Ik hoop dat wij het voor ons kunnen houden tot na de 1e echo en ik ga ervanuit dat we die pas met 12 weken krijgen. Alleen een heel goed bevriend stel weet het. En nu dus een vage collega, haha.
Bij ons weet nog helemaal niemand het. In ieder geval pas na de echo en misschien zelfs dan nog wat later. Naja, zeg ik nu hoor, misschien denken wij daar over een paar weken weer helemaal anders over. Maarja, de dokter had vanochtend een praatje dat t/m 16 weken er nog een hoop mis kan gaan en dat vanaf die tijd je wat zekerder van de zwangerschap kan zijn (natuurlijk kan het daarna ook mis gaan). Dus ik weet het nog niet. We willen wel het nieuws 'tegelijk' aan iedereen verspreiden. Niet in een bijeenkomst ofzo, haha, maar wel dat de familie en goede vrienden het omstreeks dezelfde dagen horen. Komt ook een beetje door mijn zusje, vorig jaar haar nieuws vertelde na 6 weken en het weekend erna een miskraam kreeg (gelukkig is ze begin augustus bevallen van een mooie dochter). Denk alleen niet dat ik mijn vriend meekrijg naar de verloskundige morgenavond, hij zal denk ik pas meegaan als er een echo wordt gemaakt....
Ik heb ook steeds veel afscheiding! Dikke klodders soms, zeker als ik voor de grote boodschap ben geweest. Jeuken doet het gelukkig niet Adriana....... waar ben je? Hoe was het ? (sorry, ben niet nieuwsgierig of zo ) Foreverfriend heel veel sterkte. Hopelijk heb je morgen snel duidelijkheid. Haha, das was ff lastig Tessa! Logisch dat je het dan ff moet melden. Maar ja, wel ff vervelend!
alleen mijn mannetje weet het, voor de rest niemand.. We gaan het na de echo vertellen ( als het ons lukt).
Hallo allemaal, Ik kwam even kijken of er nieuws was van Adriana,maar ze is nog niet langs geweest. FFriend,sterkte met je verlies. Moet morgen voor een echo ,ben benieuwd,en ook de uitslag van uitstrijkje. KOm vanavond weer ,desperate housewives komt weer op tv ,en moet nog effe weg . Maar wil wel weten of er al nieuws is van Adriana, Ally
@Foreverfriend: wat vreselijk voor jullie...sterkte. Hier nog steeds bij afvegen licht roze/ bruinig slijm. Geen pijn niks gelukkig. Mijn moeder kwam net met 4 (!) zwangerschapstesten van haar werk aanzetten en moest er gelijk 1 doen. 2 dikke strepen gelukkig. Zegt niks, ik weet het, maar toch....het is tenminste iets. Iemand misschien een idee wat troebele urine kan zijn? Dat heb ik nu namelijk. Kan niet wachten tot vrijdag! Kan die nacht vast niet slapen!
hoi mama's, mag ik hier ook bij komen? afgelopen weekend getest en yes zwanger! zit nu al weer in de 6de week.. Els
Is het altijd zo dat je uitstrijkjes moet doen bij de intake van de VK? Ik heb het nog nooit eerder gehad.., maar wel over gelezen..
Hoi Meiden! @aprilmama welkom! OM 21.30 UUR KRIJG IK MIJN ECHO! ja via het echo bureau hier in de buurt. Ben al vaak bij hem geweest en kan kunsten vertonen met het echo apparaat. Desnoods ga ik volgende week weer. Ben te gestrest en te zenuwachtig dat ik ga proberen om deze zo te verminderen. Duimen jullie mee? ohhhhhhh hoop dat het goed komt.
Fijn! Had je de vlk ook nog gebeld? (En mag ik heel brutaal vragen wat je voor deze echo moet betalen?)
Meis super dat je straks (hoop ik) meer weet! Ik ga me helemaal suf duimen voor je! je laat het wel meteen ff weten he meis?
Foreverfriend Heel veel sterkte toegewenst. Wat vreselijk voor jullie. Karin29 Wat spannend allemaal. Fijn dat je vanavond een echo hebt kunnen regelen. Ik duim voor je dat het goed zit. Aprilmama welkom bij de club en uiteraard gefeliciteerd.
Hoi Meiden, Luna73 ik denk dat het 30 euro gaat kosten. Maakte me ook niet zoveel uit. Ik laat direct wat weten als ik terug ben, Drink me nu suf om mijn blaas vol te krijgen. Ben ook benieuwd naar Adriana. Meis laat even wat weten. meiden nogmaals bedankt voor al jullie steun. Jullie zijn te gek.