nou dat kan niet missen dat het bij jou wel gat gebeuren. weer wij niet Sab! maar gun het jou ook hoor meid! ben benieuwd.......succes iig!
mijn baby wacht echt op de 20e, op de volle maan... tenminste dat hoop ik dan maar, weet niet of ik t nog langer zou volhouden pffff
dacht net, misschien toch die ananas die ik gisteren naar binnen heb gewerkt en de dag is net begonnen hoor, dus wie weet wie er verder aan de beurt is vandaag! ga nu even proberen te slapen en kom straks wel weer even update geven
nee langer wachten doen we niet aan hoor! haha heb net ff berichie bij je achter gelaten op de site...
succes bloempje als ik je niet meer spreek... maar probeer nog maar wat te rusten. Je zult het wel nodig hebbe. Denk dat ik straks nog ff weg ga op de fiets het is nu droog... dus het kan wel.
nou tis hier echt weer om te bevallen.... regenachtig....bah gelukkig heb ik eten in huis dus hoef niet persee naar buiten. Al had ik zin in een lekker broodje.... maar helaas..dan maar gewoon boterhammen!
ow echt? Dat is het laatste waar ik op zou komen om vandaag te gaan doen Heb wel ineens erge harde buiken weer....
Ja als we in dit tempo doorgaan zullen we denk ik wel de 1500 halen... haha Zo het zonnetje komt erdoor... eens kijken hoe het is als ik buiten ben. Dan ga ik nog ff weg
ja moet toch te doen zijn he.... tijdverdrijf. Kan je voor mij dan ff een lekker broodje meenemen joyo?!
Goedemorgen meiden! Hier ook weer niets.. Moet eerlijk zeggen dat de teleurstelling wel per dag iets afneemt. Kan me toch wat makkelijker bij het lot neerleggen nu. Vanmiddag naar de verloskundige... Bloempje! Spannend meis... Ik hoop voor je dat het goed doorzet en je vandaag bevalt!
kom wel even helpen met die pagina's mielen we stonden ooit met zijn vijfen op de 15 en we zijn de enige die over zijn, had ook nooit verwacht de 40 te halen. Bloempje dat klinkt goed bij jou gaat het gewoon gebeuren. ik moet straks naar de vk heb alweer 2 dagen veel gerommel maar het helpt alleen maar voor de stoelgang blijf naar de wc gaan.