Spannend H25. Dat voor jou de weeen ook vlot mogen komen. ** beetje jaloers** Maar gun het jullie van Harte. Kwebbel
Nog geen babynieuws, maar wel goed nieuws dat het bij verschillenden echt begonnen is. Minelle en H25 succes! Zet hem op! Hopelijk zetten de weeen vanzelf goed door, zodat jullie niet naar het ziekenhuis hoeven. Kelly, ach wat zonde voor je ventje! Geloof niet dat baby's er zo'n last van hebben. WE lvreemd dat ze dat niet gelijk gezien hebben bij de geboorte. Ik heb het tijdens mijn zwangerschap gehad, veel pijn. En nu nergens meer last van. Dus hopelijk ook geen operatie meer voor mij! Balen Iris! Dat het een keizersnee gaan worden. Hopelijk voor jou wel met een ruggeprik! Anders er naar vragen hoor! Want onder narcose mis je echt een heel deel. Met ruggeprik beleef je zelf alles veel meer omdat je toch 'bij' bent. Heel veel succes alvast mocht ik je niet meer spreken en een dikke knuffel! He Sharon, zit ook niet meer he bij jou. Lekker verplegers werken er daar zeg! Ze groeit nu wel hard joh! Hopelijk mag ze nog voor moederdag met jullie mee naar huis. Hebben jullie wel verdiend na alle ellende! Vervelend dat je buikgriep hebt, kan je niet naar Jamelia toe. BoGi, behoorlijk balen dat jullie naam nu gekozen is. Is zelf zou er niet zo mee zitten. Maar het is wel erg vervelend!
h25 ook al! nou jij ook succes dan he, hoop dat de weeen snel op gang komen bij jullie! kwebbel een beetje jaloers? hier VERSCHRIKKELIJK jaloers haha gun het jullie ook hoor maar mezelf(en simone) stiekem ietsjes meer
grrrrr krijg allemaal mailtjes, ook van het kruidvat.. HERINNERING: uw uitgerekende datum is verstreken! en ook: mogen wij jou feliciteren? frustrerend zeg
Hahah Sab ik kreeg de afgelopen weken nog steeds mailtjes over de laatste loodjes en nu pas ook die van 'mogen we jou feliciteren', maar omgekeerd lijkt me een stuk frusterender! Nog max een weekje Sab!
h25 jij ook veel succes..... Hopelijk mag het toch wel sneller gaan dat je ook gewoon thuis kunt bevallen. Ja lekker frustie die mail.... grr.. kan me er wel wat bij voorstellen... Nou hier verder ook helemaal niks... mijn mannetje roept aldoor al... van zullen we ff........hihi Maar geen zin in
was het maar zo..nog een weekje..nee hier laten ze me tot 43 weken doorlopen maak me ook best wel zorgen of het dan allemaal wel goed blijft gaan,krijg helemaal geen extra onderzoeken ofzo..en ze was al zo groot!
@ Sab: jeetje... 43 weken is echt lang. Maar wel vreemd dat ze dan niet even een echo doen ofzo om te kijken of er nog genoeg vruchtwater is. Als je je echt zorgen gaat maken, moet je gewoon net doen alsof je de kleine niet meer voelt bewegen. Dan doen ze meteen een echo (althans, bij mij gisteren wel, maar ik voelde beebje echt nauwelijks meer).
@ Sab: maar ik ga er nog steeds vanuit dat jij 20 april aan de beurt bent! En Simone 17 of 18 april...
Tot 43 weken? En dan geen extra onderzoek? Mag aannemen dat je bij 42 weken toch echt wordt ingestuurd naar de gynaecoloog! Kwebbel
Jeetje H25, dus toch wel vandaag al wat actie.. Ik heb vorige keer ij de verloskundige aangegeven dat ik absoluut niet wil dat de kleine er langer dan 42 weken in zit. Dit vind ik eng. Ze zei toen dat ik dat gewoon mag aangeven en dat ze hier dan zeker rekening mee houden... Dus 43 weken gaat bij mij niet gebeuren. Heb liever dat het voor de 40 komt, maar denk toch dat dit een mei kindje gaat worden... Heb mijn hoop nog gevestigd op 20 april volle maan hahaha. Verder ook nog totaal geen voortekenen hier. Maar als ik jullie zo mag begrijpen kan dat zo van het een op het andere moment anders zijn toch?
