April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Welkom april-mama! super!

Bij ons weten onze ouders en mijn zwager het. verder een collega van mijn werk, maar die staat wat verder weg, zie ik niet zo heel vaak.

wil volgende week, na de 2e echo aan mijn beste vriendinnen het gaan vertellen.

over mijn buikje, ik heb een flink buikje, had 'm al van mezelf, maar hij is zeker wel gegroeid. ben 2,5 kilo aangekomen... :( dat gaat niet best....hihi

spannend die echo vanavond! ben benieuwd of je al wat ziet meid! succes!

2. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Dolphin, mooi buikje hoor! Zo durf ik echt niet op de foto trouwens....

3. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Hihi... hier al 2,5 kilo afgevallen. Heb dus nog niet echt een buikje van m'n zwangerschap. Heb ik van mezelf al ;)
    Broeken zitten ook niet echt prettig meer. Zit veel verschil in met broeken door het materiaal. Dus heb nu vaak dezelfde broeken aan.
    Wacht nog ff met positiekleding kopen.

Spannend Karin! Hopelijk krijg je duidelijkheid

He Adriana, je laat ons wel in spanning zitten hoor! Hoop wel dat alles goed is!

Welkom aprilmama!

4. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Als je kijkt onder Menu -> fotoalbum -> bolle buikjes, dan wil je echt wel op de foto.. :) 8)

Als ik mijn buikje vergelijk met de rest van de buikjes van 5 a 6 weken, dan klopt het ongeveer wel.

5. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Ik probeer ook om niet te snoepen en erg verantwoord te eten, zodat ik niet zo snel groei... Maar ja je houd het uiteindelijk niet tegen he. Ik blijf nog steeds een beetje op hetzelfde gewicht. Voordat ik zwanger was, was ik 2,5 kilo afgevallen...

edit:
    Heb even gekeken idd, maar wat gaan die buikjes hard... :confused: Enne ik hoef natuurlijk zo te zien niet meteen met blote buik in beeld, haalde ik weer in mijn koppie...

6. Groentje

Groentje Bekend lid

6 jul 2007
    641
    4
    18
    Nou, voor mijn gevoel heb ik nog niet echt een zwangerschapsbuikje (wel eentje van mijzelf...). Mijn riem snoer ik nog steeds op hetzelfde gaatje aan, dus voor een buikfoto is het voor mij wat te vroeg.... Trouwens, hoe plaats je eigenlijk een foto in je album?

7. Groentje

Groentje Bekend lid

6 jul 2007
    641
    4
    18
    Oh ja @aprilmama en alle andere nieuwe zwangeren: welkom natuurlijk!

8. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    tjee dat jullie zo snel uitbuiken. Bij de oudste begon je pas met 17 weken wat te zien en met 25 weken zag 'de buitenwereld' het pas.
    Met de jongste wel iets eerder, maar uiteindelijk was ik met 25w maar een fractie dikker dan met 25w bij de oudste.

9. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    oja nog maar even pronken dan, in mijn avatar ben ik 33 weken zwanger van de jongste

10. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Meiden,

het gaat niet zo lekker met Tatty Teddy. Ze kan op dit moment heel veel knuffels, duimen en kaarsjes gebruiken. Over 2 dagen heeft ze een echo maar de kans dat het niet goed is, is erg groot, aangezien de test inmiddels al heel vaag is. Vorige week heeft ze natuurlijk al 2 dagen bloed verlies gehad. De vlk zag het ook somber in.
    Het worden 2 lange dagen voor haar met een hele spannende echo aanstaande donderdag.
    Ze trekt het even niet om dit zelf te vertellen, vandaar dat ik het doe.

11. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    Tatty teddy ,Ach wijffie wat vreselijk voor je. Ik zal voor je duimen dat het toch nog positief voor je uit zal pakken. Wat een moeilijk 2 dagen moet je nog doormaken, sterkte!!!

knuffel en liefs!

12. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Nou meid, ik hoop dat alles goed gegaan is. Ik hoop morgen dus ook goed nieuws te lezen als ik de pc tijdens mijn ontbijt aan zet!

