vocht is hier ook niet normaal hoor eerst alleen mn handen en voeten, nu ook heel mijn benen, armen alles, zelfs mijn gezicht blaast op als een ballonnetje... bloeddruk was 130-85 en dat vonden ze wel prima helaas
Zo zijn we ook weer.... niemand inmiddels begonnen. Ten minste wat ik zo vlug lees. Nou hier helpt het fietsen toch echt niet.... Zondag, dinsdag woensdag en vandaag nog gefietst. En morgen moeten we weer op de fiets. Hielp het maar dan was die van mij er misschien ook wel geweest. Gelukkig heb ik sinds dit weekend ook een mama fiets. Anders had ik ook niet meer kunnen fietsen. Zo ga ff vlug poetsen want we moeten straks weer weg. Even met man lief naar het zieknhuis voor controle....Dus en van te voren moet ik Yanouck weg hebben gebracht. Wel heb ik wat meer krampen in mijn onderbuik gekregen. Maar ja... zullen wel niks voor stellen. Zeg ga ff vlug wat doen. Misschien tot vanavond. Dames die overtijd zijn.... kop op.... hopelijk brengt deze dag nog wel iets moois voor jullie
Was bij mij ook zo iets in het begin en op het laatst net als jij nu. Snap niet dat ze jou dan laten lopen met dat vocht. Ik ben nu al 18 kilo kwijt! Was ontzettend veel vocht. Heb de eerste dagen na de bevalling me een ongeluk gepiest en gezweet. En nog niet alles is weg.
Ik was lang niet zo veel aangekomen als jij Corina, maar ook ik moest blijkbaar veel vocht kwijt. Plassen, zweten, heerlijk...! Nog steeds word ik 's nachts meestal badend in het zweet wakker, dat hoort blijkbaar allemaal bij het ontzwangeren.
Deane wordt weer een beetje wakker, zal wel honger hebben. Dus: ik zwaai weer even af! Heel veel sterkte en sab & simone: hou vol, het duurt niet lang meer.
Snap dat idd ook niet. Dat ze je zo rond laten lopen Sab. Hield ook vreselijk veel vocht vast. (daar zaten ook de meeste kilo's in want weeg nu weer mijn oorspronkelijke gewicht.) En bij mij deed het ook nog es flink pijn met lopen al dat vocht. Kon nog amper naar mijn werk omdat ik mijn schoenen haast niet aan kon. Heb ze vaak echt met tranen in mijn ogen aangetrokken omdat ik vond dat ik 'gewoon' moest gaan werken. Echt vreselijk. Achteraf kwam dat dus door de bloeddruk, en al flink gevorderde vergiftiging maar had t in de 1e instantie niet in de gaten. Goed op jezelf passen he meissie! vind het maar een praktijk bij jou Sab!
nee snap het ookniet hoor, tis deze week wel heel erg geworden. krijg nu allemaal soort witte vlekken op mn huid overal dat is volgens mij ook door het vocht nou ja maandag weer vk, en laat me niet meer wegsturen...
Fleerpje: van harte met de geboorte van Sem! Heel veel geluk toegewenst. En alweer een knulletje erbij Wat een werk zeg die adreswijzigingen. Al die adressen, polisnummers, etc opzoeken, pfff... Ga zo effe een blokje om. Het is immers mooi weer en wie weet wanneer ik weer normaal kan buiten lopen
Anders moet je ook nog even flink koffie drinken voor je naar de VK moet Sab, dan stijgt je bloeddruk nog wat verder....
nee zeker niet, maar kan wel van t ene op andere moment omslaan. Bij mij was het de ene week nog 110/65 en 2 weken later 140/90 en op z'n hoogst 170/120