Oh Adriana, wat fijn voor je dat je die kleine voor het weekend al hebt. Alleen jammer voor de manier waarop. Succes meid!
Karin en buddy wat een leuke foto's allemaal! Kelly wat zielig! Zo klein mannetje nog en dan al onder het mes moeten. Adriana he wat een tegenvaller! Ah toch een keizersnee, wat balen! Maar morgen heb jij wel je kindje! Sharon wat balen dat je nog steeds niet weet wanneer Jamelia naar huis mag. Als ik dan je banner zie, dat ze alweer 3,5 maand is pff vind het zo knap hoe je er mee omgaat dat je haar al die tijd nog niet lekker thuis hebt kunnen hebben. Ik blijf hier hopen dat je haar heeeel snel mee naar huis mag nemen. Oh en wat schattig jullie kittens! Mielenl oh wat spannend je vliezen gebroken! Dus vandaag of morgen heb jij ook je kleine! Snap alleen niet dat ze geen inwendig onderzoek heeft gedaan, bij mij waren toen ook de vliezen gebroken en de weeen waren toen ook al begonnen en toen heeft ze gewoon met handschoenen aan natuurlijk gevoeld hoe mijn ontsluiting was. Ze heeft me toen ook gelijk gestript. Nou ja, in ieder geval veel succes vandaag en hoop dat je weeen snel komen! Bogi wat vervelend! Dat lijkt me inderdaad wel een beetje een nachtmerrie nog zo op het laatste moment. Ja het is natuurlijk ook niet echt leuk als die kleintjes straks ook vriendjes worden en dan dezelfde naam hebben. Maar ja, om nu nog iets anders te verzinnen :S. Karin oh wat een zware nacht! Zou dat bedplassen van Dionne jaloezie kunnen zijn? Is toch wel gek als ze dat nog nooit heeft gedaan. Hier best een goeie nacht gehad, ik had vannacht 'dienst' (mijn vriend en ik doen het om en om een nacht). Om 1 uur lag Ben te slapen en ik dus ook en toen werd hij pas om half 6 week wakker voor de fles. Daarna weer samen tot half 10 geslapen. Heerlijk .
Balen adriana, maar je kunt tenminste je kindje dit weekend lekker vast houden. Zo lekker een frikandel broodje... Ga ff vlug mijn brood op eten en dan ff stofzuigen. Ben ik weer bij voor vandaag.
nou heb even vlug vlug bijgelezen, jullie gaan hard met de pagina´s! kelly wat vervelend van die liesbreuk, ik hoop dat het meevalt en dat hij er zelf niet veel pijn aan heeft. voor zn mama is het minstens zo vervelend denk ik simone dat frikandelbroodje klinkt wel HEEL ERG lekker.... sharon je geduld word wel op de proef gesteld he...moeilijk hoor dat je nog steeds geen datum hebt dat ze mee naar huis mag. Maar jullie zijn al zo ver gekomen, nog even volhouden! komt vast allemaal goed, en wat groeit ze hard zeg! mielenl dat kan dus niet he.... nog een voorpieper...nee hoor meid, gelukkig weet je nu dat je binnen 48 uur je beebje gaat vasthouden! spannend hoor hou ons op de hoogte he, heel veel succes! adriana jeetje opeens in een stuitligging? is hij zo laat nog gedraaid of hebben ze dat eerder niet gemerkt? kan me voorstellen dat het even een flinke tegenvaller is ...maar jij hebt vrijdag lekker je beebje in armen en dan ben je vast snel vergeten karin je hebt t maar zwaar met 2 van die meiden misschien heeft dat bedplassen ook te maken met al die verandering opeens? is voor zon kleintje ook niet nix volgens mij allemaal. ze is zeker wel een hele trotse grote zus? bogi wat erg van je naam...ik zou er ook ontzettend van balen..wij hebben onze naam ook al vanaf het begin, en noemen haar ook al die tijd al zo zou er niet aan moeten denken dit nog te veranderen, dus zou de naam lekker houden! wel stom toeval zeg... ladi fijn dat benjamin het zo goed doet en dat hij lekker lang slaapt! wel slim dat jullie het om en om doen, zo kom je allebei nog lekker aan je rust. heb je alweer nieuwe foto's van de kleine man? joyo fijn dat t weer goed was bij de vk! sorry als ik iemand heb overgeslagen , heb mijn best gedaan!(met dat geheugen van mij) verder lees ik dat t bij veel meiden rommelt...behalve bij mij en simone dan wanneer mogen wij nou?