13. karin29

karin29 Bekend lid

29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hoi Meiden,

Heb net de echo gehad en het is niet goed. Op de echo was niets meer te zien (geen zwangerschapsring). De kans is minimaal dat er over 2 weken wel wat te zien aangezien ik nu nog maar heel kort zwanger ben. Het zou kunnen dat er over 2 weken alsnog wat zichtbaar is maar ik hoop er maar niet op.

Ben nu erg verdrietig alhoewel ik ook heel goed weet dat het vruchtje niet goed is geweest. Ik hoop dat we snel weer uitgezocht gaan worden als papa en mama van een nieuw bruisje.

Iedereen nogmaals heel erg bedankt voor al jullie steun. Ik kan nu alleen nog maar huilen en huilen. sorry.

Ook voor de andere meiden veel sterkte.
    Voor de meiden die zwanger zijn. Geniet ervan en heel veel geluk.!

14. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Hallo Adriana ,ik maak me een beetje zorgen over je. :rolleyes:

Taddy teddy,sterkte,maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Wij wilde ook wachten tot de 12 wk ,maar mijn mamaatje heeft haar mondje voorbijgepraat en nu weet iedereen het ;)

Mijn man vindt dit niet zo leuk,want stel nou voor dat het toch fout is,dan moet je dat ook aan iedereen vertellen,vorig jaar meegemaakt,was niet zo leuk .

Nu zit ik meer in spanning over de echo ,en maak me een beetje zorgen ,heb daardoor ook buikpijn.
    Over de afscheiding,vorige week was die bij mij echt wit en nu is het doorzichtig en ook niet zo veel. ;)

De nieuwe aprilmama welkom :thumup:

Dit wordt me een nachtje,wil slapen maar kan niet ,mijn hersenen draaien overuren. :oops:

tot morgen.

Ally

15. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Zijn de echo mensen ,ook gyn,5 wkn is een beetje vroeg voor die uitslag.
    Heb je nog een keer getest.

Ally

16. pechvogel

pechvogel Actief lid

15 mrt 2007
    335
    0
    0
    Karin,

Weet je zeker dat er al iets te zien zou moeten zijn? Je bent nog maar 5 weken. Als het inderdaad mis is, wens ik je heel veel sterkte en hoop ik dat er inderdaad snel een brusje in jullie gezinnetje komt.

Liefs, Pechvogel

17. pechvogel

pechvogel Actief lid

15 mrt 2007
    335
    0
    0
    Ally, balen dat je moeder haar mond voorbij heeft gepraat. Je wilt het sowieso zelf vertellen. Een ding, waarschijnlijk zou je het dezelfde mensen ook vertellen als het fout is. Stel dat het niet goed is (wat ik niet hoop), kun je misschien wel rekenen op meer begrip.

Liefs, Pechvogel

18. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Pechvogel,daar heb je gelijk in.

19. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    bah wat een nare berichten allemaal!

sterkte iedereen!

ik begin me ook een beetje zorgen te maken heb nu al 2 dagen opeens nergens meer last van :(

20. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Hier iemand die om 3.45 klaar wakker was, pff als deze slaapproblemen aanhouden, wordt het nog zwaar.

Hier een dikke knuffel voor iedereen, maar speciaal voor tatty teddy en Karin. Jeetje meiden wat zitten jullie in een zware situatie en alles wat je kan doen is afwachten. Moeilijk hoor. Ik denk echt aan jullie en mijn duimen draaien dat jullie wondertjes toch in orde zijn. Heel veel sterkte…

Adriana/Frumpje, hoe waren jullie echo’s? Vertel eens…

Ally, ik kan je man heel goed begrijpen, ik zou het helemaal niet leuk vinden als mijn moeder haar mond voorbij praat, maar ja het is nu niet anders meer he.

Eunice, succes met je 1e echo!

Campie, jij succes bij de VK.

Nou ik ga me maar verder vervelen hier, om 7.00 moet ik pas richting mijn werk.

Deel Deze Pagina