Mijn bloeddruk is ook altijd goed... en hou ook wel iets vocht vast maar gelukkig nog niet veel. En kilo's zitten er helemaal niet aan. Denk namelijk als ik bevallen ben dat ik bijna lichter ben dan dat ik voor die tijd was. Ben nog maar 6 kilo aangekomen... terwijl bji Yanouck 16 kilo... maar ook wel veel vocht. Was toen binnen een week 10 kilo kwijt. Gelukkig ....
thnx meiden, lief! kellox pijn met lopen valt nog mee, als ik maar in beweging blijf..zodra ik zegmaar 1 minuut op 1 plaats blijf staan, beginnen heel mijn voeten te branden en jeuken, echt een verschrikkelijk gevoel. en ik heb ook geen schoenen meer die ik pas...heb gisteren de schoenen van mijn vriend aangehad, 3 maten groter en paste nog maar net ik heb gelukkig al een hele tijd niet hoeven werken , dat scheelt wel hoor, ik doe t rustig aan hier thuis. maar leuk is anders
of gewoon ff een goede ruzie met je vriend! En daarna weer 'goedmaken' op de welbekende manier, ook weer goed voor de ontsluiting hihi
ja dat is zo kellox, h et kan opeens omhoog schieten...gelukkig heb ik thuis een bloeddruk meter en check ik het zelf even iedere dag..anders zit er weer een week tussen voordat ik de vk weer zie. maar het blijft 130-85 en soms ietsje hoger..maar de 90 heb ik nog niet gehaald.
Hey sab.. durf het bijna niet te zeggen he.. maar ik ben zoooooo benieuwd naar jou mega buik nu? Je had al zo'n onwijse buik hoe is tie nu? Meiden Ik denk elke dag aan jullie en lees elke dag even bij.. Heb alleen de tijd nog niet (of ik neem het niet) om dan even te reageren. Suc6 allemaal en ik weet zeker dat jullie het kunnen. En simoon je weet wat ik net gezegt heb he.. zet hem op vanacht Dikke kus van ons
gisteren nog een foto gemaakt, ik schrok zelf zo ontzettend van die foto als ik naar beneden kijk valt t nog wel mee, maar zon foto van de zijkant hey niet normaal. mijn buik is een en al striemen, helemaal paars, zit geen stukje normale huid meer tussen ben echt een zebra
hihi ben ook wel benieuwd naar de mooie toeter van Sab! Je hebt er al een mooie periode op kunnen broeden!
Ja leuk Simone! baal zelf echt heeeel erg! heb met mijn stomme kop geen foto's van het buikkie meer gemaakt! als ik van tevoren had geweten hoe t zou lopen had ik nog een paar mooie foto's gemaakt. Heb alleen rond de 20 weken foto's gemaakt. Maar toen zag je nog haast niks!
ja ik heb hem toevallig gisteren gemaakt.. kan niet iedereen zeggen , dat ze een foto hebben van hun buik met 41 weken zal m is op de pc zetten, is wel schokkend hoor. en ja heb echt een hele fles tonic op, toen ik t niet meer trok heb ik er wel wat siroop doorheen gemixed...hielp alleen niet veel haha
bij mij is hij volgens mij niet gegroeid... maar zal het vanaaf proberen te showen als ik t nie vergeet. fototoestel ligt boven..heb nu geen zin om er heen te lopen. pak hem strax, kan ik ook fotos maken in t nieuwe huis...