April 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Corina, Jul 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kellox

kellox Fanatiek lid

Apr 25, 2007
    4,533
    544
    113
    Female
    Krijg gewoon zin om ff met jou mee te gaan naar je VK. Ff zorgen dat ze wél wat gaan doen zeg! ;)

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Fijn dat simone nu een beetje weet waar ze aan toe is. Wou dat dat voor jouw ook zo was sab.

Kwebbel

3. Bri

Bri Niet meer actief

oh sabje, ze willen je toch niet echt nog 2 weken laten lopen he?!
    wat fijn voor simone dat ze daar in elk geval iets proberen te doen! nu jij nog...

4. kellox

kellox Fanatiek lid

Apr 25, 2007
    4,533
    544
    113
    Female
    Simone; idd fijn dat je nu in ieder geval weet waar je aan toe bent! max 6 dagen meis!

5. Bri

Bri Niet meer actief

fleerpje, sterkte met kolven! ik heb het vorige week ook een paar dagen moeten doen (kreeg al beginnende kloven..) en dat viel me niet mee. Maar nu drinkt Deane heel goed aan de borst en ik ben blij dat we hebben doorgezet!
    enne... je baby krijgt echt veel meer melk uit je borst dan welk kolfapparaat ook, als hij eenmaal goed kan toehappen. Misschien is het goed om informatie/hulp te vragen bij een lactatiekundige of st. borstvoeding natuurlijk...

6. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Fleerpje gefeliciteerd met jullie zoontje!

Bri hier ook al zo'n kereltje met jeugdpuistjes :D, had het ook op internet opgezocht babyacne, zou met een paar weekjes over moeten zijn. Hier is de kleine de laatste dagen ook heel veel aan het spugen, echt sloten. Ga morgen dus maar ff met het CB bellen (kan alleen 's ochtends). Het is zo zielig, hij heeft er echt last van. Ik ben vandaag vanaf 12 uur met hem bezig geweest om hem in slaap te krijgen. Elke keer als hij dan bij mij eindelijk in slaap viel begon hij weer zodra ik hem in zijn bedje legde, nu ligt hij weer in bed en hij slaapt nog hopelijk blijft dat nog ff zo! Heel herkenbaar dus dat je weinig tijd voor het forum hebt, heb ik hier ook :D.

Ja mijn moeder zei pas ook al tegen me dat het echt een periode van jongentjes is op het moment ook in mijn omgeving bijna alleen maar jongentjes. Straks gaan ze naar school en zitten er alleen maar jongentjes in de klas :D.

Sab ik vind hem wel mooi hoor jouw buik, groot maar heel mooi! Lekker rond!

Simone wat fijn dat je nu in ieder geval weet dat er iets gaat gebeuren!

Nou Ben is weer wakker, dus daar gaan we weer :(!

7. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Leuk al die babypraatjes. Babyacne komt door de hormonen van moeders ;) en gaat vanzelf weer weg. Kan weken tot een paar maanden aanhouden.

Simone....als we zondag nou niet bevallen dan misschien beide op woensdag aangezien ze bij mij dinsdag een handje gaan helpen.
    Sab....ben jij dan nog niet bevallen ga je gewoon met één van ons mee. Ik regel wel wat op mijn afdeling ;)

Kwebbel

8. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

Sep 27, 2006
    2,510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    heeft iemand een tip voor voorkeursligging tegen te gaan. Noelle ligt op haar rug maar draait haar hoofd telkens naar links. Ik heb nog zo'n ding waarin je je baby in moet leggen ( lag dionne in) maar ze is daar nog te klein voor. Wel is ze super beweeglijk met haar hoofdje dus echt afplatten zal het wel niet maar zit meer met haar spiertjes aan de rechterkant. Hebben meer mamma's dit probleem? ( ik zet het even hier want op het mamma topic komen er nog weinig)

9. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

Jun 1, 2007
    1,817
    10
    38
    fleerpje en mielenl, van harte gefeliciteerd

Sab mijn bloeddruk was de laatste keer 135/85 en nu moet ik maandag terug komen met urine, ook moest ik rust houden en als ik hofdpijn krijg gelijk bellen.

simone gelukkig weet je nu wanneer ze gaan helpen

ik word hier gek van de telefoons iedereen is steeds aan het bellen hallo je hoort het heus wel hoor :confused:

heb net lekker poffertjes gegeten ga nu maar weer even bank hangen.

10. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

Feb 15, 2007
    3,047
    0
    0
    karin ik kreeg de tip van mijn kraamverzorgende dat als de baby bv telkens naar het raam kijkt en daardoor telkens op links ligt je bijvoorbeeld het bedje andersom kunt opmaken. het zal in het begin raar staan want je zet je bedje natuurlijk zo neer met de wetenschap hoe het ligt (kwa hoofdje en voetjes) maar als het met het hoofdje telkens naar 1 kant ligt wil het wel eens helpen om het dus om te draaien. snap je het nog? :rolleyes:

11. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    hey dames..

buddy wat een mooie buik.. wel flink maar wat wil je 41 weken he...

uhm verder fleerpje GEFELICITEERD!geniet ervan

karin: ik draai gewoon zn hoofdje naar de andere kant en hij blijft dan zo liggen maar met cailynn ging dat ook niet de ging liggen hoe ze zelf wilde... ik heb verder ook niet echt tips..

nuo ben ook weer wakker.. cailynn kwam vannacht weer dat ze tv wilde kijken..ik heb dr weer naar bed gestuurd... yorgos heeft wel heerlijk geslapen.. dus ik bn weer fit voor vandaag..
    ja moet op controle vanmiddag bij de gyn

12. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

Sep 27, 2006
    2,510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    ik kan het proberen, alleen hoe lang laat je het bedje zo staan dan? ho vaak switch je?

13. mielenl

mielenl VIP lid

Jun 29, 2007
    6,257
    0
    0
    Hoi meiden!
    Even een kort berichtje van mij. Het gaat allemaal prima hierzo, Mika is (uiteraard) een prachtig mannetje en doet het geweldig. De bv wil nog niet erg lukken maar ik denk dat dat nog wel gaat komen.
    Het is echt supersnel gegaan gisteren, de echte weeën begonnen om een uur of 3 en om 17:30u is Mika geboren. Het complete verhaal zal ik nog wel een keer doen (inclusief bijlezen hierzo, stelletje kletskousen! ;) )
    Succes allemaal met de laatste loodjes en speciaal voor sab en simone: Dikke knuffel meiden!

14. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Wat je ook nog kan doen is andersom op de commode leggen, zo voeden dat ze naar rechts moet draaien, d.m.v een fel kleurtje een knuffel aan de rechterkant leggen. Probeer steeds de rechterkant te stimuleren.

Kwebbel

15. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    hey dames!
    was ik ook weer ff, ben vandaag lekker ff de deur uit geweest.
    zijn met Tygho naar harmens werk geweest en daarna kwam mn moeder ff oppassen en hebben we wat kaartjes rondgebracht.

vanmorgen heeft hij zn hielprikje gehad...wassie niet zo blij mee maar al snel weer vergeten.
    ik heb sinds gisteravond fikse stuwing helaas :(
    even een paar daagjes op de tanden bijten maargoed, het is niet anders.
    (iemand tips om de pijn te verlichten? ik geef geen bv dus leeg halen is geen optie!)

Fleerpje gefeliciteerd met je mannetje!

16. dolphin

dolphin Fanatiek lid

May 1, 2007
    3,507
    0
    0
    op de veluwe
    Ik heb gehoord dat koude en warme douche goed kan helpen tegen stuwing. Je kan ook zelf kompressen maken dmv een washandje en zo tegen je borsten aan leggen, moet ook werken.

17. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Buddy ik heb gelezen dat een blad witte kool in je bh heel goed helpt, klinkt misschien gek maar schijnt echt een wondermiddel te zijn!

18. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    echt waar?
    wat een raar idee hahaha

en warme douche mag ik nu absoluut niet op de borsten want dan kan et gaan lopen en dat willen we dus niet

19. dolphin

dolphin Fanatiek lid

May 1, 2007
    3,507
    0
    0
    op de veluwe
    hahaha ik heb hele grote bloemkolen, bloemkolen.. :)

20. dolphin

dolphin Fanatiek lid

May 1, 2007
    3,507
    0
    0
    op de veluwe
    Ik ben een leek hoor, maar volgens mij had ik het ergens gelezen, negeer dan maar wat ik gezegd heb.. :)

Share This Page