Hier ook nog een dikke buik. Volle maan.....ben benieuwd hoeveel beebs er dan geboren worden. Vanmiddag weer naar de gyn. Kwebbel
hey meiden, ik lees iedere dag stiekem met jullie mee, om te kijken of er al iemand bevallen of aant bevallen is. Ben zo benieuwd naar jullie baby's ( ja jullie nog meer als mij hihi) Liefs Witte Reus.
Ik merk nu trouwens ook goed hoe zwaar ik het nu vind worden met al twee kleine kids. Ondanks dat eva de ochtenden naar school is, ben ik altijd zo blij als manlief weer thuis is van het werk.
Zo ben ik weer... sorry heb wel lekkr broodjes meegebracht. 2 kaiserbroodjes met beenham salade...... En een kleine milka reep met hazelnoot en 2 flessen biter lemon.... erg he.... haha
kwebbel kan t me voorstellen hoor..vind het zo al zwaar en sommige van jullie hebben er al 1 of meerdere rondlopen ben ook altijd blij als marcel er weer is, soms zit ie best wel ver van huis en das niet echt een fijn idee als je bijna 41 weken zwanger bent. normaal belde ik hem wel is overdag, zomaar ...maar dat durf ik nu niet meer hahaha want volgens mij valt tie meteen van zn ladder als ie ziet dat ik bel hij is zooo zenuwachtig vooral deze week
corne en ik bellen iedere dag ff tussen de middag, dus dan weet hij t tijdstip. schrikt hij ook niet. Esmee wil dan ook altijd ff bellen....
heb inmiddels ook 2 broodjes gezond weg gewerkt die milka klinkt ook wel aantrekkelijk trouwens na 4 liter bitter lemon, verzekerde de vk mij gisteren nog even dat dat echt een fabeltje is gemeen he
Ja ik bel mijn man tussen de middag ook wel eens ff.. Maar doe dat nu ook bewust niet. Die schrikt zich helemaal kapot. Hij mailt en smst tussen door wel ff als hij aan het werk is. Ja is goed zeg maar waar het heen moet. haha... moet alleen wel op de fiets dus denk niet dat de broodjes dan nog zo lekker zijn.
ja kan het proberen... maar weet niet of die het dan komt brengen. Ja klopt weet ook wel dat de biter lemon meer een fabel is. Maar goed het is wel erg lekker tenminste dat vind ik dan