O nee... al mijn broeken zitten in de was (nou ja, ze hangen te drogen). Zit de hele ochtend al met mijn pyamabroek aan en realiseer me net pas dat ik straks natuurlijk nog de deur uit moet. Hhmmm...
mn meisje ligt op bed. ff laarzen uit...benen omhoog en ff relaxen! doe meestal een spelletje op mn lappie.... hoezo tijdverdrijf?!
Ja, maar wij kunnen niet wassen en drogen tegelijk. En aangezien het beddengoed momenteel aan het draaien is... En dat doe ik straks eerst maar in de droger, je weet maar nooit wanneer je het nodig hebt hahaha (zoals je merkt, ben ik mezelf "valse" hoop aan het inpraten).
haha, dan ff in joggingbroek de deur uit! wat maakt t uit... dit is trouwens berichtje 2400! ik ga vast de 2500 nog halen voor ik beval!
Of nat aantrekken om snel aan de beurt te zijn bij de drukker (ja... mijn vliezen zijn al gebroken zoals u ziet)
Ja inderdaad.. ff op de verwarming leggen en dan ff strijken. Wel vervelend dat je de droger en de wasmachine niet tegelijk aan kan hebben. Wat gaan jullie eten vandaag?
Ik vouw mijn burrito's nooit dicht en eet ze gewoon met mes en vork, het zijn van die kant en klare dozen van Knorr geloof ik.. Daarmee valt het knoeien altijd wel mee.. Je moet hem dan gewoon niet zo dik beleggen....
Hier vandaag rode kool, aardappels en stukje vlees. Ga even op de bank lezen. Meiden zijn lief aan het spelen. Kwebbel
gezllig... ja lasagne heb ik ook wel zin in. Maar dat moet nog een uur in de oven en mijn man is pas 4 uur thuis en als ik dan nog boodschappen moet doen. Dan eten we wel erg laat.... Dus ja denk dat we dan morgen lasagne eten. Bedankt voor de tip simone... maar nu vandaag nog