hallo meiden.. ik kon paar dagen niet komen want hele pc was kapot... duurde even voordat alles binnenwas en ik het kon maken. Er zijn er een hele hoop bevallen zie ik Gefeliciteerd!!! Geniet ervan en wij wensen jullie veel geluk samen!!! (sorry weet zo niet meer wie allemaal, is zo lullig om iemand te vergeten dus dan maar even zo) Ook hier hebben we een april mama. Onze poes Raven is zaterdagmorgen bevallen van 3 zoons en 1 dochter. Nou meiden, ik kom binnenkort nog wel even kijken weer. Succes allemaal... jullie kunnen het Liefs
Meiden die overtijd lopen: Ik denk aan jullie! Ineens is het er, echt waar, het duurt niet lang meer! Raar idee dat ik ook nog gewoon zwanger had kunnen zijn... Bij mij kwam er voor de bevalling ook niets uit, helemaal nooit één druppel gelekt. Nu komt de bv hier eindelijk op gang, maar nog steeds geen druppel verloren. Hier een iets betere nacht gehad dan de vorige, en dus best moe, maar toen ik net even wilde liggen kon ik niet slapen. Ik ben er drie keer uitgeweest om naar mijn mooie mannetje te staren. Hij manipuleert me nu al: soms laat ie z'n onderlipje trillen en dan wil ik alles wel voor hem doen! Dan smelt ik... Vanochtend lekker even met Henk de deur uitgeweest: Aangifte van de kleine gedaan en langs de drukker geweest om de geboortekaartjes goed te regelen (hoezo controlfreak?). Daarna wel moe.
Miss van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Is nog snel gegaan zeg. Vanmorgen weer bij de vk geweest voor de apk. Alles was weer goed. Bloeddruk 120/80 hartje van de baby klopte goed en het kindje is al heel diep ingedaald. Vk vertelde dat ik last heb van veel voorweeen. Vooral 's middags en 's avonds krijg ik erge last van druk naar beneden, menstruatiekrampen, harde buiken en heel erg last van mijn rug. Dit zegt natuurlijk niks want zo kan het nog wel twee weken duren(als het niet langer is) maarja .... Hoop doet leven. We wachten wel af. Gelukkig ben ik niet de enige en kunnen we hier er lekker over kletsen en klagen. Dat lucht wel op hoor.
Even een vraagje tussendoor. Voor degenen die straks van plan zijn borstvoeding te geven.... Hebben jullie al voedingsbeha's in huis? Op mijn kraamlijst staat dat je die het beste na de bevalling kunt aanschaffen maar waarom eigenlijk? Ik wil graag alles voor de tijd voor elkaar hebben en het lijkt me dus ook niks dat ik die voedingsbeha's nog niet heb.
heej nikita, leuk van je te horen meis! je bent al lekker snel op de been, al lekker buiten geweest.... alles goed met je meid?! geniet lekker van je mannetje(s)
Ik heb er twee, maar misschien raden ze je aan om te wachten aangezien je borsten nog echt veel groter kunnen worden ineens. Hey Nikita, kan me helemaal voorstellen dat je alleen maar naar je ventje wilt staren.. IK WIL OOK! Jari zijn voetbalmaatje is iets trager
Fijn dat alles goed was bij de apk. Hier wel de voedingsbeha's in huis gehaald. Heb er drie gekocht bij hunkemoller. Ook leuke om te zien. Eén voor aan, één voor in de was en één voor in de kast. Je hebt natuurlijk altijd een kans dat de borsten nog groeien na de bevalling (zeker met de stuwing), maar mijn ervaring met de twee meiden deed mij besluiten om ze voor de bevalling in huis te halen. Wil graag goed voorbereid zijn Kwebbel
Hier ben ik ook weer jeetje het groepje overtijd word groter morgen is het mijn dag ben benieuwd. Adriana bij mij zit het ook zo in me hoofd dat het alleen maar snachts zal gebeuren heel vreemd. Heb ook niet zo zin om veel mensen te spreken want krijg nu van die opmerkingen oh dat kan nog wel 2 weken duuren. Dat eet ik maar wil ik niet horen. Simone en emmetje ik ben blij dat ons huis pas in nuni word opgeleverd als ik dit allemaal zo hoor. Denk om je zelf. Mijn moeder kwam net met mijn eerste fotoalbums echt leuk om dat te zien. wil zelf ook een eerste ouderwets met gedrukte foto's en handgechreven textjes geboorte kaartje enz boek maken. Ga nu even filmje kijken op bed.
