MIELEN GEFELICITEERD GENIET LEKKET MET JE MAN VAN MIKA flink knul trouwens adriana.. 1 setje per dag is wel genoeg.. i heb soms een extra truitje nodig voor het spugen maar ook niet altijd.. nou succes meis simone gecondoleerd weer een ekkere rot situatie zeg ik kreeg net de schrik van mn leven... ik was yorgos al 30 min proberen te boeren maar er kwam gewon niks dus ik dek nou zal el goed zijn.. dus ik leg m in de swing en ga cailynn op bed leggen... ik kom terug zet de lap aan en hoor m opeens heel raar ademen en toen kokhalzende geluiden zat er dus een boer dwars het werd blauw rond zn neus en mndje.. man ik pak m dus op en deed wat ze n het zh gezegt hadden te doen en gelijk kwam heteruit... finke hade boer.. nou ik heb de schrik er dus even in
Wat heerlijk weer twee babyboys geboren! En nu de meiden he, die zitten al lang genoeg in mama's buik!. Ben erg benieuwd naar de andere dames met gerommel!
Adriana: Heel veel succes vrijdag! Zet em op! Zie je nou wel dat meiden/vrouwen altijd op zich laten wachten Maar het wordt nu wel eens tijd dat jullie uit mama's buik komen hoor!
jeetje buddy das schrikken!gelukkig was je er op tijd bij zeg... mielenl gefeliciteerd met mika! Das snel gegaan opeens! Ik kan weer niet slapen, dacht kom even kijken of er babynieuws was...
Mielenl: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!! Heel veel geluk toegewenst en lekker genieten nu. H25: ben benieuwd hoe het met jou is! Sab: ik dacht even... het is begonnen bij jou (aan het tijdstip te zien dat je hier was), maar helaas dus... Simone: En? En? En? Hier begon het gisteravond ook weer te rommelen (steken in schaambeen, harde buiken om de paar minuten, misselijk), maar eenmaal op bed viel ik al heel snel als een blok in slaap. Manlief wordt erg ongeduldig nu. Toen ik hem vertelde dat jullie allemaal ananas, bitter lemon etc aan het eten/drinken waren, zei hij meteen: En waarom hebben wij dat dan nog niet in huis?!?!?
zometeen esmee naar psz brengen en dan ff waggelen naar de markt...(5 min hier vandaan) en ff wasjes draaien en lekker alles open zetten boven. Corné komt om 2u naar huis om mee te gaan naar vk! Ben benieuwd wanneer we babynieuws krijgen, kan nooit lang meer duren hoor!
goede morgen dames.... hier is ook alles nog aan boord. Maar goed... ik heb dan ook nog even. Zo vandaag ben ik er niet zo heel veel. Straks ons ff aankleden. Nou ja alleen Yanouck. Ik heb al kleren aan. Straks nog ff bij een vriendin op de koffie. En dan vanmiddag met mijn man naar het ziekenhuis. En dan Yanouck voor die tijd ff naar de oppas brengen. Dat zijn dan opa en oma. En haar daarna weer op halen en dan blijven we meteen eten. Dus druk druk druk vandaag. Straks meteen ff stofzuigen dan is dat al klaar.
of jeroen ff smsen dan belt hij me vast wel! en als ik de kans krijg kijk ik hier natuurlijk ook he. hoe laat moet je naar de vk?
was vanochtend in de douche... en ineens zag ik wat bloed achtigs.... bleek dat ik met scheren van onder niet goed op had gelet en me heb raakgeschoren... haha lekker handig he. Ja het gaat ook amaal zo makkelijk..... Schrok wel ff, dacht waar komt dat vandaan!