en nee hoor....kan nogsteeds mn voeten niet zien simone zie ik ook alweer...iedere dag tzelfde liedje he met ons?
Hier gaat de telefoon ook de hele dag. Ik neem maar op, want anders blijven ze terugbellen... Op zich vind ik het ook wel leuk hoor, maar tijdens de bevalling gaat wel de stekker eruit hahaha. Alleen wilde ik gisteren nog wat regelen en daar kwam niets van terecht... Na 2 uur aan de telefoon met 3 personen was de winkel dicht en kon ik dus niet meer bellen.... Ga zo maar bellen, maar zie dat ik alweer 2 gemiste oproepen op mijn mobiel heb...
Ging om VET eten he? Wat dacht je van een vette loempia bij de frietzaak? Of een vette pizza met salami bijv... Of misschien dat vette speklapjes ook nog wel kunnen helpen... Sorry meiden, weet het anders ook niet.
zou nu best een glaasje witte wijn lusten en een broodje filet americain met uitjes van de bakker bart
Ik kom nu trouwens even heel raar aan het denken over dat eten en alles... 30 december (voordat Jamelia geboren was) hebben wij frietjes en snacks gegeten, en als toetje had ik blikje ananas op de pudding Zou het dan daarvan zijn gekomen dat het zooo vroeg was? Aan de andere kant zijn het fabeltjes natuurlijk, maar begin nu toch wel beetje te twijfelen... Dinsdag maar eens vragen als ik de "zogenaamde" uitslagen krijg. Liefs
liever n broodje met filet zonder uitjes....haha Zullen we da n keer doen Sab als we bevallen zijn...... ergens afspreken....lekker met onze eigenwijze dametjes op stap. En lekker ergens eten?! als we ooit bevallen......
denk het niet hoor, het blijven toch allemaal fabeltjes...denk ook niet dat je het bij jezelf moet zoeken, je meisje had t gewoon wel gezien daarbinnen
Shit eej, net bericht van @home... kenne pas internet/telefoon/tv leveren over 6 tot 8 weken.... in t nieuwe huis....
Kan me echt heel goed voorstellen dat jullie het zat zijn... Maar stiekem hoop ik ook dat ik bij de 2e ook dit mee mag maken... Heb nu echt geleerd... liever 1 week te lang dan een week te kort