April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    He dames, weet niet meer wie t vroeg over die liesbreuk maar volgens de huisarts zou hij er mee geboren zijn? maar dan zouden ze dat toch op de couveuse moeten hebben gezien? daar is ie heel goed gecontroleerd op van alles en nog wat? of misschien dat t zich nu pas uit, kan ook nog. Want ik kwam er echt pas gister achter en die bobbel was me anders echt wel opgevallen! :confused:

Ben benieuwd wanneer ze gaan opereren. Vind het echt zoooo sneu voor mijn lieve kleine manneke. Hoop dat ie er niet veel pijn aan heeft, ziet er wel pijnlijk uit in ieder geval. Als hij zich helemaal ontspant, bijv in badje dan trekt t helemaal weg gelukkig.
    Maar goed we horen t allemaal wel. :( Maar vind t errug balen in ieder geval.

@ Mielen: YES GIRL! eindelijk weer een beeb die zich aan gaat dienen! hihi Zet m op meis! you can do it!

ben ook benieuwd naar Adriana, heb er n smsje gestuurd! dus zodra er nieuws is horen jullie t!

@ BoGi; das wel erg balen v die naam idd. Toch vind ik dat je best jullie naam kan gebruiken. Das tenslotte de naam waar je kleintje mee door t leven zal gaan. Mijn schoonzusje is ook zwanger en die wist welke naam wij hadden, zij belde op een gegeven moment wat ik ervan vond als zij hun zoontje Delano gaan noemen. (lijkt op Dano vandaar) Heb gezegd dat mij dat helemaal niks uit zou maken,zelfs al zouden ze Dano hebben gezegd. (eerder een compliment ;)) Maar goed, nu ben ik daar ook helemaal niet moeilijk in. ;) Weet niet hoe jouw vrienden daarin zijn.
    Maar goed snap wel dat het heel moeilijk is. Mocht je een andere naam hebben die je net zo leuk vind kan dat ook en anders zou ik toch echt jullie naam gebruiken, evt bespreek je het ook met ze. Is gewoon stom toeval! kan gebeuren toch!

Nou dames die gaan bevallen. . .ZET M OP! ik ben vandaag een hoop weg dus ik lees t allemaal wel! ;)
    En weer een dikke HUG voor de 'overtijd' lopers onder ons!

Kus

Kelly

2. @Kwebbel:
    hier is dat met Esmee net zo, die zit ook een hele dag: zusje kom nou eens ik wil je zien!
    wel lief hoe ze er mee bezig is, maar voor haar duurt t ook wel erg lang.
    We hadden n aftel kalender gemaakt....
    ja ze is al voorbij de baby(gelukkig heb ik hem gemaakt tot aan de verhuis)

3. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Adriana: WAT EEN DOMPER! Wat ontzettend rot voor je! Hopelijk loopt de rest van de bevalling wel voorspoedig.

Mielenl: Wat spannend! Ik hou mijn telefoon goed in de gaten hoor!

4. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Inderdaad heel lief, en goed dat je de aftelkalender tot aan de verhuizing hebt gemaakt. Maar ondanks dat het lief is.....wij willen de baby! hihi

Wat goed dat jij nog naar de winkel loopt (waggelt)...ik red dat niet meer. Ben al blij dat ik met de hond naar het veldje kan ( iets verderop)

Kwebbel

5. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Oke daar heeft de HA niets over gezegd? misschien dat ie dat dan wilde overleggen met de kinderarts. Ik vroeg namelijk nog weet je zeker dat er een operatie nodig is? En hij zei reken er maar wel op ja. Misschien dat t bij jongetjes anders is? er zit ook heel veel vocht in 1 vd balletjes aan de kant vd liesbreuk. Weet niet of dat er mee te maken heeft.
    MAar hoop nu stiekem toch dat t vanzelf dicht gaat. Hij heeft ons al vaker bewezen dat t een vechtertje is! ;)

6. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Volgens mij hebben ze er meestal ook geen pijn aan Kellox.

Maar de info die ik daarover kreeg is alweer van 4 jaar terug.

7. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    fieuw. nou dat hopen we dan maar! :)

8. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    meiden ik ben te suf om te reageren op iedereen.
    Ik wil iedereen vandaag succes wensen die overtijd of uitgerekend is, het is een mooie dag dus wie weet.....