Adriana...het is niet anders. probeer de knop om te schakelen en bedenk dat je vrijdag heerlijk je kleine kan knuffelen. De kleine is momenteel erg druk in m'n buik. Kwebbel
wat is dit nou weer? ik ben er , en iedereen gaat er sttiekem vandoor...toch niet allemaal aant bevallen ofzo he...
Nee hoor kon ook net ff kijken... haha de hond heeft net eenhele tijd braaf langs mij gezeten. En gaat er nu zelfs bij liggen... Gek beest
ik ga denk ff mn oogjes sluiten.... ben al vanaf 4u wakker.... ben stik moe.... mss doet rusten me wel goed....
weltrusten simone.... ik ga ook ff lekker zitten. Mijn mannetje is al thuis van het werk. Eerder dan verwacht
wij zijn hier allemaal al n halve dag voor jij kwam! haha maar aan t bevallen ben ik nog niet hoor...
meiden bedankt voor de succeswensen! Hier is de situatie niet erg veranderd.....nog steeds geen weeën, wel wat krampen af en toe dus wie weet komt het straks wel op gang. Ladi, de VK kon geen inwendig onderzoek doen omdat ik nog geen weeën heb. Het mag maximaal 72 uur duren totdat keessie geboren wordt, en zolang ik geen weeën heb moet ik oppassen ivm infectiegevaar. Als ik morgenochtend (24 uur na breken van de vliezen) nog niet ben bevallen, dan moet ik naar het ziekenhuis. @ adriana mocht ik je niet meer "live" spreken voor die tijd, heel veel succes vrijdag! @ sab jij ook nog steeds niet aan het bevallen? Nou jij en simone kunnen me nog altijd inhalen hoor
Even een update: Vanmorgen om 12.00 uur zijn mijn vliezen gebroken. Om 13.00 uur is de vk langs geweest om te kijken of het echt de vliezen waren omdat ik nog niet echt weeen had. Nou het is wel degelijk vruchtwater wat ik verlies. De weeen komen nu ook langzaam een beetje op gang. Om de 15 a 20 minuten 45 seconden. We doen het dus nog lekker even rustig aan. Heb net mijn wasjes zitten wegwerken en de benedenverdieping heb ik ook schoon.
Ik heb op mijn hyves weer nieuwe fotootjes gezet . Ja het werkt wel beter zo, ik heb liever 1 goeie nacht in de 2 dagen dan 2 gebroken nachten. Maar ja, het is net wat voor ons werkt natuurlijk.
Oke vandaar, dat wist ik niet joh! Nou ik hoop voor je dat de weeen snel gaan komen! Hoe laat zijn je vliezen gebroken?
Denk dat ik het wel zou doen, zeker als ze elkaar niet dagelijks zullen zien de twee ukkies, dan kan dat volgens mij best wel.
Tja Mielenl volgens mij zitten we in hetzelfde schuitje. Als het kindje er morgen nog niet is moet ik ook naar het ziekenhuis.
Oeh H25 jij ook al! Nou hoop ook voor jou dat de weeen gauw gaan komen, bij mij kwamen ze een uurtje na het breken van de vliezen. Veel succes in ieder geval voor jou en Mielenl!
@ h25 YES voor jou is het ook begonnen! Zet 'm op he en zo te horen ga jij het wel redden voor morgen. Ik heb nog totaal geen weeën... @ ladi mijn vliezen zijn rond kwart voor 8 vanmorgen gebroken. Ik stond op uit bed en een plasje water op de grond en toen rennen naar het toilet......magischerwijs was mijn bed kurkdroog