April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloempje79

bloempje79 Bekend lid

23 jul 2007
    582
    0
    0
    Amsterdam
    haha, nou zover ga ik niet hoor - ik wil ooooooook ;)

ben benieuwd of we vandaag nog iets horen - maar morgenvroeg is er vast en zeker weer babynieuws! Zet hem op meiden! :D

2. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    frumpje GEFELICITEEERD weer een meisje erbij :) geniet ervan

marleen JIJ OOK GEFELICITEERD met roel stoere naam ! geniet er lekker van en die knip merk je snel niks meer van ik had ook een flinke is 2 dagen dan ist weg :)

cynthia en vermanen pufse :) voor je het weet is de beeb er..

nou ik ga dr weer vandoor.. wordt he5t vandaag 36 graden gister was het lokaal 39 :( we zijn ook naar het strand geweest 1 uurtje was zoooo heet.. fotos volgen :)

3. Bri

Bri Niet meer actief

LaDi: dat is zó herkenbaar! Ik kan de hele dag met Deane knuffelen en naar hem kijken en aan hem ruiken. Zeker nu z'n naveltje eraf is gevallen :) Want ik voelde me wel een beetje bekocht... iedereen zegt dat babies lekker ruiken, maar na een dag of 5 ging hij toch stinken! bweeeh.... maar vrijdagavond lag z'n naveltje los en sinds vandaag ruikt hij écht lekker.

Ben inmiddels ook twee keer buiten geweest, man wat was dat lekker! Voelde me gelijk weer een beetje mens. Lekker, een week in pyjama heen en weer lopen tussen bed en badkamer, maar nu was ik er wel aan toe om gewone kleren aan te trekken, m'n uiterlijk wat meer te verzorgen en naar buiten te gaan. Onze kinderwagen (quinny buzz 3) rijdt ook echt super. Voelde me zo trots!
    Ik wil alleen heel graag naar m'n zus toe... zij is donderdag ook bevallen en ik wil m'n neefje heel graag opzoeken. Maar 't is ongeveer 40 minuten met de auto en dat lijkt me nog een beetje veel.

cristel, wat een hitte! het mag best wat warmer worden hier, maar 36 graden vind ik écht too much. sterkte!

4. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Bri: Lekker dat alles zo lekker gaat!

MissC: Hou je taai, puf goed, realiseer je dat je het kan en wat vooral belangrijk is: Raak niet in paniek van de pijn! Je kunt het, echt waar!

Marleen en Frumpje: Van heel harte gefeliciteerd met jullie nieuwe wereldwonders! Geniet er lekker van!

Hier vannacht maar een half uurtje geslapen. Kleine terrorist wilde alleen maar aan de borst, om zeven uur vanochtend ben ik gezwicht voor de fopspeen. Ik was bang wat de kraamzorg ervan zou vinden, maar ze zei dat een hele nacht doorhalen met een kind met grote zuigbehoefte ook niet ideaal is dus ze kon mijn keuze begrijpen. Vandaag bleek dat ie nauwelijks of niets eruit krijgt dus moest gaan kolven om het op gang te brengen. Heb een uur gekolfd voor drie druppels taaie colostrum! Volgens de kraamzorg had het ziekenhuis ook veel meer aandacht moeten besteden aan de bv. Maar goed, komt vast allemaal goed. Ik voel me super trouwens, weinig behoefte om op de slaapkamer te blijven.

5. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Nog steeds niets?

6. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Hey dames hier even een ego berichtje van mij.

Alles gaat erg goed. Ik kreeg vrijdag rond 6 uur smorgens de eerste wee en smiddags 16.50 is de kleine man geboren. Het ging heel hard dus. Ben erg veel bloed veloren en dus erg slap. Ik heb (voor de nieuwschierige onder ons ;) ) een heel verslag op de babysite gezet.

Hier nog even Dani spam

Ik kom snel weer bijlezen als ik de kans en fut heb. Sorry

IIG DE DAMES DIE ZIJN BEVALLEN GEFELICITEERD! en de overige dames SUC6 jullie kunnen het.

7. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Jeetje het blijft toch rustig. Ben zo benieuwd.

8. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Esjuh wat en mooi ventje heb je daar liggen zeg. Geniet er maar lekker van.

9. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    nou ben weer op mijn pc, hij start weer op...
    maar daar is alles mee gezegd helaas,
    kan geen enkel programma opstarten :(
    ja alleen internet, verder niets, geen msn, kan oo k niet in deze computer komen ofzo om systeemherstel uit te voeren.

hier toevallig iemand die er een beetje verstand van heeft?

wat een mooi ventje esjuh! word jaloers van al jullie foto's en babyverhalen!
    ik wil ook :(

10. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Wat een schatje Esjuh. Doe het rustig aan en geniet van elke minuut.

11. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Buddynieuws!!!!

Cynthia is vanmiddag bevallen van een prachtige zoon. Hij heet Tygho Gerrit en weegt 353- gram. Bevalling is haar behalve de beenweeen heel erg meegevallen. Ze is helaas wel in het ziekenhuis want hij had in het vruchtwater gepoept, maar mag morgen weer naar huis!

Buddy onwijs gefeliciteerd met je mannetje en ben natuurlijk heel benieuwd naar de eerste foto's!

12. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Esjuh wat een schatje! Doe maar rustig aan, wel lekker dat je bevalling ook zo vlot is gegaan!

13. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Cynthia gefeliciteerd met jullie zoon. Geniet lekker van hem.

14. Cynthia, gefeliciteerd met jullie zoon!

15. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Cynthia en Harmen, gefeliciteerd met Tygho! Toch vrij snel gegaan he!? Lekker genieten nu...

Ben benieuwd hoe het met Vermanen is!

16. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Cynthia gefeliciteerd dat is vlot gegaan en nu genieten.

17. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    WOW Cynthia, idd vlot gegaan! YES! Gefeliciteerd meis. . .en nou lekker gaan genieten van elkaar!

18. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Cynthia en man van harte met jullie zoon.

Kwebbel

19. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

cynthia en esjuuh van hs=arte met jullie kleintjes lekker genieten

hier nog even mijn schat probeerd al te lachen :confused: :confused:

knuffel nathalie ;)

20. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Cynthia: Van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Esjuh: Wat een mannetje zeg!

Deel Deze Pagina