je moet wel je banner nog aanpassen he cynthia (ja snap wel dat je er nu nog ff niet bij stil staat hoor, komt wel)
ik ga er ook vandoor.... het is toch super rustig hier.... mss kijk ik strax nog ff! en anders weltruste en tot morgen!
zo beter simone? hahah heb nu lekker gedoucht ga ff een kopje thee pakken en mn ventje zo uit bed halen en dan flesje geven en filmpje kijken. kom misschien morgen nog wel ff koekeloeren (alsk lieve kraam heb )
Cynthia: wat een heerlijk kereltje! Leuke foto's op jullie babysite... Cristel: leuke foto's! Lekker op het strand met je gezin...
@ Cynthia: wow, ik blijf het toch onbegrijpelijk vinden dat zoiets al die tijd in een buik van iemand heeft gezeten. Het is toch echt een wonder... Prachtig mannetje en ga zo even op jullie beebiesite koekeloeren. Nog geen babynieuws van de rest (Mielen, Sab, Simone, Adriana, Kwebbeltje, H25, Ingrid, etc. etc.)?! Ik schreef al eens eerder dat ik zo'n kanonharde buik heb, vooral 's ochtends en 's avonds. Nu ben ik gisteravond gewoon eens een uurtje op de bank gaan liggen en toen pas merkte ik dat het harde buiken waren die om de 5 minuten kwamen en ongeveer 1 minuut aanhielden. Terwijl als ik er gewoon mee rondloop het meer als een constant gevoel aanvoelt (wat ik al dagen heb, maar besteedde er geen aandacht aan). Misschien toch maar eens beter op gaan letten; het zijn in ieder geval wel voortekenen dus... Gisteravond schrok ik trouwens: ik realiseerde me opeens pas dat ik de beeb al een halve dag niet meer had gevoeld.... Meteen alle scenario's in mijn hoofd natuurlijk. Maar gelukkig voelde ik daarna wel wat geschuif/gepor, maar ben er nog niet gerust op. Ga het vandaag even in de gaten houden en anders bel ik de VK of ik even langs mag komen. Iedereen weer veel sterkte vandaag!
O ja, poes wijkt geen minuut van mijn zijde de afgelopen dagen en wil de hele dag geaaid worden etc. Ze is echt enorm veranderd sinds haar broertje er niet meer is (toen was ze namelijk heel afstandelijk). Of zou het toch ook iets met de zwangerschap te maken hebben?
ooh toch wel iemand.. nou emmetje wordt spannend voorje hou maar goed in de gaten.. ik voelde mn mannetje 2 dagen voor de geboorte ook minder
@ Cristel: ja dat vroeg mijn man ook al: is dat niet normaal zo net voor de bevalling? Maar ik hou het vandaag even in de gaten. Leuke foto's trouwens! Ik wou dat het hier zulk mooi weer was....
bij mij was het naveltrengetje om zn nekje geraakt vandaar... maar miscchien is de beeb meer ingedaalt dus ligt dan vast en kan niet veel meer he trouwens raar daar is het al dinsdag hier nog maandag
goede morgen dames... Allereerst wat een mooie foto's miss.... Ik ben gewoon Jaloers. Heb even jullie verslag gelezen. Wat een verhaal weer zeg. Maar goed hij is nu gezond ter wereld. En dat is het belangrijkste. Zo gister hebben we chicken tonight gegeten. Maar ik had totaal geen honger. Vandaag eten we lasagne. Dus heb vandaag geen moeite om te moeten koken. Heerlijk vind ik dat ...... Als het nog droog wordt moeten we nog ff op de fiets naar het dorp. Of ja alleen naar de action. Maar dat is afhankelijk van het weer. Op dit moment regent het hier goed hard... Zo ga ff mijn ontbijtje smeren.