Kellox wat zielig van je kleine manneke :cry:

Mijn prinsessen hebben vanacht lekker de boel wakker gehouden.Noelle een aantal keer geweest voor de voedingen en Dionne had in haar bed geplast. Alles nat tot aan haar dekbed toe. Is nog nooit gebeurd. In totaal hebben we maar 2 uurtjes geslapen. En arme Ray heeft vandaag een examen voor zijn werk. Ik heb net nog geprobeerd te slapen maar Noelle was steeds wakker dus toch maar weer eruit gegaan. Ik ga zo maar even wat paracetamol achterover kiepen, koffie zit er al in. Haha het voelt alsof ik een feestje heb gehad.

9. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Kellox wat vervelend voor je kleine ventje. Hoop voor jullie dat het breukje vanzelf geneest.

Ben erg benieuwd adriana hoe het vandaag voor jullie gaat verlopen.

10. ja idd...wij willen een baby! NUUUUUU hahahahahaha
    Ja ik moet wel naar de winkel waggelen, is ook maar 5 min hoor erheen(normaal dan)
    zal toch moeten eten.
    En aangezien ik hier verder niemand op t dorp heb wonen qua familie....

11. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Zo we komen net weer bij de vk vandaan. Even lekker op de fiets geweest. Het is wel nog wat fris maar wel lekker.

Maar alles was prima. Ben zelfs weer een kilo afgevallen. Dus houd er nu nog maar 6 over die ik aangekomen ben. Dus dat is alleen maar prettig. hihi

Bloeddruk was perfect en die kleine ligt gewoon muur vast. Dus ja wat mij betreft mag het komen.....

Ben daarna nog ff naar de action geweest. Voor gel, en een foto album. Kan ik sraks meteen de foto's van die kleine uk inplakken. Anders blijft het straks weer een jaar liggen. Van de oudste moet ik nu nog voor 3 maanden laten afdrukken en inplakken en dan is dat eerst klaar. En dan gaan we in mei beginnen aan de maand april. Zo lopen we gewoon weer bij.

Ik ga ff een broodje eten. En dan nog ff de was in de droger doen. Dan lekker rustig op de bank zitten. En straks komt man lief ook weer thuis

12. ik heb mezelf getrakteerd op n lekker frikandelbroodje!

Lekker dat alles weer goed was bij vk joyo!

13. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Even inbreken, bij mij zou het afhangen van hoe dicht die vrienden in de buurt wonen. Vrienden van ons hebben ook onze naam gebruikt (wisten ze niet hoor) en die wonen in dezelfde plaats als wij en die zien we vrijwel dagelijks. Dus hebben we een andere naam gekozen. Als het nou m'n schoonzus was geweest die 100km verderop woont, had ik de naam wel gehouden.

14. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Hoi dames,

Kellox: wat vervelend voor je ventje. Hoop dat het vanzelf weer goed komt.

Joyo: blij dat alles weer goed is.

Hier vanacht bijna niet geslapen door verstopte neus en knallende hoofdpijn. Kan er ook nog wel bij. Voel me echt belabberd en doe helemaal niets. Ga zo na de lunch eerst maar weer proberen wat slaap in te halen. De pijnlijke buiken blijven af en toe komen, wel wat minder dan gisteren.

15. BoGi

BoGi Actief lid

2 sep 2007
    148
    0
    0
    Administratief Medewerkster
    Friesland
    Thnx!

Tja ze wonen hier zo'n 15 km vandaan.
    Dus ze komen niet bijelkaar op school ofzo.
    Heb al met mijn man overleg gehad over een andere naam. Deze vind hij ook wel leuk.... maar hij zei dat ie net aan die andere helemaal gewend was en zo noemt hij de kleine uk ook al steeds.
    Maar ik zei, we kunnen het nu nog veranderen, straks als het er is niet meer.
    Ben er nog niet helemaal over uit.
    vanavond maar weer even in discussie :)
    Zal even kijken hoe het lijkt als ik het op het geboortekaartje heb veranderd. Misschien denkt hij er dan ook wel anders over.

16. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    * Buddy alarm: *

Kreeg net een smsje van Adriana (Iris). Morgen moet ze om half 2 in het ziekenhuis zijn. Baren kan helaas niet meer. Ze krijgt vrijdagmorgen een keizersnee.
    Ze komt vanmiddag op t forum voor meer info

* Einde Buddy nieuws: *

Balen meis! KAn me voorstellen dat dit een flinke domper voor je is, helaas is t niet anders!
    veel sterkte en succes met alles!

17. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ik ben er...nog steeds zonder krampjes steekjes , harde buiken of weeen :( ga nu eerst even bijlezen!

18. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    He Adriana, das echt balen. Maar je weet nu wel dat je morgen de kleine in je armen hebt liggen. Heel veel succes.

19. balen zeg Adriana....
    maar jij kan zeggen dat je vrijdag wel je kindje in je armen kan sluiten!

20. jij ook al....

Deel Deze Pagina