Ik hoop voor je simone dat je donderdag die kleine lekker in je handen hebt.... Oh... er heeft hier iemand last van drift buien. grrr.... En alles doen wat nou net niet mag. Kan het er ff niet bij hebben..... grrrrrr
@ Mielen: ja tot zover ben ik gekomen, maar verder snap ik het nog niet... @ Simone: gewoon lekker huilen hoor, doe ik ook. En bij mij lucht dat wel op, dan kan ik er weer een dagje tegenaan. Hopelijk jij ook! En gewoon lekker forummen, helpt prima tegen eenzaamheid, frustraties, onrust etc. etc. You're not alone!
dat is zeker zo, ik ben blij met jullie hier waar ik lekker tegenaan kan kletsen... want anders is het helemaal super saai! al wordt t nu wel steeds rustiger nuatuurlijk nu er al best n aantal bevallen zijn....
Hey meid, doe je wel een beetje rustig aan alsjeblieft. Ik maak me een beetje zorgen om je hoor. Zal ik anders van de week een keertje langskomen? Zal wel pas woensdag worden, ivm werk xxx
Ja soms is het echt niet leuk... dan kan je het er niet bij hebben. En dan heb ik wel eens het idee of ze dat weten. Maar goed de bui lijkt weer gekeerd. Dus nu maar hopen dat dat zo blijft. Zo ga ff lekker weer hangen op de bank... mijn misselijkheid is gelukkig al weer stukken minder. Maar ja het zal vanzelf wel weer over gaan.
Ah meis, vind deze situatie echt kl*te voor je. Vond onderstaand kaartje wel passend nu voor jou. . . En ik wil deze knuffel ook aan alle andere dames geven die het wel kunnen gebruiken nu! (Adriana, Sabje, Bloempje, Emmetje, joyo etc)
Wauw een paar dagen ff niet online en er zijn weer een hele hoop kleintjes bij Ik hoop dat ik nu niemand vergeet: Isra van harte met jullie zoon Ryan Nikita van harte met jullie zoon Jari Esjuh van harte met jullie zoon Dani Frumpje van harte met jullie dochter Lianne Marleen van harte met jullie zoon Roel oOMisscOo van harte met jullie zoon Tygho
Vandaag 39 weken! Och simone....kan me het allemaal zo goed voorstellen. Hier een digitale knuf. verder heb ik heel wat gelezen....maar ben geloof ik het meeste alweer vergeten. Vannacht weer veel voorweeen gehad. Dacht even en nu gaat het doorzetten, maar nee hoor buik is nu weer rustig. We wachten maar weer af. De meiden gaan nu elke morgen en avond in het babybedje kijken of de baby er al in ligt. Kwebbel
dank je wel kellox... ja heb ook steeds vaker last van harde buiken. Wordt er af en toe een beetje gek van. Hopelijk gaan ze toch een keer doorzetten.
He jammer..... nog geen babynieuws! Dikke knuffel voor degene die overtijd zijn! Wachten duurt dan zo ontzettend lang. Hopelijk zijn jullie de eerst volgende.....