het eigenlijk helemaal niet zeggen. Vervolgens wel heerlijk over kids gekeuveld. Maar ik stond echt perplex... RAAR! Verder gaat alles lekker hier, nog 1 dag werken en dan vakantie, heb het er wel vaak over he. Vandaag trouwens functioneringsgesprek gehad, ging erg goed, niets op- of aan te merken. Ik heb een goede band met mijn teamhoofd, dat merkte hij ook op. Nou ik ga even terug lezen!
Whaha daar sta je dan idd met je goede gedrag! Ergens wel fijn denk ik toch dat iemand het weet, kun je het er met haar in ieder geval wel over hebben!
Karin, hopelijk is het niets ernstigs, ik denk ook wel dat het zo is als polly zegt. Anders gewoon VK bellen hoor. Mariaatje, ik snap je zorg hoor, maar ik denk ook echt dat het wel goed is Sterkte! Mooie echo hoor! Ik wil ook! Hij is alleen wel erg klein geworden, maar niet minder gemeend! Foreverfriend, wat erg voor jullie, heel veel sterkte met dit grote verlies, een dikke knuffel vanaf hier! Pff, zeg wat een nare berichten vandaag hier, hopelijk komt het allemaal goed en hebben we allemaal straks mooie dikken buiken en gezonde babys . Een knuffel voor iedereen! Jorntenfemmigje/kellox: Alleen omdat het eenmalig invalwerk is, zie ik die collega bijna nooit meer, ik heb 500 collegas als je het zo bekijkt. Het was even schrikken dat ik het moest zeggen, maar heb dankbaar misbruik van de situatie gemaakt door het er uitgebreid met haar over te hebben, hihi. Ik heb niet op elke bericht gereageerd, was door anderen ook al wel gedaan, vanaf nu zal ik weer wat vaker aanwezig zijn, gezellig!
Hallo meiden, Ga zo ook ff alles doorlezen, heb gisterochtend voor het laatst gepost en ik zie nu dat ik vele, vele, vele pagina's achterloop. Vanochtend mijn 2e gesprek bij de HA gehad. Heeft niet zoveel toegevoegd, hij heeft wat uitgelegd hoe de cyclus van de zwangerschap eruit ziet en hij heeft mij vele folders meegegeven . Verder heeft hij geen bloedtest gedaan. Heb wel een nummer van een verloskundige doorgekregen en die heb ik maar meteen gebeld en ik heb morgenavond een intake gesprek, ze vertelde mij dat dat als ik terugkom van vakantie meteen erna een echo zal krijgen, heel erg spannend dus, want ik verlang zo naar een echte bevestiging, het hartje horen kloppen! Vandaag was ik niet zo misselijk en dan denk ik, zal alles wel goed zijn, maar dat zal iedereen wel hebben. Zo ga nu alles bijlezen! Groetjes!
Ik heb ook niet heel veel symptomen, mijn borsten zijn minder gevoelig bijvoorbeeld. Maar dat heeft bijna iedereen hier. Groentje, wat fijn dat je morgen al terecht kan bij de VK en na je vakantie meteen een echo. Luxe hoor, gaat echt lekker snel dan! Net gemaild met een zwangere vriendin die ook hiervoor een mk heeft gehad, alles gaat nu goed. Volg week spreken we wat af, oei, dat wordt moeilijk mijn mond houden!
Zo, alles ff snel doorgelezen @foreverfriend: wat vreselijk zeg, veel sterkte toegewenst om dit verlies te verwerken en een plaatsje te geven. @de meiden die bloed verliezen: ook veel sterkte en geduld toegewenst. Ik zou er ook ontzettend onzeker over zijn. Ben blij voor jullie dat jullie steun hebben aan de meiden op dit forum die hier (helaas) ervaring mee hebben. @de meiden met de mooie echo's: gefeliciteerd, ben wel een beetje jaloers op jullie, maar echt een klein beetje hoor! Hebben jullie er al over nagedacht wanneer jullie het nieuws 'openbaar' gaan maken?
(schoon)ouders, broers, zussen en goede vrienden weten het. De rest krijgt het na de eerste drie maanden te horen. En jij?