mooie boel dat er nog niets aan de hand is bij jou, maar het kan gewoon niet lang meer duren nu toch...? Gaan ze donderdag strippen als je toch nog naar de vk moet dan?
eh... hoop het niet - maar liever rugweeen dan helemaal geen weeen log straks wel weer ff in om verslag te doen, nu ff ontbijt
je kan het testen door zelf op je hand voor je mond te doen en er dan op blazen dan geef je druk. En dan sijpelt er vaak nog wel wat weg.
inbraak simone klopt, we gaan met 5 meiden in delft koffie/thee drinken. Omdat we allemaal een beetje in die regio wonen. uitbraak succes dames!
hier vanmorgen krampjes en veel harde buiken gehad, meer het voorwerk denk ik, want nu ben ik alleen nog maar misselijk.
ALWEER wakker geworden met dikke buik strippen heeft dus niet geholpen...simone jij bent er ook weer zie ik, 1 van ons moet toch wel een keer aan de beurt zijn? Jij eerst eigenlijk, tis jou 2e en bloempje wat lees ik nu , piep jij ook alweer voor? spannend hoor, hou ons op de hoogte!
voor de gene die vk.praktijk kijkt nu: Dat is mijn praktijk! Dus die man die je ziet is die man met zn grote handen haha
@ simone grappig hoor, zit idd te kijken @ bloempje klinkt spannend bij jou! Ik hoop voor je dat het echt gaat gebeuren nu! @ sab hmmmm jij ook nog steeds een dikke buik? Hoog tijd dat het overtijd-lijstje ingekort wordt hoor, te beginnen met jou en simone vandaag d-day......had een paar weken geleden niet verwacht dat ik nu nog een dikke buik zou hebben. Maar goed, keessie heeft het blijkbaar naar z'n zin bij mamma dus we wachten "geduldig" af
haha wel een aardige man.... en ook een gezellige praktijk. Leuk hoor. haha Ben het ook aan het kijken. Vind het altijd wel leuk om te zien. Volgens mij is het hier nog niet droog. Ga ff fruit schillen voor Yanouck en mij... ff gezond doen. haha En dan weer snel verder kijken
Wat toevallig, je eigen vk op tv! ik ben net op de wc wat rozig slijm verloren, en lig op de bank harde buiken/ golven rugpijn te timen, zit steeds minder dan 10 min tussen en houden zeker een halve minuut aan. zo de vk maar ff bellen denk ik...
zo ben er weer, heb ff vk.praktijk afgekeken en esmee zat in bad, dus nog ff aangekleed enzo. Was idd wel grappig om te zien, is al wel en oude aflevering hoor van vk.praktijk...zeker 5 jaar geleden. Dat belgisch vrouwtje hoort daar niet thuis. Wel die man Ton, Grace(bruintje) en Ellen(die op t koor zat) en er is er inmiddels nog 1 bij. Grace vind ik de leukste, heb haar bij esmee nooit gehad omdat ze toen zelf net bevallen was.