Jeetje Sab 43 weken! Niet normaal! Dacht dat het in Nederland gewoon een regel was dat je met 42 weken naar de gyn moet en dat je dan ingeleid wordt.
heb mijn verhaal al gedaan bij de vk van dit forum...het zit me zo niet lekker allemaal... heb echt alles al geprobeerd, maar ze willen gewoon verder niets doen. na lang zeuren zou ze met de gyn overleggen of hij me eerder wou zien, maar toen werd ik weer door een assistent terug gebeld dat dit niet nodig was heb 4 vk's en allemaal zeggen ze steeds wat anders. en het is zo frustrerend om steeds je verhaal weer opnieuw uit te leggen. ze ligt al 3 weken voor op de groei steeds, dus ze is echt flink...maar ze doen net of dat nix uitmaakt, moet gewoon wachten . en wil ook best wachten , maar wil dan wel extra onderzoek, gewoon zekerheid dat het nog goed gaat daarbinnen. maar ook dat krijg ik niet. die tip om te zeggen dat ik haar bijna niet voel bewegen heb ik maandag al geprobeerd , het antwoord was als je haar maar 1 keer per dag voelt is het gewoon goed. ze doen zo makkelijk! en 43 weken dat kan toch niet ?!? ja er loopt nog iemand rond van 29 maart kreeg ik als antwoord...ja daar heb ik toch nix mee te maken ook is ze nog steeds niet ingedaald en dat lijkt mij ook reden genoeg om even een echo te maken, kijken waarom ze niet indaalt maar ook dit maakt allemaal niet uit volgens hun, ze daalt wel in tijdens de bevalling. ik maak me gewoon zorgen dat ze veelste groot word en dat t straks niet meer past allemaal pfff moest het even kwijt hoor!
ja dat dacht ik dus ook heb ook meerdere keren gevraagd waarom dat zo is maar is een standaard regel in deze regio zeggen ze dan maar het lijkt mij als je kindje groot is dat ze daar dan rekening mee moeten houden of ben ik nou echt zo gek? iedere keer als ik erover begin doen ze net of ik zon overbezorgd moedertje ben wat me loopt aan te stellen...kom op joh, de laatste loodjes ..dat is het enige wat ze kunnen zeggen daar grrr
Op zich gebeurd het in sommige praktijken / ziekenhuizen wel vaker dat ze je langer door laten lopen dan 42 weken, maar wel met controle waaronder een echo. Daarnaast 1 x per dag voelen is ECHT te weinig. Wij hanteren in het ziekenhuis een schopkaart voor de mensen die weinig leven voelen. Je moet dan turven van smorgens 8 tot s-avonds 6 en de baby minimaal 10x gevoeld hebben. Het gaat er dan niet om hoe hard je de baby voelt, maar elke beweging turf je. Ik zou er mede op staan voor een echo omdat je baby ook voor op groei ligt. Op zich wil dit niet altijd wat zeggen, maar ga op je strepen staan meid. Natuurlijk maak je je zorgen hierover! Je zult die zorgen ook al wel kenbaar hebben gemaakt, maar blijf het zeggen. Het is jouw lijf en jouw kind. Dikke knuf. Kwebbel
Nou ik vind het ook echt te gek voor woorden Sab! Kun je niet naar een andere praktijk bellen, misschien iets verder uit de buurt, hoe ze er daar mee om gaan?
pfff sab, ik kan me je frustratie HEEL goed voorstellen hoor! Vorige week zei de VK dat de baby een flinkerd was......gewoon een opmerking, maar het bleef wel door mijn hoofd spoken. Ik heb dat gisteren aangegeven en toen heeft ze wat extra gecontroleerd op de grootte......ze kunnen het natuurlijk nooit helemaal precies zeggen maar goed ik was in elk geval gerust gesteld. Echt heel vervelend dat ze jou die geruststelling niet willen geven. Wat kwebbel ook al zegt: op je strepen gaan staan.....succes ermee meis, ik hoop voor je dat jouw ukje zich HEEL gauw laat zien