oh ja voor de ongeduldigen: gisteren een kwart ananas gegeten en met mannetje "geknuffeld" en de ananas is ook nog in de bonus bij de appie
Spannend mielenl! Jammer dat ze verder niet kon kijken, maar wel logisch natuurlijk. Tsjonge, nu gaat het toch snel gebeuren!
Heel veel succes meid. Probeer een beetje uit te rusten nu je nog geen weeën hebt. Die energie heb je straks hard nodig.
ja ik vind het ook super spannend gelukkig heb ik goed geslapen vannacht dus voel me heel goed nu. zo even douchen en eventueel tussen de middag nog even plat.
Goedenmorgen allemaal. Heb weer een hoop mooie foto's voorbij zien komen. Ze zijn stuk voor stuk prachtig. Mielenl het wordt nu wel spannend voor jouw of niet. Heel veel succes meid. Hoop voor je dat de weeen nu snel op gang komen. Ben benieuwd naar vermanen en bloempje. Die zullen nu toch ook al wel bevallen zijn?
21 nog te bevallen April 2008 mama`s AL UITGEREKEND: 9 april 2008 Sab85-22 jaar- Zuid Holland - 1e kindje - MEISJE!!! denkt zelf te bevallen op 30/03 of 06/04( kan niet meer) Simone79 - 28 jaar - Brabant - 2e kindje - MEISJE!!!!!!! denkt zelf te bevallen op 04/04 of 16/04 11 april 2008 Vermanen - 25 jaar - Zuid Holland - 1e kindje - verrassing - et komt gewoon op tijd! 11 april 2008 bloempje79- 28 jaar - Amsterdam - 1e kindje - JONGEN!!! denkt zelf te bevallen op... niet 11 april dus / het wordt vast 16 of 17 april! 12 april 2008 adriana82- 25 jaar - Noord Holland - 1e kindje - JONGEN!!! denkt zelf te bevallen op 14/04 of 17/04 15 april 2008 Mielenl- 34 jaar - Noord-Brabant - 1e kindje - V denkt zelf te bevallen op 01/04 of 03/04 wuppie 01- 25 jaar - Noord Holland - 1e kindje-MEISJE!!! denkt zelf te bevallen op 01/04 of 03/04 NOG NIET UITGEREKEND: 17 april 2008 H25 - 25 jaar - Gelderland - 1e kindje - Verrassingdenkt zelf te bevallen 12-04 18 april Booky - 23 jaar - Gelderland - 1e kindje - Verrassing denkt zelf te bevallen 02/04 of 12/04 19 april 2008 emmetje- 29 jaar - Utrecht - 1e kindjeverrassing 20 april 2008 AstridvD- 36 jaar -Leusden - 2e kindje-MEISJE!!! denkt zelf te bevallen op 23/04 of 01/05 Ingrid-31 jaar - Assen - 1e kindje- Verassing denkt zelf te bevallen op 16/04of 25/04 Najet- 29 jaar -Den Haag- 2e kindje-Verassing denkt zelf te bevallen op 14/04 21 april 2008 Kwebbeltje - 33 jaar - Duitsland - 3e kindje Verrassing 22 april 2008 Fleerpje27 jaar, noord-holland, 1e kindje, verrassing! 24 april 2008 Tessa1981- 27 jaar - Noord-Holland - 1e kindje-Verrassing 28 april 2008 aprilmama- 26 jaar - Overijssel - 1e kindje - V kili- 25 jaar - Gelderland - 1e kindje-Verrassing Denkt zelf te bevallen op 20-4 of 29-4. 29 april 2008 Joyo -25 jaar- Brabant- 2e kindje- Jongen 30 april 2008 8samantha8- 18 jaar - Stein - 1e kindje - JONGEN!!! BoGi- 25 jaar - Friesland - 1e kindje - G denkt zelf te bevallen op 20/04 of 06/05 5 jongens 4 Meisjes 12 Verrassingen 1 Geheim 16 bevallen mama's angel4life- 30 december 2007 - Jamelia Hedwig Ysa Cristel1986- 5 maart 2008 - Yorgos Alessio Mamaatjevan4- 7 maart 2008 - Naqéamo, Angélo, Pasquenelle Kellox- 10 maart2008 - Dano zwemmertje- 16 maart 2008- Anna 4Catsandagirl - 24 maart 2008 - Noelle Adriana LaDi - 25 maart 2008 - Benjamin Floris Alexander Ally - 26 maart 2008 - Alize Corina- 1 april 2008 - Jochem Bri- 4 april 2008 - Deane Robin-Bri had haar datum GOED!!!!! Jorntenfemmigje-7 april 2008 - Davy Danio Lucas Isra - 10 april 2008 - Ryan Nikita - 11 april2008 - Jari Petrus Hendricus Esjuh - 11 april 2008 - Dani Frumpje - 11 april 2008 - Lianne Sietske Xanne Marleen - 13 april 2008 - Roel oOMisscOo - 13 april 2008 - Tygho Gerrit Agenda April 17 - simone vk(hopelijk niet meer nodig) 19 - AstridvD vk 8.15 19 - Kwebbel 11.00 gynaecoloog 21 - Esjuh Jarig!! 