Wonen jullie zo dichtbij de mac dan sab? Jammie. En pizza is ook lekker, alleen de mac is net iets lekkerder. Hier over een uur patat met kroket en frikandel speciaal. Heb ook net doorgegeven dat ik er nog pindasaus bij wil. ook maar even gezegd dat vet eten de bevalling kan opwekken Meneer zou ervoor zorgen. Kwebbel
al was het aan de andere kant van de wereld..haha nee tis 10 minuten ongeveer,en hij komt erlangs uit zn werk dus dat scheelt. frikandel speciaal klinkt ook niet verkeerd zeg
zo heb esmee ff aan t werk gezet, ze heft buiten een ballenbak....en de helft vd ballen liggen eruit... ff chantage: als jij je ballen opruimt gaan we strax een ijsje eten haha
Dat heet opvoeden Simone.....zo doe ik dat nu ook altijd Hier ook zo'n kwartier / twintig minuten van de mac af. Hebben wel onwijs lekkere kebab hier in het dorp. kwebbel
Is de pizza lekker? Smakelijk eten dadelijk voor allemaal. Ik ga even wat op tafel zetten. Zie net dat ik de 6300 berichten gepasseerd ben. (lekker belangrijk ook) Kwebbel
goed idee...heb ik ook alweer een paar weken niet gedaan. en niet iedereen heeft een foto van hun buik met 41 weken natuurlijk ga nu effe op de bank ploffen, atwt kijken en tussendoor straks mijn big mac naar binnen werken..voor het goede doel natuurlijk. tot vanavond meiden! eet smakelijk allemaal! niet stiekem zonder mij bevallen!
even snel een berichtje van mij voor het volgende kraambezoek weer op de stoep staat. Alle andere meiden die bevallen zijn;Gefeliciteerd! Het gaat inmiddels prima met mijn kleine meid en mijzelf gaat het ook steeds beter. Was een beetje erg druk zo de afgelopen dagen met alle bezoek en je eigen ritme vinden. Maar Lianne doet het goed, groeit als kool en begint aardig in haar ritme te komen. Helaas is morgen de kraamhulp voor het laatst en ligt mijn mannetje met een voedselvergiftiging in zijn bed(al 1 dag aan het werk en direct weer ziek thuis) dus begint alweer geweldig! Ik wens jullie veel sterkte voor degene die de bavlling nog moeten doen, 't is me vies tegen gevallen. Maar ik zie dat er ook zijn die het wat sneller doen dan ik! Als alles weer een beetje loopt hier laat ik weer van me horen. groetjes frumpje
mn pizza is al weer op.... zo nog n ijsje eten, een cornetto. en ga dan nog maar ff strijken denk(heb alleen geen zin)