volgens mij heb ik jeroen zn nr niet in mn tel..... Anders moet je me ff pb-en dan heb ik hem zeker. Ik moet vanmiddag 15.10u
Hmmm dat was niet echt handig.... maar dit heb ik afgelopen week ook toevallig gehad... grappig. Maar ja ik zie ook niks meer.... dus doe het gewoon op de gok
heyhey ik denk even spieken voor ik weer ga slapen.. ou ja weer moet nog slapen.. raar is dat he nou kom po wie is de volgende? bijjou nog geen gerommel aanstaande schoonmoeder van yorgos kelly: wat je dan moet doen.. nou ze zeiden tegen mij.. oppakken en dan met het hoofdje ar beneden en op de buik hangend zeg maar ja moeilijk uit te leggen maar zoiets en dan op de rug kloppen.. kwam dr ook gelijk uit trouwens.. was toch wel eng.. maargoed.. als ik morgen wakker wordt moet er wel nieuws zijn he
zo, mn meisje zit op school...werd weer leuk aangekeken toen ik ze weg bracht door de juffen: nou Simoon tis niet dat we je niet graag zien maar nu is het wel genoeg geweest he! haha Ja sorry, had t ook liever anders gezien. Heb de was aanstaan, zometeen ff ophangen, ga t maar buiten proberen te drogen.... hopelijk blijft t mooi weer.... en de ramen staan lekker open boven, kan alles lekker luchten.....
nou geniet van de dag dames.. ikke van de nacht.. effe een lekkere massage van mn man krijgen want mnrug doet pijn joh.. maarja daar hebben jullie vast nog meer last van
Goedemorgen meiden Mielen en Ingrid: Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoons. Veel geluk samen en nu eerst lekker gaan genieten. Jeetje wat een drama weer. Booky en Sab (toch?) heel veel sterkte met alles. Adriana: Heel veel succes vrijdag. Het gaat allemaal goed komen hoor. En 5 pakjes voor 5 dagen is inderdaad genoeg. Sorry ben echt alles alweer kwijt... ben nog niet helemaal wakker. Meiden heel veel succes vandaag. Ik ga zo even beetje opruimen hier en daarna heerlijk grote pan chili con carne maken (heb ik al 3 jaar niet meer gehad) dus heb er ontzettend veel zin in. Liefs
Hoi, Kom ook effe checken of er nog nieuwe baby's zijn. Mielenl: van harte met jullie zoontje. Hier weer waardeloze nacht gehad, weinig slaap, veel verstopte neus. Zie er tegenop op hele dag met Annika te moeten spelen. Gelukkig is manlief thuis aan het werk (bedrijf aan huis toch wel gemakkelijk) en heeft beloofd straks even met haar te gaan wandelen.
hier belde schoonmoeders weer... ik denk ik zal maar n keer opnemen...ben ik daar vanaf.... Ga zo de was ophangen, zal wel klaar zijn denk ik....
mn ma smste net ook al... iedereen wil mee naar vk! haha Maar corne gaat mee, ga expres laat in de middag. En dan ga ik, als t lukt ff nog naar t huis kijken....
Vervelend is dat he, die telefoon die constant gaat... Helaas kennen wij het ook... alleen dan met de vraag wanneer Jamelia naar huis komt. Heb serieus de neiging om alles weg te gooien om alleen van dat gezeur al af te zijn....