22 - Kwebbel 14.15 gynaecoloog 25 - Dolphin VK 9.00 uur Buddy's: Femmigje - Tessa Bri - oOMissCOo - LaDi Mielenl - Nikita23 Simone79 - Sab85/Corina Sab85 - Cristel1986 Esjuh - Corina Kellox - Adriana82 Kili - AstridvD Buikomvang race! Wie doet er mee met de race? Buikie meten en ff op goede volgorde zetten! 1. Astrid 1m 37 cm ( bijna 34 weken) 2. Najet 1m 36 cm (37 weken) 3. Simone 1m 31 cm (36 weken) 4. Sab 1m 27 cm (38 weken) 5. mielenl 1m 24 cm (36 weken) 6. Ladi 1m 23 cm (38 weken) 7. Corina 1m 21 cm (36 weken) 8. Kwebbel 1m 21 cm (35 weken) 9. Bogi 1m 20 cm (36 weken) 10. Bri 1m 18 cm (40 weken) 11. Ingrid 1m 16cm (38 weken) 12. H25 1m 14 cm (38 weken) 13. Cristel 1m 13 cm (38 weken) 14. Esjuh 1m 13 cm (38 weken) 15. Dolphin 1m 13 cm ( 37 weken) 16. Wuppie 1m 10 cm (34 weken) 17. Emmetje 1m 10 cm (34 weken) 18. Femmigje 1m 5 cm (33 weken) 19. 4cats 1m 03 cm (35 weken) 20. Missc 1m 03 cm (37 weken) 21. Adriana 1m 01 cm (40 weken) De lijst maar even weer opgezocht.
Zit de lijst even te bekijken en zie nu eigenlijk pas dat ik de volgende uitgerekende op de lijst ben. Morgen ben ik ook bij de 40 weken. Het komt nu allemaal wel in enen een stukje dichterbij hoor.
Is iedereen aan het poetsen of boodschappen doen of zo. Misschien moet ik dan ook maar even wat gaan doen. Ik hou het hier wel in de gaten.
Goedemorgen dames! Kellox, wat vervelend van die liesbreuk zeg. Dat is zo zielig bij die kleintjes vind ik. Mielen, succes vandaag meid, hoop dat we snel wat van je horen. Wat een prachtige foto's heb ik voorbij zien komen.... Sab en Simone, kunnen jullie het nog wat volhouden? Kreeg vanmorgen een gggrrrr telefoontje: Mijn man belde op, vrienden van ons zijn bevallen... en ze hebben onze naam..... Niemand wist em, dus zij ook niet, gewoon puur toeval. En we hebben er al zo'n moeite mee gehad om hem uit te zoeken. Wij hadden gedacht dat ze van het andere geslacht zouden bevallen en zij zelf ook, maar helaas. Ik had ook al iemand van zwangerschapsgym die dezelfde naam had. Daar baalde ik al van, maar had ik me overheen gezet omdat ik haar toch nooit zie. Maar vrienden hmmm.... Manlief en ik zijn aan het dubben wat we gaan doen, of zo laten of op de valreep nog iets anders bedenken (voor de tweede keer overigens) Wat zouden jullie doen?
Ooh spannend H25, heb je al een beetje het gevoel dat het niet lang meer kan duren? Of alles nog lekker rustig daarzo.
He Bogi wat vervelend van die naam. Ik zou er echt niet blij mee zijn. Gelukkig zijn er geen naasten van ons die ook moeten bevallen dus die pech kunnen wij niet hebben. Ik denk dat wij accuut op een andere naam zouden inzetten. Ik snap wel wat je bedoeld met moeilijk een naam kunnen vinden wij hebben ook pas een paar weken geleden besloten wat het nu precies wordt. Succes in ieder geval. Ik heb al zo'n 1,5 week echt voorweeen. Harde buiken, mensturatiekrampen en erge last van mijn rug. Het kan snel zo ver zijn maar het kan ook nog wel 2 weken op zich laten wachten. We wachten gewoon af. Wat wel verandert is de laatste dagen is dat het steeds eerder na het opstaan begint. Begon het eerst pas einde van de middag begin van de avond. Zo zit ik nu al gelijk 's ochtends met krampen en harde buiken. Er is alleen nog geen reglemaat dus we wachten wel af.
