Ja ik moet ergens eind april op controle bij de gyn. Ben heel benieuwd. Heb het idee dat ik sowieso nog (o.a) flink eiwitten verlies, aangezien urine nog behoorlijk schuimt. Zou idd ook geen zin meer hebben in onderzoeken e.d. Heb na al die weken behoorlijk genoeg van ziekenhuizen Dano moest gisteren ook voor t laatst naar de kinderarts, en die is nu ook officieel 'ontslagen' en mag voortaan gewoon naar het CB! Baal trouwens ook flink dat t zo heftig is geweest, gyn e.a. zeiden d at ik in mijn geval niet moest rekenen op heel snel herstel. Toch voel ik me op zich wel goed gelukkig. Alleen idd zo fit als voorheen dat nog lang niet. En ik zie het net als jij ook aan mijn kleur nog heel goed.
Isra, Nikita en Esjuh: gefeliciteerd met jullie jongens! April is écht een jongensmaand aan het worden. Kom op meiden, haal de score weer een beetje bij! Voor iedereen bij wie het rommelt: zet 'm op, je kunt het! Bij mij begon het met lichte weeën en véél slijmverlies. Het was al heel snel dat ze iedere 6 minuten kwamen en dat duurde een flink aantal uren. Pas 's avonds werden ze heviger en meer pijnlijk, daarna ging het over in een weeën storm. Die duurde gelukkig niet lang: in 4,5 uur tijd ging ik van 1 cm naar volledige ontsluiting. Als je dan mag gaan persen, ben je écht blij, dat was voor mij tenminste bijna een opluchting. Niet dat het geen pijn meer deed (dat deed het wel) maar je kunt tenminste weer wat doen. Na 68 minuten persen was hij er en toen was het he-le-maal goed. Ik zal het verhaal misschien nog wel eens wat uitgebreider opschrijven, ben nu echt te moe om nog wat te doen. Ik ga Deane nog even verschonen (kleine poeperd!), voeden en dan gaan we allebei naar bed.
@ Vermanen, hoop dat je nog een goeie nacht kunt slapen voordat het echt begint... en als het voor het echie wordt vanavond, zet hem op! Go Girl! Hier nog altijd geen voortekens hoor. Eigenlijk is Sab ook aan de beurt, heb dr trouwens nog niet online gezien vandaag, zou het...?
Ik hoop het voor Sab. Ik begin nu af en toe een ergere kramp erdoorheen te voelen. Maar de reden dat het bij mijn daar beneden zo gevoelig is, is omdat ik 1 mei vorig jaar een buikoperatie heb gehad. Ik heb daar dus een litteken van zo'n 15-20 cm. En 3 maanden later was ik al zwanger. Nu moet je normaal wel 6 maanden wachten om zwanger te worden, net als bij keizersnee. Maar bij mij was het zaak zo snel mogelijk zwanger te worden door de endometriose. Dus het is daar een beetje slapjes, vandaar sneller pijn.
ben al vanaf 1900uur aan het voeden, noelle heeft tussendoor alles eruit gegooit met een enorme straal. Weer aangelegd en ze ligt nu nog te tanken. Als ik haar eraf haal en op bed leg gaat ze huilen. Ik heb zelfs een speen geprobeerd maar die wordt uitgespuugd.Ik ben zoooo moe, ik wil naar bed!
@ bri volgens mij was de pc van sab overleden, maar ik hoop natuurlijk van harte dat ze inmiddels aan bet bevallen is! @ 4cats dikke knuffel meis, hopelijk kun je gauw gaan slapen! (of misschien slaap je inmiddels al )
Zo, we gaan maar slapen dan hé! Nog helemaal niks op gang gekomen dus. Hopelijk slapen we lekker, maar ik hoop toch dat ik morgen niet wakker wordt met dat 'weer-niks-gebeurd' gevoel. Sterkte voor een ieder die ook aan het tobben is en slaap lekker voor de rest!
