Helemaal geen babynieuws vanmorgen?!?! Hier een redelijke nacht. Heb van 4.15 tot uur of 6 wakker gelegen, maar daarna nog lekker 1.5 uur geslapen. Mijn buik doet alleen telkens zo'n pijn als ik opsta... Nu gaat het wel, maar hij is echt kanonhard continu. Manlief moet vandaag weer gewoon gaan werken. Alles in het huis zit (een beetje) tegen en duurt veel langer dan verwacht. Het is dus nog lang niet af (wat wel het idee was nu), wat betekent dat hij straks ook gewoon moet klussen als de baby er is (dan is hij nog ongeveer 2.5 week vrij). Hij zit er alleen al behoorlijk doorheen, dus ik maak me best wel zorgen over hoe het straks allemaal moet... Ga zo even de laatste was draaien en de etiketten voor de geboortekaartjes printen. Weet iemand hoe je een template maakt in word voor zoiets!?
ja ik heb dat ook, iedere ochtend denk ik, weer een nacht voorbij waarin nix gebeurd is.(net of t alleen maar snachts kan gebeuren). wéér een dag dichter naar de verhuis toe.... Nog ff en ik ga daar nog bevallen denk! Ik moet do weer naar vk, hier strippen ze niet zomaar. alleen als er een reden voor is, en die heb ik niet. mn bloeddruk is super goed, hartje klinkt nog super...dus ja..dan laten ze hier de natuur hun werk! Maar ik hoop eerlijk gezegd de donderdag niet meer te halen..... We moeten elkaar maar een beetje steunen hier dan he! Want verder zijn er weinig meer overtijd.... alleen Sab en bloempje denk.... van vermanen nix meer gehoord.....
Ik had het toen ook al hoor hahahaha! Maar nu is het meer gegrond! Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt over het klussen als die kleine er straks is, maar je man krijgt dan ongetwijfeld een enorme energyboost! Maar het is natuurlijk verre van ideaal..
ik ken t emmetje....al die drukte vt huis is niet echt bevordelijk.... ik vind t ook echt niet meer leuk, vooral dat alleen zitten niet..... word er beetje depri van.
Ik ga er een beetje vanuit dat Vermanen ook bevallen is vannacht... Ik weet niet of mijn vk aan strippen doet (hee, dat klinkt leuk... ) Grote kans dat ze het hier ook niet doen hoor! Nooit echt over nagedacht dat ze ook nog nee kunnen zeggen. Ik wou dat ik wat kon doen aan mijn eigen verwachtingen. Zodat ik dus niet meer teleurgesteld wakker word en me echt bij het lot neerleg. Maar ja, das niet zo makkelijk!
@ missC en partner van harte gefeliciteerd met jullie zoon Tygho! Wat hebben jullie dat snel gedaan zeg @ alle overtijd lopers dikke knuffel meiden, ik snap wel een klein beetje hoe het voelt. Ik hoop voor jullie dat jullie over een paar dagen lekker van jullie pasgeboren kindjes kunnen genieten @ joyo vervelend dat je nu ook nog een buikgriep te pakken hebt! Beterschap meis! @ emmetje ik weet wel hoe dat moet (heb het tenslotte zelf ook gedaan) maar 't is wel lastig om dat even snel uit te leggen..... Welke versie van word heb je? ik heb zelf 2003 en daar zit een redelijk duidelijke wizard in.....
Heb trouwens wel al een week hele zere borsten waar zo nu en dan een druppeltje uitkomt. Ja, die komen er wel al uit, maar die kleine houdt het nog even voor gezien hahahaha!
@ adriana en simone ik had dat gevoel ook.....iedere avond naar bed, teleurgesteld dat er weer niets gebeurd was, en 's ochtends weer teleurgesteld omdat er nog steeds niets aan de hand was. Eind vorige week heb ik de knop omgezet, voor mij kan het tenslotte nog 2 weken duren! Op sommige momenten ben ik nog steeds heel ongeduldig hoor, maar voel me er verder heel rustig onder. Niet meer bij elk pijntje of krampje me afvragen of dit "het" nu is, ik wacht het allemaal wel af. Heeft misschien ook te maken met het feit dat het bij ons bijna 2 jaar heeft geduurd voordat we zwanger waren. Vorig jaar rond deze tijd had ik nooit durven dromen dat ik nu op alle dagen zou lopen. Dus die twee weekjes kunnen er dan ook nog wel bij
@ Adriana: Officieel is mijn uitgerekende datum 17 april (ik ga zelf uit van 19 april i.v.m. langere cyclus), maar VK heeft 17 april aangehouden. Dus dat scheelt weer 2 dagen als ik echt overtijd ga lopen. Dus eigenlijk nog 3 dagen... @ Simone: ja, ik vraag me telkens af waarom we hierin verzeild zijn geraakt. Ben in ieder geval "blij" te weten dat we niet de enigen zijn die in deze situatie zitten. Jullie overleven het vast wel, dus wij ook (hoop ik!). Ik ben nog best veel in het huis geweest, maar nu hij met verven bezig is, ga ik niet meer. Die oplosmiddelen zijn immers niet zo goed voor de baby... En het probleem is dat hij ook veel te veel zelf wil doen. Volgens mij heb ik jou daar ook wel eens over horen klagen, toch?! Blijven jullie bij verhuizen in de week van hemelvaat of wordt het later nu beebje op zich laat wachten?!
ja bij mij komt er ook af en toe een druppeltje uit mijn borsten....heel apart.....nu nog een baby'tje om het te drinken met mij gaat het prima hoor, ja, morgen 40 weken.....maar ik geloof dat ons keessie de deadline niet gaat halen hoor! Ik maak me alleen zorgen dat ik straks met 42 weken een kleuter moet baren
@ Mielen: ik ben al aan het zoeken in de wizard. Heb ik tenminste nog wat te doen vandaag hahaha. @ Adriana: hier vraag ik me af of mijn borsten het straks uberhaupt wel zullen doen. Heb namelijk de gehele zwangerschap nog geen lekkage gehad of iets wat er op lijkt hahaha
@Emmetje: de planning staat nog steeds op 2-3 mei verhuizen. we halen dat ook wel hoor. deze week gaat de vloer en op de beneden verdieping in en de (rol)gordijnen boven komen er allemaal al te hangen. Boven is alles schoon en zover af. Op wat kleine afwerkpuntjes na dan. Woensdag komt esmee dr slaapkamer al daar. gister ochtend zat ik er echt ff helemaal doorheen, het is altijd alleen maar het huis dit het huis dat, ik snap dat wel....maar nooit: goh hoe zou het met simone zijn... Ik zit hier al 3 weken dag in dag uit alleen met een peuter die veel aandcht vraagt en een huis wat bijgehouden moet worden. En dat is maar vanzelfsprekend denk ik. Dus heb echt ff de hele ochtend lopen janken. Ik denk ook echt dat ons beebje niet komt omdat ik totaal niet ontspannen ben, maak me veel te druk....
het is ook niet niks simone, met een drukke peuter, een verbouwing en een verhuizing in het verschiet! en een jankbui kan soms ERG opluchten dikke knuffel meis, het duurt ECHT niet lang meer!