April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik heb alle middeltjes opgegeven....
    het helpt toch allemaal niet....althans niet bij mij....
    zal gewoon af moeten wachten....

2. gelukkig dat het weer is opgelost...

3. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Jouw beebje heeft het vast veel te goed bij je.

4. ik denk dat het komt door de "stress"ik denk dat dat de bevalling niet bevorderd.
    Kan dat kwebbel?!

5. emmetje

emmetje Bekend lid

13 jul 2007
    517
    0
    0
    @ H25: fijn dat alles weer ok was bij de VK.

@ Sharon: hoe is het met Jamelia?! Is er al zicht op wanneer ze naar huis mag?!

@ Sab: hopelijk helpt het strippen. En inderdaad, seks schijnt ook te werken om de weeën op te wekken. Moet er persoonlijk eerlijk gezegd even niet aan denken...

Zo ben weer terug van de drukker en het kaartje is helemaal in orde nu! De kleine kan komen (qua kaartje dan :)). Onderweg naar huis belde manlief nog op dat m'n zwager nog even een stellage wilde ophalen bij het nieuwe huis (hadden we geleend van hem). Dus ben onverwacht ook nog even in het nieuwe huis geweest; kon ik meteen zien dat de babykamer helemaal af is! Dus de kleine kan inderdaad komen (al is de rest nog lang niet af helaas). En mijn boze klachtenbrief met dreigementen naar de aannemer lijkt ook effect te hebben gehad, want er waren zowaar weer wat opleverpunten verholpen. Manlief heeft de aannemer vandaag ook weer gebeld en ze zouden morgenochtend terug bellen met deadlines voor het verhelpen van de resterende (nog +/- 20) opleverpunten. Wie weet... krijg weer wat hoop, maar weet ook dat dit ons al vaker is verteld. Morgenmiddag komt mijn moeder even langs en gaan we ook nog even naar het nieuwe huis om de muren, de trap en de vloer in de hal even stofvrij te maken en dingen af te plakken, zodat manlief en mijn broer zaterdag meteen kunnen sausen/verven.
    Heb mijn to do lijstje voor vandaag nagenoeg afgewerkt, nu alleen nog carpet right bellen om te vragen wat het kost om de trap te laten bekleden met de vloerbedekking die we hadden uitgezocht voor de overloop. Eerst wilden we de traptreden schilderen en dan van die halve maantjes erop leggen, maar gezien de huidige vertraging, het feit dat de treden sowieso tijdens de bouw al onherstelbaar zijn beschadigd (en het dus nooit mooi meer zal worden) en het feit dat de kleine "straks" natuurlijk via de zijkant de trap zal aflopen (glad!), gaan we toch maar vloerbedekking doen. Echt een energieke dag vandaag, zal morgen wel weer uitgeteld zijn :).

6. bloempje79

bloempje79 Bekend lid

23 jul 2007
    582
    0
    0
    Amsterdam
    Het is wel een mooie gedachte Kwebbel, die overtijd kindjes hebben het zo naar hun zin bij ons dat ze nog even blijven zitten!

en ach, die middeltjes, baat het niet dan schaadt het niet he. En zo heb ik in elk geval het idee dat ik er iets aan kan doen - zie dat strippen volgende week niet echt zitten namelijk.

7. bloempje79

bloempje79 Bekend lid

23 jul 2007
    582
    0
    0
    Amsterdam
    @ emmetje, dat klinkt als een goeie dag vandaag! Lekker idee ook dat de babykamer af is of niet?

8. emmetje

emmetje Bekend lid

13 jul 2007
    517
    0
    0
    @ Bloempje: dat meen je niet?! Hopelijk valt de schade mee met je vloer. Op de een of andere manier ken ik best veel mensen bij wie rond de bevalling júist dit soort dingen gebeuren (bijvoorbeeld mijn nichtje waar zowat alle electrische apparatuurin in huis + de auto kapot gingen in de week voor de bevalling en het water door het plafond kwam zetten door lekkage van het wasmachine, etc). Ik denk dat het een voorteken is voor je :)

9. bloempje79

bloempje79 Bekend lid

23 jul 2007
    582
    0
    0
    Amsterdam
    haha! Laten we het hopen! Lekkage als voorbode voor bevalling, lijkt me een leuke nieuwe volkswijsheid - heb laatst wel gedroomd over lekkage in de badkamer trouwens, het stroomde werkelijk langs alle muren... dus wie weet? :-D

10. emmetje

emmetje Bekend lid

13 jul 2007
    517
    0
    0
    Op zich wel, maar het zou een nog beter gevoel geven als de rest van het huis ook af zou zijn :) .

11. Nou emmetje, gelukkig is het kaartje in orde.
    En het kamertje klaar....
    hopelijk zijn de overige opleverpunten ook snel opgelost....
    Dan is dat weer een zorg minder he...

bij ons worden 28 april de meubels geleverd!
    manlief belde daarstrax.
    dus hopelijk kan ik die week dan lekker de kamer al gaan inrichten op mn gemak.
    Wil natuurlijk wel zelf bepalen waar alles moet staan...

12. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Kan er wel mee te maken hebben.

13. daar was ik al bang voor....

14. wij zijn al weer klaar met eten....
    vanaaf komen ze kijken voor onze salontafel....
    ja probeer alles al te verkopen via mp.
    Kan er maar vanaf zijn he!

dus ga hem nog ff met bijenwas beetje mooi maken ;)

15. emmetje

emmetje Bekend lid

13 jul 2007
    517
    0
    0
    @ bloempje: Wij hadden wel een steekvlam uit een stopcontact. Geldt dat ook?!? :)

@ Simone: Fijn! En inderdaad zelf de kamer inrichten, voordat alles helemaal onlogisch en/of onpraktisch staat opgesteld (mannen....) :)

16. emmetje

emmetje Bekend lid

13 jul 2007
    517
    0
    0
    Heb ook al gegeten en zit nu aan OVERHEERLIJK ijs: baked alaska van Ben & Jerry's.

17. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh ikben er weer!

nieuw pctje gekocht en ben m nu helemaal aan t installeren :D

heb ik veel gemist? nog beebjes? ik ga zo even al die pagina´s bijlezen, eerst even msn installeren :)

18. joehoeeeeeeeeeeee

19. emmetje

emmetje Bekend lid

13 jul 2007
    517
    0
    0
    Joepie! En nee, nog geen baby's Sab. We wachten allemaal op jou.... :)

20. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    als dat strippen zou helpen, hoelang erna zou je dan iets moeten voelen?
    volgende keer hoeft t trouwens van mij niet meer, vond het echt pijnlijk joh :(

de vk zei trouwens dat ze nix te doen hadden, iedereen loopt overtijd..vraag me af waar al die beebjes op zitten te wachten ;)

Deel Deze Pagina