Ik ga ook zo richting bed. Weer een erg drukke baby en nog flink wat slijm.. Ook veel druk gevoel onderin mn buik. Maar ook nu zal het wel weer niks zijn.. De hond week vanavond niet van mijn zijde Jullie allemaal welterusten en ik hoop dat het voor een aantal van jullie vannacht gaat beginnen!
hier is mijn visite inmiddels weer weg en de heren zijn weer terug. die moeten eerst natuurlijk nog nakletsen dus slapen zit er nog niet in. sabs pc is idd dood, ze is vanavond nog op de mobiel online geweest en tenzij er iets heel spannends is gebeurt is daar nog niks aan de hand. hier ook niet veel..beetje krampen en de darmen beginnen op te spelen en ben wat misselijk. dalijk maar gewoon lekker slapen
He he, de 'laatste' voeding voor vandaag zit er weer in. Duik ook maar es mijn bedje in. Hoop morgen weer babynieuws te zien! You go girls. . . Duim iedere dag voor jullie!
Dát kan ook een voorteken zijn hé! Ik ben mijn bed maar weer uitgekropen, het begon nu écht door te zetten en de weeën kwamen om de 10 min. Op advies van manlief maar een warme douche genomen. Had ie eerder moeten zeggen! Alleen nu is de frequentie weer afgezakt... Heb al met al maar een half uur slaap gehad.... Maar ben daarentegen klaarwakker
Hey Vermanen! Spannend meis.. Hoop echt zo voor je dat het doorzet! Hier alleen maar harde buiken en verder niets! Ik zei vandaag nog tegen mijn moeder, ik wil gewoon dat het begint het gebroken vliezen! Lekker duidelijk dat het echt begonnen is!
Hey nachtbrakers... Nou Vermanen, dat klinkt alsof het wel ieder moment kan gaan gebeuren! Ook bij Marleen en Missc rommelt het dus aardig. Hier voel ik helemaal niks (maar was toch al vroeg wakker: 5.00 precies om precies te zijn). Eind van de ochtend ga ik even manlief gezelschap houden in het nieuwe huis en vanmiddag komt een vriendin langs. Voor de rest een beetje wassen en stofzuigen vandaag. Niet al teveel dus. Heb trouwens EINDELIJK de proefdruk binnen van het geboortekaartje. Ben er toch nog niet helemaal tevreden over, dus ga maandag even langs om de wijzigingen door te spreken en dan is het wat mij betreft geregeld. Toch netjes, op 39.5 week hahahaha. Maandag ga ik maar even etiketten printen met de adressen, want heb echt geen zin om al die enveloppen te gaan schrijven! Gemak dient de mens immers, niet waar. En het is hier al druk genoeg op het moment. Fijne zondag allemaal en hopelijk vandaag nog wat babynieuws!
even snel een berichtje tussen door, voor dat hier de boel weer gaat draaiebn: vrijdag om 2.35 uur is na een bevalling van 26 uur uiteindelijk met de pomp geboren: Lianne Sietske Xanne Een mooie meid van 52 cm en 3330 gram Mama en Lianne maken het beide goed!
frumpje gefeliciteerd! denk dat het hier misschien ook wel gaat gebeuren... (kun je de 1e weeen ongemerkt in je slaap krijgen?) vanaf dat ik wakker ben (nu ongeveer 1,5 uur) weeen gehad, waarvan de laatste 45 minuten elke keer tussen de 3 en 7 minuten ertussen. ga nu maar even lekker douchen...
Hoi Dames, ff berichtje.... Hier is nog nix aan de hand hoor..... Frumpje: van harte gefeliciteerd met Lianne! geniet er lekker van meid! Missc: spannend zeg, ik duim voor je. Vermanen: ook voor jou draaien mn duimen. Vanochtend werd ik weer wakker met erge krampen om 5u. maar helaas...ben weer in slaap gevallen en nu is het weer over. Maar vandaag hoeft ook niet persee van mij want nu is mn ma jarig. Dus laat het dan nog maar een dagje wachten. Ik denk dat ik er niet veel ben vandaag, ga nog maar ff naar mn ma...wat afleiding.... anders zit ik hier ook maar te zitten en te wachten.... En Esmee wil graag naar het nieuwe huis, met dr buurjongetjes spelen..... Dus dames, als ik er niet ben, maak je niet druk!