kreeg net een sms van Sab: Ze is gestript bij vk, had 1 cm ontsluiting, maar de beeb ligt nog heel hoog. dus kon nog makkelijk een week duren. ze kreeg het advies om te sexen haha. ging nu een pc halen en hoopt vanaaf weer op t forum te zijn!
hihi die sabje denk dat ze nog maar evne moet wachten met een pc halen eerst even gezellig doen Tegen ons zei ze vorige week ook dat sexen wel kan helpen, dacht dus dat het een fabeltje was
Hahahahaa! ik kreeg dat advies net ook al.. Veel seks! Helaas echt geen behoefte aan! Wuppie, leuk he je eigen foto-albums
Hier zijn we weer na ff een uur te hebben liggen slapen. Was dus echt moe en had het wel nodig. Maar ook wel ff lekker. Zo sabje toch.... gestript. Nou maar hopen dat het sex voor haar helpt. hihi hier heb ik er totaal geen behoefte aan.... Doet ook pijn op dit moment. Tenminste ik heb een liteken onder van de 1e bevalling en ik begin te merken dat die weer gevoelig is. Maar goed... misschien toch nog maar een keer proberen.
Hier zijn de eetplannen veranderd. De meiden zijn nu poffertjes aan het eten. Die had ik nog en moesten vandaag op! Mannetje en ik gaan nu ook aan de wraps. Heb de stukjes kip / paprika/ ui/ kleine stukjes aardappel al klaar. Dadelijk de champignons, tauge nog en het sausje. Vullen en lekker opeten. Kwebbel
Dag dames! krijg honger van jullie geklets over eten! :-D Kom net terug van de praxis, stond daarstraks op het punt om boodschapjes te gaan doen toen opeens onze keuken blank stond - aaaaagrhm, arme nieuwe houten vloer! dus ff nwe afvoer gehaald en manlief gaat zo aan de slag. Verder ananas gehaald, tonic, en vanavond toch maar even kijken of er nog wat slaapkameractie te beleven valt - haal nu alles uit de kast heb ik besloten, dat kind gaat komen deze week! al nieuws van Vermanen? ben benieuwd!
Cynthia, van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Ik hoop dat het goed met jullie gaat en je lekker kunt genieten van de kleine man. Angel4life: gefeliciteerd met de kittens. Schattig . <smelt> Aan iedereen die over tijd loopt: sterkte meiden! Het kan niet lang meer duren, of jullie hebben ook je kleine. H25: ik had vooraf een paar bustiers gekocht, die lekker rekbaar zijn. Mijn borsten zijn inderdaad nog wel wat groter geworden, hoewel het me wel meevalt (nog een cupmaat erbij, ik zit nu zon beetje tegen de F aan, tegen E in de zwangerschap en D ervoor). Sab: ik hoop dat het strippen gaat helpen en zal voor je duimen.
Dat is even balen als je keuken blank staat. Hopelijk houdt de vloer er niets aan over. Veel plezier vanaaf in bed , moet er zelf niet aan denken. Heb afgelopen weekend ook heel wat bitter lemon achter de kiezen, maar volgens mij vindt onze kleine smurf het ook lekker. Ananas nog niet gehad, maar kijk uit dat je geen maagklachten krijgt an het hart. Hoor dat in de praktijk toch vaak! Kwebbel
mm, ik snij de harde kern er wel uit hoor, ga mezelf niet vergiftigen inderdaad! maar thanx voor de waarschuwing. Vloer is inmiddels droog en ruikt heerlijk naar wasmiddel van de lekkage