@ Simone: wat dacht je van beschuit met muisjes voor traktatie ?!?! @ Mielen: spannend, zet hem op meid! @ BoGi: dat meen je niet.... ik zou er ook enorm van balen, vooral als er weinig andere namen zijn die je leuk vindt.... Hier is ook iedereen om ons heen aan het bevallen en ben telkens blij te horen dat het kind anders heet dan wat wij hebben bedacht! Hebben jullie 1 of 2 namen voor de baby? In geval van 2 namen: kun je ze niet omdraaien? In geval van goede vrienden zou ik wel voor een andere (1e) naam gaan, misschien de oorspronkelijke naam dan als 2e naam... Balen...
Hier ben ik ook weer even zonder nieuws Adriana wat stom dat ze nu pas die stuit door hebben zeg ik hoop dat ze je vandaag inleiden. succes. Mielen nog max 48 uur dan heb je je kleintje (we kunnen haar nog inhalen dames 8) ) Ik heb vandaag zowaar aardig geslapen van 1 tot 9 aan een stuk door voel me alleen nog niet echt fit. en ik verveel me. Kellox vervelend van die liesbreuk gelukkig had je het gelijk door. H25 Morgen is inderdaad jouw dag ik hoop je niet te vrwelkomen bij het overtijd clubje. Simone. tja weer een weekje erbij maar of ik je daar nou mee moet feliciteren gelukkig kan je nog naar de winkels waggelen
Prachtige foto's heb ik voorbij zien komen. Ik wil de mijne ook zo graag showen. Kellox.....wat vervelend een liesbreukje. Eva heeft dat ook gehad, maar hoefde niet geopereerd te worden. Bij mijn weten wachten ze ook altijd een jaar met operatie om te kijken of het vanzelf dicht gaat. De kans is namelijk groot dat dat gebeurd. Maar misschien is er bij julie kleine een andere reden. Succes! Mielen....spannend! Hopelijk beginnen de weeen vanzelf. Adriana....bleh daar zat je ook niet op te wachten. Nu al een eigenwijsje. Sharon...is natuurlijk niet niks die kleine tegenslagen, maar blijf de positieve kant zien. en denk dan maar aan uliie kleine grote vechter. Bogi...zul je altijd zien. Echte goede vrienden dan zou ik voor een andere naam gaan. "Gewone' vrienden die je zo nu en dan ziet dan zou ik de naam handhaven. Moelijk hoor. In onze vriendenkring zijn er vanaf eind februari nu drie bevallen. Ik ben nu aan de beurt en twee weken later is er weer één uitgeteld. Tot nu toe is onze naam niet voorbij gekomen, maar vindt het elke keer weer spannend. Hier ook weer een dag verder. Vannacht weer veel gerommel, maar dat de baby nu wil komen....isa zit al de hele ochtend te roepen baby kom dan, maar de baby zegt alleen maar hallo terug. Ik probeer hem / haar vandaag maar eens duidelijk te maken hoe gezellig het hier is Kwebbel
Ja we hebben wel twee namen, maar de tweede naam wordt vernoemd... En persoonlijk vind ik dat niet echt een mooie naam om als eerste te gebruiken.. hahhaaha. En die traditie wilden we eigenlijk voortzetten om de tweede naam tre vernoemen..... Ik vond het zo'n leuke naam.... En het is zo moeilijk om nu nog iets anders te bedenken. Ben al druk aan het zoeken hiero. zo stom, zo hoor je die naam nooit en zo...
zo...ben weer uitgewaggeld..... en auw wat doet het lopen pijn zeg.... pffff echt in mn schaamstreek, geen pretje... Het is wel heerlijk weer buiten merkte ik op. Esmee is nu lekker ff buiten spelen.... @Wuppie: nou feliciteren hoeft nie hoor meid! maar toch lief dat je er aan denkt! haha @Bogi: ik zou ook proberen n andere naam te verzinnen.....wordt mss lastig maar ja anders erger je je er mss altijd aan.... @Emmetje: ik heb al muffins met muisjes voor als esmee dr zusje er eindelijk is! haha ze mag dus 2 keer trakteren! @h25: geen pretje he al die voorweeen, ja als ze door zetten ist niet erg..... ik hoop voor je dat da snel gebeurd. verder was er volgens mij nix bijgekomen..... nog nix van Sab gehoord, maar die zal wel lekker uitslapen....anders had ze al wel n sms gestuurd!