April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Fijn esjuh. Lekker hoor dat alles via het boekje loopt. Zo'n kindje hebben wij ook. Tenminste in de baby tijd. Binnen week mocht ik al om de 4 uur voeden toen. Heerlijk doe er maar lekker van genieten

2. lekker hoor Esjuh!
    geniet er maar van!

ff broodje eten...

3. emmetje

emmetje Bekend lid

13 jul 2007
    517
    0
    0
    Hey dames,

Heb eind van de ochtend toch de VK maar gebeld dat ik de beeb nauwelijks meer voel sinds gisterochtend en mocht meteen langskomen. Gelukkig het hartje weer gehoord, lag natuurlijk meteen te janken op die tafel... Moet nu straks naar het ziekenhuis, dan gaan ze nog een hartfilmpje maken van 45 minuten en een echo i.v.m. checken hoeveelheid vruchtwater. Ben al wel wat gerustgesteld, maar vind het wel fijn dat alles meteen even goed gecheckt worden.

4. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Zolang heeft Annika er bij mij ook over gedaan. Die bevalling moesten ze inleiden en op het laatst moesten ze haar zelfs nog met geweld en vacuumpomp eruit trekken. Ze wou beslist blijven zitten. Dus ik hoop maar dat de 2e nu sneller komt, maar die harde buiken blijven zeer onregelmatig hier.

5. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Ga even wat eten en daarna op bed liggen. Kijken of ik nog wat kan slapen.

6. pffff 2 en halve week....
    moet er niet aan denken!
    wordt je idd niet vrolijk van

7. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Nee daar wordt ik ook niet echt vrolijk van.

8. volgens mij is het bedtijd...tis ineens zo rustig...

9. emmetje: succes in z.huis!

10. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ emmetje fijn dat je weer bent gerustgesteld en succes in het ziekenhuis!

@ simone en sab jeetje hebben jullie niets beters te doen dan pagina's vol kleppen ;)

bij bloempje klonk het wel als het echte werk he? Ben benieuwd of er vandaag weer een april-beebje bijkomt :)

11. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    volgens mij heb ik er ook zo 1!

12. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    kom net bij de vk vandaan en mijn boeddruk gaat omhoog moet nu verplicht rusten s'middags, en mag nog maar een ding per dag doen :cry:

moet maandag terugkomen en dan checken ze mijn urine.

Met de beeb gaat alles helmaal goed die heb het nog steeds naar haar zin.

Heb ook even gevraagd hoe het gaat als het nog niet zelf op gang komt.
    dan moet ik volgende week vrijdag naar het ziekenhuis voor ctg echo ed.en officeel leiden ze in met 42 en 1 dag en wat is het dan Koninginnendag, oke doen ze het een dag eerder zal je zien dat het dan komt.
    Vriendlief is op eerste kerstdag jarig en dat is al een ramp laat staan koninginnendag :rolleyes: ik ga nu even liggen Hopen duimen dat het nu gauw komt.

Niks meer van Bloempje gehoord?

Emmetje ze houden ons gelukkig goed in de gaten.

Weltrusten

13. nee mielenl nix beters te doen....
    onze meiden vinden het prima!
    hebben ze samen stiekum afgesproken denk ik...

14. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ wuppie balen zeg dat je rust moet houden.....nouja het is voor een goed doel he. En nou nog niet gelijk stressen dat je ukkie blijft zitten tot aan koninginnedag want dat duurt nog 2 volle weken! en daarbij, straks misschien wel koninginnedag in mei als willem koning is en maxima koningin ;)

15. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Hoi dames,

Ik ben hier echt al veel te lang niet geweest en zie nu dus dat er weer een aantal zijn bevallen.

Allemaal van harte gefeliciteerd en lekker genieten.

Hier gaat het goed. We zijn stapelgek op Danio. :D

Iedereen nog veel succes met de laatste loodjes.

16. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    ja je zou het haast denken.......ik heb er niet zo heel veel moeite mee om overtijd te lopen maar ben een beetje bang dat ik straks een baby van formaatje peuter eruit moet persen :confused:

17. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    Hoi femmigje!
    Fijn dat het zo goed gaat met jullie. Geniet maar lekker van dat prachtige mannetje :)

18. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ja ze doen t gewoon express simone...omdat wij zo ongeduldig zijn!

19. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Nee ik slaap niet moet nog van alles doen. Maar ook tegelijk ff de waterstand door geven.

En ff bellen met mannetje lief. En met mama... dus ja nog nergens tijd voor gehad nu

20. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Ja als alle meiden langer blijven zitten dan hebben wij hier misschien wel geluk. Ik ben officieel 29 april uitgeteld. Dus koningedag zit er hier ook nog wel in.

Ik vond het ook geen leuke gedachten. Maar iedereen is altijd vrij op zijn of haar verjaardag. Ze vlaggen allemaal voor jou kun je zeggen. Dus ja soemsje van wij kunnen niet want we moeten werken gaan voor veel mensen niet op.

Deel Deze Pagina